Slaap lekker Bossiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef Bos81 het volgende:
DAMN het is al 22.00.
Ik zou er al een uur in moeten liggen.
Tot morgen dan maar
Tja, en Bluezz ook bijna niet meerquote:
Die komt alleen maar zeggen dat het in Cul SC zo leuk is. En Borisz trapt erinquote:
leuk te zien dat je weer ff post !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Againzender het volgende:
Overigens ben ik over het algemeen niet zo gek actief meer op FOK!. Blijf bij een paar topics: 3FM, atmosfeer, Amsterdam en ook Hools hoor! Maar het is hier thuis toch behoorlijk zwaar met Axel en Marc, en de derde die er bijna zit aan te komen.
Gelukkig heb ik nog een collega die mij van de laatste FOK! ontwikkelingen op de hoogte houdt
heb je nog een linkje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef tong80 het volgende:
Againzender ooit een ode over hem geschreven
Ging over 5 jaar VBL. Je dacht eerst dat een ander het had geschreven.quote:
ah, er gaat een belletje rinkelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging over 5 jaar VBL. Je dacht eerst dat een ander het had geschreven.
Als je de hele happening een keer wil zien is het wel leuk om langs te gaan ja.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik lees nu pas dat het glazen huis hier in de stad komt. Ben ik nu verplicht langs te gaan?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef Againzender het volgende:
Overigens ben ik over het algemeen niet zo gek actief meer op FOK!. Blijf bij een paar topics: 3FM, atmosfeer, Amsterdam en ook Hools hoor! Maar het is hier thuis toch behoorlijk zwaar met Axel en Marc, en de derde die er bijna zit aan te komen.
Gelukkig heb ik nog een collega die mij van de laatste FOK! ontwikkelingen op de hoogte houdt
Damn, dan komt zo ongeluk wel erg dichtbij..quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:36 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Een groep van 38 Nederlandse passagiers had de reis naar Zuid-Afrika geboekt bij Stip Reizen in Zaltbommel, onderdeel van BBI. Dat zei een woordvoerder van Stip Reizen woensdag.
En dan dat kind M/V van 10 wat het overleefd heeft. Ik weet niet wat beter is hoor, overleven of samen met je ouders en broer/zus ook omkomenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef Bjoro het volgende:
Wat een ramp zeg, met dat toestel in Libie....61 nederlanders omgekomen !
Dilemma Bluezzquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan dat kind M/V van 10 wat het overleefd heeft. Ik weet niet wat beter is hoor, overleven of samen met je ouders en broer/zus ook omkomen
Ja daar zat ik ook aan te denken... vreselijke dingen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan dat kind M/V van 10 wat het overleefd heeft. Ik weet niet wat beter is hoor, overleven of samen met je ouders en broer/zus ook omkomen
Wat had je dan verwacht van Sparta en Excelsior? (ik kijk overigens niet)quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat een zaadwedstrijd nu op RTL-7
Ik hoorde iets op de radio over studenten met bakfietsen? Garbadge dayquote:Op donderdag 13 mei 2010 08:17 schreef Ole het volgende:
zag vannnacht wat opruimdiensten Hoopte dat ze een akkoord hadden. Maar ws toch alleen het ergste weggehaald
Volgend jaar kan je dat topic weer openen denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:52 schreef tong80 het volgende:
Jongeren voetballen met krans 4 mei.
Het was weer gezellig in Bommel. Net een echte stad.
Het is echt niet normaal hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgend jaar kan je dat topic weer openen denk ik
Cool.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:39 schreef borisz het volgende:
Tong Zaltbommel staat nu ook op de FP Jongens voetballen met 4 meikrans
Goh, Bossie wat een enthousiasme....altijd leuk, zo'n ontvangst !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:29 schreef Bos81 het volgende:
BeeeeeeeJoooorrroooooooooooooooooooooooooooooooooooo
En dan zegt ie om 20.00 uur ik ga slapen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Goh, Bossie wat een enthousiasme....altijd leuk, zo'n ontvangst !
goed blijven spoelen en gorgellen dus !quote:
Yup. En Trachitol en niet teveel praten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed blijven spoelen en gorgellen dus !
Sterkte
typ het van je afquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:16 schreef Ole het volgende:
Yup. En Trachitol en niet teveel praten.
dat laatste valt niet altijd mee
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan zegt ie om 20.00 uur ik ga slapen.
Dat wordt namelijk met de dag een uur vroeger.
oei, da's de grootste straf lijkt me !quote:
quote:
quote:
lijkt wel of de jury belangrijker is dan de deelnemersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:20 schreef borisz het volgende:
Niveau is laag dit jaar.
Bossiequote:
Tja, doen we eraan ?quote:
Geen idee, toch maar een keer naar de dokter ofzo?quote:
Okeequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef borisz het volgende:
Een speech van Mariette Hamer opzetten, je valt zo in slaap.
Nu weer dat moddergooien naar elkaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt wel of de jury belangrijker is dan de deelnemers
heb je er echt last van ? dan zou ik het doen, anders zou ik het gewoon lekker zo laten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, toch maar een keer naar de dokter ofzo?
P&W staat hier inmiddels op !quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je er echt last van ? dan zou ik het doen, anders zou ik het gewoon lekker zo laten.
Als je een verschoven ritme hebt maar wel 6 tot 8 u per dag haalt is er toch weinig aan de hand, lijkt mij zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
Nee, valt wel mee. Ik slaap overdag gewoon veel te veel, waardoor ik snachts niet echt meer moe ben.
Okee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als je een verschoven ritme hebt maar wel 6 tot 8 u per dag haalt is er toch weinig aan de hand, lijkt mij zo
Bossie, rustig aan dan breekt het lijntje niet, zei mijn oma altijd !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef Bos81 het volgende:
Okee.
Er is wel wat aan de hand met me hoor, maar daarvoor ben ik al in behandeling. Niet iets om je echt zorgen over te maken.
Okeequote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bossie, rustig aan dan breekt het lijntje niet, zei mijn oma altijd !
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef Bos81 het volgende:
Okee
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:55 schreef Bos81 het volgende:
Okee.
Denk dat je het wel okee vindtquote:
ik ga nu ook proberen te slapen !quote:
Rechten zitten al drie jaar bij ITVquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:38 schreef Bjoro het volgende:
Om 16:00u op de BBC Cupfinal ? Of niet ?
da's balenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Rechten zitten al drie jaar bij ITV. Dus nee helaas.
denk niet dat die hier op de cable zitquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
Op France 2 is het ook te zien.
Ja hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:41 schreef Bjoro het volgende:
Heb de 1e helft van de FA-cup gezien via France2. Tijdens de 2e helft moest ik weg naar de afsluitende BBQ van ons team.
Nog een beker in de wacht gesleept ....... Meeste keren aanwezig (training, wedstrijd, alternatief programma).
Stiekum best trots, jullie ook ?
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:11 schreef Bjoro het volgende:
Kan maar niet slapen maar deze opmerking doet me goed Bossie ! Weltrusten allen
Kan het nog wel enerverend zijn. En Aad de Mos gun ik niks.quote:
Okee, dat is waarquote:Op zondag 16 mei 2010 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan het nog wel enerverend zijn. En Aad de Mos gun ik niks.
HELDquote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Bjoro het volgende:
Vanmiddag weer een jongensboek-achtige invalbeurt gehad !
Ieder jaar strijden alle elftallen van onze club om "de Bokkentrofee" dus alles onderling tegen elkaar, altijd gezellig !
Ik moest werken tot 15:15 en dacht na m'n werk, kom laat ik ff kijken of het nog gezellig is.
Kom ik het sportpark oplopen, lopen de spelers van mijn team me tegemoet.
-"Hé Bjoro, we hebben net de halve finale gewonnen maar er vielen 2 spelers geblesseerd uit, heb je je tas bij je ?"
-Nou, zei ik, mijn tas met trainingspullen van afgelopen donderdag heb ik perongeluk in mijn auto laten staan, dus zeg het maar....
-"Kleed je maar gewoon om, we spelen over 10 minuten."
Ik terug naar mijn auto om mijn spullen te pakken, omkleden en net op tijd dus voor de finale.
Winnen we de finale met 1-0....en jullie mogen nu raden wie dat doelpunt maakte.
Precies
Heerlijk....kopte overigens ook nog een bal "ala Bep Backhuys" op een meter voor de lijn tegen de lat....en ga nou niet vragen hoe ik dat deed....echt geen idee
En gewoon blijven posten in Hools, hè !quote:
vond het een mooi verhaal voor jou, Tong !quote:
Zeker mooi.Ik smul hiervan. Dat weet je.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vond het een mooi verhaal voor jou, Tong !
Mooi verhaaltje voor het slapen gaan.quote:
er gaan wel meer grote namen ontbreken op het WK..quote:
Ja maar Ronaldinho bewaard zijn kunstjes niet voor op het voetbalveld en het is logisch dat hij thuis blijft. Ballack is door een landgenoot uit de wedstrijd geschopt en daardoor geblesseerd geraakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er gaan wel meer grote namen ontbreken op het WK..
Zelfs Ronaldinho gaat niet mee...
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:01 schreef borisz het volgende:
Je bent vroeg tong, de schoonmaakster komt zeker.
dat is helemaal triestquote:Op maandag 17 mei 2010 12:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja maar Ronaldinho bewaard zijn kunstjes niet voor op het voetbalveld en het is logisch dat hij thuis blijft. Ballack is door een landgenoot uit de wedstrijd geschopt en daardoor geblesseerd geraakt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:49 schreef Bjoro het volgende:
Ben wel eens gepijpt tijdens een EC duel van Fc Twente dus ik weer een beetje wat je bedoelt, tong.
Vrouwen altijd met hun slechte timing
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:49 schreef Bjoro het volgende:
Ben wel eens gepijpt tijdens een EC duel van Fc Twente dus ik weer een beetje wat je bedoelt, tong.
Vrouwen altijd met hun slechte timing
Absurd iddquote:Op maandag 17 mei 2010 14:40 schreef borisz het volgende:
W2 is echt in de penarie. 80% van de begroting gaat op aan salarissen
Oh ja die sukkels nemen het weer over.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef borisz het volgende:
Vanavond kunnen we weer ergeren aan K & vdB
Weet je wie Schnabbel en Babbel waren op het WK 74 ?quote:
Wim Suurbier en Ruud Krol op het WK-74.quote:
Ik moet aan love is all denkenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:34 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 zet nog eens een nummer van Rainbow/ROnnie James Dio op
quote:
Jij bent dan ook een hardrocker.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bekend nummer, al weten/wisten veel niet dat hij de stem was.
Maar ik vind zijn ander werk, Rainbow/Dio beter
OKeequote:Op maandag 17 mei 2010 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een hardrocker.
Ik hou van hardrock als het een link heeft met andere genres
Okee, vind ik persoonlijk iets minder, maar ik kan er wel naar luisterenquote:
Warme handdoek om de nek legtquote:Op maandag 17 mei 2010 20:44 schreef Ole het volgende:
Was`even in slaap gevallen. Nog steeds last van mijn keel
ik ook !quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef Ole het volgende:
Ben er weer
zag het op de twitter van Ruud de W voorbijkomen....jammer, had graag in Bram z'n schoenen gestaan (in deze)quote:
was het maar waar, heel hard aan het werk, en het windje is nog erg dun.quote:
net weer binnenquote:
Is dat die advocate ? En wat is nieuwsuur. Ik heb dit gemist.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:38 schreef borisz het volgende:
En tong wat vind jij van Eva Jinek en dat ze wellicht geen nieuwsuur mag presenteren
Bijna heel de middag inderdaad in de tuin gezeten. Tussendoor wel mijn vloer goed gedweild. Dus ik mag weer trots zijn op mezelfquote:
Nova verdwijnt en nieuwsuur komt er voor terug. Nieuwsuur wordt een journaal, nova en sportjournaal in een programma om 22.00 op NL2 vanaf september. Eva Jinek is waarschijnlijk een van de presentatoren. Alleen de hoofdredacteur heeft twijfels geuit omdat Eva nu neukt met Bram de advocaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat die advocate ? En wat is nieuwsuur. Ik heb dit gemist.
dat ze een relatie hebben wil niet persé zeggen dat ze ook neuken, Borizszzsssszzzzquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Nova verdwijnt en nieuwsuur komt er voor terug. Nieuwsuur wordt een journaal, nova en sportjournaal in een programma om 22.00 op NL2 vanaf september. Eva Jinek is waarschijnlijk een van de presentatoren. Alleen de hoofdredacteur heeft twijfels geuit omdat Eva nu neukt met Bram de advocaat.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bijna heel de middag inderdaad in de tuin gezeten. Tussendoor wel mijn vloer goed gedweild. Dus ik mag weer trots zijn op mezelf
Belachelijk. Ten eerste absurd dat ze NOVA vervangen door een ander programma. Ten tweede dat Clair Polak moet verdwijnen omdat ze niet objectief zou zijn als VARA-medewerkster. Ten derde mag iedereen neuken met wie hij of zij wil. Maartje van Weegen doet het toch met Rien Huizing ? Was hij daardoor niet geschikt als journaalpresentator ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Nova verdwijnt en nieuwsuur komt er voor terug. Nieuwsuur wordt een journaal, nova en sportjournaal in een programma om 22.00 op NL2 vanaf september. Eva Jinek is waarschijnlijk een van de presentatoren. Alleen de hoofdredacteur heeft twijfels geuit omdat Eva nu neukt met Bram de advocaat.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bijna heel de middag inderdaad in de tuin gezeten. Tussendoor wel mijn vloer goed gedweild. Dus ik mag weer trots zijn op mezelf
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me, Bossie zwabberend met een glimlach op zijn gezicht. En daarna gaan zitten uithijgen pratend in zichzelf :
'Zo nu eerst een Bavaria.'
Lijstjesquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
-Hans-
Roel_Jewel
tong80
Bluezz
golfer
morpheus_at_work
DarkElf
Sunnythesun
Stereotomy
Ole
Ambrosius
Den_Haag
Bos81
Bjoro
freecell
SeaOfLove
Ofyles2
alors
Againzender
ColdFeet
Sersjee
rubbereend
naatje_1
Sirolf
themauster
Duderella
Captain_Slow
3FMaster
krakkemieke
Leintjeuh
Isabeau
TAV74
muisje-eliza
TheArt
-Vaduz-
Szura
kleinzusje
SCH
BliksemSchigt
LieLie
Dos37
TheVulture
Timo20
venomsnake
MissHobje
Braamyo
Laydina
cybermans
gerbenp
Bruce117
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tong80![]()
![]()
krengetje
Good.vs.Evil
vencodark
chufi
borisz
Samzz
mr_anonimous
tijnbrein
FireFox1
Bjoro![]()
iBenny
rubbereend![]()
RealZeus
Techno
Ole![]()
Marlalala
El_Matador
Cue_
automatic_
Barbusse
-Vaduz-![]()
Kally
stbabylon
charmed_angel
djayzz
Westbroek
ArTiC
mrbox
D.
Lily-Ella
aloa
Bluezz![]()
STING
Murmeli
appelsientje
Godtje
lookinforyou
-Engel-
dndiek
Robinhoo
SCH
Socios
Duimelot
Anonymousz
Thrust
RaXz
Kreator
De_Kardinaal
pascalheister
tong80
borisz
Greys
Bjoro
Bluezz
Haaibaaike
Bos81
Duderella
Anniebab
static
rubbereend
Copycat
SCH
golfer
appelsientje
DarkElf
Pisces29
SeaOfLove
Vivi
Loveless85
lookinforyou
versabommie
Karina
Eef999
Cat22
cinnamongirl
Suko
yvonne
SuperrrTuxxx
Grulez
Xenomaniac
Harajuku.
Roel_Jewel
Duderinnetje
Leandra
Sanne
beequeen
maril
Urquhart
conleche
JaneDoe
tombolafan
Isabeau
popolon
Dirkh
Elounda
Stereotomy
Manono
Goodbye
Againzender
En de enige FOK!-er die ik elke werkdag spreek staat er niet tussenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
-Hans-
Roel_Jewel
morpheus_at_work
borisz
muisje-eliza
Sersjee
naatje_1
alors
Timo20
tong80
Sirolf
themauster
Captain_Slow
Ofyles2
gerbenp
Brennel
3FMaster
Bol_Wan
Jannekje7
SpeedyGJ
rubbereend
Bjoro
on_air
Marc63
TheZapster
Fredo55
Sjowhan
appelsientje
marcel-o
Pino112
Qunix
Bos81
Sj0rSz
Cee
Dagoduck
aloa
Briggy
SilentChaos
Noortje.
TheVulture
Piles
Ole
Paul
cosmick
Broekie
Stephan1237
Feivel1
Frutsel
horned_reaper
cheese.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef borisz het volgende:
Lijstjeshttp://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
quote:Iemand anders gebruikt deze tool momenteel. Omdat deze tool heel veel van de zoekserver vraagt, moet je even wachten. Het zoeken voor die user begon om 21:55:43 en de wachttijd bedraagt nog ten hoogste 118 seconden.
tong80
Ole
Bos81
borisz
rubbereend
SCH
Bluezz
chufi
golfer
appelsientje
lookinforyou
PiRANiA
Beschouw
draculettetje
methodmich
Grulez
maril
Againzender
Isiolo
pascalheister
Ruud
qonmann
onlogisch
EnGCatjuh
dndiek
thewishmaster
popolon
aloa
RayMania
Rumille
tomtomaat
NelsonWandelaar
Rucebo
Thelonious
Ambrosius
Gorgrealis
fanneke
TUFKAL
vrolijke-frits
Suijk
Breach
Arcee
sjimz
Turbomuis
PrintScreen
AskMe
Da_Sandman
marcodej
BliksemSchigt
DiegoArmandoMaradona
terwijl jij mij altijd stalktquote:
Preciesquote:
quote:In mijn hartje zit jij op nr 1....da's veel belangrijker dan zo'n kut-lijstje van Fok
Toppers ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef Ole het volgende:
Ik ga richting ArenA ....
hahaha...nah, da's dan minder, dat je moet werken met dat mooie weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:39 schreef Ole het volgende:
Al krijg ik geld toe![]()
neuh... werk.
We kijken uit op de arena
Mooi rijtjequote:
Ik ben al een jaar vriendje, heb ik heul niet gehadquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef borisz het volgende:
Vrienden met BNR geworden. Krijg je direct vier weken FD erbij
.
half 4 klaar, valt meequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hahaha...nah, da's dan minder, dat je moet werken met dat mooie weer
quote:
Staat bij mij nooit uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef Bjoro het volgende:
MSN dat heb ik echt lang niet gebruikt, trouwens
heb hier op mijn werk msn niet aanstaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zocht je op MSN om te vertellen dat er een geweldige jouw vrouw mijn vrouw is op RTL-4
Was vergeten dat je in het onderwijs zit en onbeperkt onder werktijd kunt Fokken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Ole het volgende:
[..]
heb hier op mijn werk msn niet aanstaan.
En ook geen tv
zo jammer, hadden tong en ik net ff lekker met je willen MSN-en lukt dat weer niet....helaas pindakaas !quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Ole het volgende:
[..]
heb hier op mijn werk msn niet aanstaan.
En ook geen tv
Voeg me toe, voor thuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef Bjoro het volgende:
MSN dat heb ik echt lang niet gebruikt, trouwens
kun je eindelijk msn-enquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Ole het volgende:
Ga maar weer eens richting huis!
Wat zijn Topperfansquote:
Zeg maar de PVV stemmers.quote:
Je staat gewoon in mijn lijst. Tenminste als je nog steeds je voornaam _ achternaam (apenslinger) hotmail (punt) com hebt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Waarom heb ik jullie, muv TOng. niet op MSN?
Ja klopt. Ik was je even vergetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Je staat gewoon in mijn lijst. Tenminste als je nog steeds je voornaam _ achternaam (apenslinger) hotmail (punt) com hebt.
voeg maar toe: username_6 en dan via hotmail !quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik MSN eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Done,quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voeg maar toe: username_6 en dan via hotmail !
je bent snelquote:
Kwam toevallig net weer mijn kamer op. Ga zo weer lekker buiten nog wat lezen al is het al bijna "bedtijd". Maar het weer is zo lekker dat het niet echt uit maakt dat ik een uurtje later ofzo ga liggen.quote:
je hebt gelijk...het kan zo weer over zijn met de zonquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kwam toevallig net weer mijn kamer op. Ga zo weer lekker buiten nog wat lezen al is het al bijna "bedtijd". Maar het weer is zo lekker dat het niet echt uit maakt dat ik een uurtje later ofzo ga liggen.
Zo te zien stort het weer in de loop van maandag inderdaad weer in en kunnen de truien weer aan....quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt gelijk...het kan zo weer over zijn met de zon
zitten we toch niet op te wachten met z'n allen ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Againzender het volgende:
Zo te zien stort het weer in de loop van maandag inderdaad weer in en kunnen de truien weer aan....
Kennen we tenminste goed studeren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo te zien stort het weer in de loop van maandag inderdaad weer in en kunnen de truien weer aan....
Nederlands was niet je favoriete vak op het VWO ?quote:
Kloptquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederlands was niet je favoriete vak op het VWO ?
Dan moet je inderdaad goed uitgerust zijn, als je een beetje slaperig bent, val je zo in slaap van die stofquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:40 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen
Morgenvroeg tentamen belastingrecht.
Die liggen nog bij Paquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:43 schreef borisz het volgende:
Als je niet kan slapen bos moet je idd een boek belastingrecht open slaan.
Peace of cake voor jou.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:40 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen
Morgenvroeg tentamen belastingrecht.
Mwah viel toch weer even tegen. Hopelijk zit er een zesje in.quote:
Tussen de korte en pittige kapsels dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef Ole het volgende:
Ik ga me zo maar weer eens tussen de Topperfans begeven
Zie nu pas dat er toppersconcerten zijn in RTL-Boulevard. Ik moet toch eens iets vaker buitenkomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:27 schreef Ole het volgende:
Ja, en zilverkleurige pruiken![]()
En een enkele verdwaalde man ertussen.
tongquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat er toppersconcerten zijn in RTL-Boulevard. Ik moet toch eens iets vaker buitenkomen.
Begreep je grapjes over het topperpubliek in de metro al nietquote:
Trusten Bos.quote:
www.rtlgemist.nl ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten Bos.
Ik heb VI moeten missen vanavond
Maar wel ma een leuke vakantie toegewenst
Ik heb nog steeds geen geluid Borisz.quote:
Tja vond ik niet. Ik vond JPB juist zwak overkomen. Cohen was ook niet sterk. Rutte was net iets beter. Ik zou zeggen Femke ++.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen geluid Borisz.
Hoe was het debat. Ze zeggen dat Balkenende scoorde en Cohen veloor.
Mijn heldinquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja vond ik niet. Ik vond JPB juist zwak overkomen. Cohen was ook niet sterk. Rutte was net iets beter. Ik zou zeggen Femke ++.
Moet toevallif nu pissenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:55 schreef Bjoro het volgende:
Lam thuis gekomen....maar wel 4e in de WK-Quiz van Haarlem....geen schande !
ik heb de antwoorden....hopen dat ik de vragen er morgen nog bij weetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet toevallif nu pissen
Ben trots op je dat je onze eer hebt hooggehouden
Heb je de vragen meegenomen ?
ZIjn je ramen weer volgegooid met eieren?quote:
Neuh dat niet. Het waren de vuvuzela's die van stal zijn gehaald.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZIjn je ramen weer volgegooid met eieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |