SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dat is mooi.
Gaan we nu verliefde-stellen-dingen doen?
Hand in hand lopen.quote:
Hallo meneer die 18 dagen ouder is dan ikquote:
hallo mevrouw die 18 dagen jonger is dan ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hallo meneer die 18 dagen ouder is dan ik
Naar het einde van de wereld en verderquote:
Chill. Als ik maar voor het eten thuis ben morgen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar het einde van de wereld en verder
Ik ben nog maar een meisje he.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hallo mevrouw die 18 dagen jonger is dan ik
Nee, we lopen door tot de eeuwigheidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Chill. Als ik maar voor het eten thuis ben morgen.
Ik ben toch 18 dagen jonger!quote:
Oh, dan wil ik geen verliefde-stellen-dingen meer doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, we lopen door tot de eeuwigheid
jij wordt toch 18 ?quote:
Op het moment kunnen ze hem niks biedenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe is het met die sollicitatie gegaan? En kan ik al stoppen met duimen?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment kunnen ze hem niks bieden
Wij balen ook wel maar jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat is niet het soort nieuws waarvoor ik zo hard heb zitten duimen
jammer
Ook niet romantisch in bad samen? Met kaarsjes enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik geen verliefde-stellen-dingen meer doen.
Ik las Bob de Bouwerquote:
Babygirl!quote:
Ja zoietsquote:
Kijk eens op je hyves. Volgens een hyves-medium oid ben jij de liefde van mijn leven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook niet romantisch in bad samen? Met kaarsjes enzo
Badlampjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook niet romantisch in bad samen? Met kaarsjes enzo
Die is ook leuk maar lang niet zo leuk als Nolquote:
Volgens datzelfde medium is Giertje de liefde van mijn levenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kijk eens op je hyves. Volgens een hyves-medium oid ben jij de liefde van mijn leven.
Wiedefuck is Nol?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Badlampjes
[..]
Die is ook leuk maar lang niet zo leuk als Nol
Wat een kutmedium. Ze liegt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens datzelfde medium is Giertje de liefde van mijn leven
Denk het ook. De liefde van mijn leven is Bram.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat een kutmedium. Ze liegt.
Teef is het.
Wie is Bram.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk het ook. De liefde van mijn leven is Bram.
Mijn beste vriendje.quote:
D'r kankerjood.quote:
Niks kankerjood.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
D'r kankerjood.
Wat eigenlijk een kakkerlak is
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks kankerjood.Grafjood.
En hij is heul geen kakkerlak!
Heul geen Rotterdammer, import.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
En Rotterdammer, dus kakkerlak. Onlosmakelijk met elkander verbonden.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
D'r kankerjood.
Wat eigenlijk een kakkerlak is
JAquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
NIET ALLE ROTTERDAMMERS ZIJN KAKKERLAKKEN
was het niet andersom?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
quote:
Besmet met Rotterdam, dus kakkerlak.quote:
quote:
Er zijn uitzonderingen. Spaarzaam, that is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet alle lakkerkakken zijn rotterdammer?quote:
Ook. Niet alle kakkerlakken zijn Rotterdammersquote:
Nu moet je echt serieus je muil houden anders blijf je echt maar thuis dit weekend.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Besmet met Rotterdam, dus kakkerlak.
Het is dat jij het zegtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
damn overmorgen wordt raph al 37
dan is ie weer 7 jaar ouder![]()
ouwe lul
Meer dan 2x zo oud als wij samen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
ouwe lul
Mag ik niets over Rotterdammers zeggen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu moet je echt serieus je muil houden anders blijf je echt maar thuis dit weekend.
Idd damn echt heel oudquote:
Je mag niks over mijn jood zeggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik niets over Rotterdammers zeggen?
Ach, 11 dagen later klopt ;t weer.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
ouwe lul
Neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag ik niets over Rotterdammers zeggen?
Gelukkig welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ach, 11 dagen later klopt ;t weer.
En waarom zou dat niet mogen? Jij zegt ook dingen over mijn homiesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag niks over mijn jood zeggen.
Jij ook.quote:
Oh? Wat dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet mogen? Jij zegt ook dingen over mijn homies
Jij bent ook geen Rotterdamse, jij bent was onder de rook van.quote:
Vorig jaar hadden ze het bij huppelkind in de klas over hoe oud zijn je ouders.quote:
Mn halve fam is rotterdamsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent ook geen Rotterdamse, jij bent was onder de rook van.
Dat ze eng zijn, en raar enzo.quote:
Die van mij in de 50.quote:
Das wel oud ja, basisschoolkind toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze het bij huppelkind in de klas over hoe oud zijn je ouders.
Toen hij vertelde dat zn moeder 29 was werd hij niet geloofd
1 klasgenootje zn ouders waren al achterin de 40 zelfs
Jij nietquote:
Mijne ookquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja vervelend dat het voor jou ook nog zo lang duurt
Ik vind ze ook eng. Ik heb een hekel aan mensen, en dat weet je. Dat komt niet door hun, dat komt door mij. En ik ben sowieso heel ander volk gewend. En jij zegt steeds dat mijn jood een kakkerlak is, en ik ben het zat. Je moet verdomme gewoon je grafmuil over hem houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat ze eng zijn, en raar enzo.
Maar, MSN.
Yepz 10/11 jaar die kids.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Das wel oud ja, basisschoolkind toch?
Ik ga jou echt een keer aan mn veel te rotterdamse zusje voorstellenquote:
Gaat dit in het echt nou ook zo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind ze ook eng. Ik heb een hekel aan mensen, en dat weet je. Dat komt niet door hun, dat komt door mij. En ik ben sowieso heel ander volk gewend. En jij zegt steeds dat mijn jood een kakkerlak is, en ik ben het zat. Je moet verdomme gewoon je grafmuil over hem houden.
Serieus? Mijn ma is 50 en m;n pa wordt zaterdag 57.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz 10/11 jaar die kids.
Mijn ma is uhm 52 en mn pa was nu 58 geweest
Als hij zijn bek opentrekt over mijn beste vriend wel ja.quote:
Jonge ouders zit in de famquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus? Mijn ma is 50 en m;n pa wordt zaterdag 57.
Succes.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
ibu in mn mik en hopen dat ik vannacht wel kan slapen![]()
Dat blijkt.quote:
mijn oma's zijn nu denk ik in de 60, en mijn opa's in de 70, en mijn omie was 101 geweest...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz 10/11 jaar die kids.
Mijn ma is uhm 52 en mn pa was nu 58 geweest
Slaap zequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
ibu in mn mik en hopen dat ik vannacht wel kan slapen![]()
Waarom moet jij altijd zulke flauwe opmerkingen maken met die kut-PI erbij als iemand een keer serieus pissig is?quote:
Doe datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga jou echt een keer aan mn veel te rotterdamse zusje voorstellen
Nee. Dan hebben we het relatief gezien niet veel over vrienden.quote:
want?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moest even kijken, ik had al wel verwacht dat het niet lang meer kon duren
Mn ex zn moeder was 3 jaar jonger dan mn omaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn oma's zijn nu denk ik in de 60, en mijn opa's in de 70, en mijn omie was 101 geweest...
Valt mee hoor. Ik vind de mijne ook oudquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
Goh dan heb ik te vergelijking hier toch wel oude ouders
Jij wel ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
Goh dan heb ik te vergelijking hier toch wel oude ouders
Waarom denk jij dat ik een flauwe opmerking maak, ik was gewoon geïnteresseerd... Zo ben ik IRL ook, immersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd zulke flauwe opmerkingen maken met die kut-PI erbij als iemand een keer serieus pissig is?
Gewoon die opmerking die je maakte over al die jarige had ik wel verwacht dat het niet meer lang kon durenquote:
Makes 3 of us.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik vind de mijne ook oud
achjaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon die opmerking die je maakte over al die jarige had ik wel verwacht dat het niet meer lang kon duren
Ook al eentje van 60 dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik vind de mijne ook oud
over 3 jaar en 4 dagen is m;n vader 60.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over 10 jaar hikken mijn ouders ook tegen de 60 aan
Scheelt niet veel. Binnen 5 jaar zijn ze allemaal 60quote:
Mijn pa is 60 mijn ma schiet ook al aardig opquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. Binnen 5 jaar zijn ze allemaal 60
Die van mij 7quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders schelen overigens slechts 2/3 jaar
maandje?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij 7Bart en ik schelen nog minder
Wat jij wilt.quote:
Ja, met zo'n PI straal je ook wel serieuze interesse uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik een flauwe opmerking maak, ik was gewoon geïnteresseerd... Zo ben ik IRL ook, immers
Waar van?quote:
Wat heeft hij dan gewonnen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
mijn vriendje heeft een fok prijsvraag gewonnen
Dat weet Furdinand welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar van?
[..]
Wat heeft hij dan gewonnen?
Hoezo?quote:
Best wel leuk dat het bij mij omgekeerd isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik yay'de omdat ik morgen geen school heb.
egoïstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Stoeprand het volgende:
Hoezo?
Ik yay'de omdat ik morgen geen school heb.
Oh, dat heb ik niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
egoïst
ik dacht dat je yay'de omdat mijn vriend gewonnen had
Ik ook een keerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
mijn vriendje heeft een fok prijsvraag gewonnen
Ik laatst nog kaartjes voor EFFquote:
Nou wat gekuiste uit die sessie, wil geen fobo banquote:
Er is ook nog zo iets als msnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou wat gekuiste uit die sessie, wil geen fobo ban
Dit weekend ben ik amper thuis manquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik na morgen net zo veel te doen als dat jij hebt
PM?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou wat gekuiste uit die sessie, wil geen fobo ban
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe je zelfik weet het nog niet wat ik ga doen
Ik ga op msn geen bloedseks fotos uitwisselen met een man die alleen maar van normale seks houdt.quote:
quote:
Gaat het nou nog steeds daar over?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga op msn geen bloedseks fotos uitwisselen met een man die alleen maar van normale seks houdt.
En uhh
[..]
Zo te horen heb je gelijk en ben ik het eens met Furdinandquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga op msn geen bloedseks fotos uitwisselen met een man die alleen maar van normale seks houdt.
En uhh
[..]
De jeugd van tegenwoordig, wat een saaie mensen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb je gelijk en ben ik het eens met Furdinand
Ehhhhhh.....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef laforest het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig, wat een saaie mensen.
Mij nog jeugd noemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef laforest het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig, wat een saaie mensen.
gered van mijn nieuwsgierigheid!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef laforest het volgende:
[..]
En uhh
[..]
Ja jij helemaalquote:
Hoe oud ben je dan?quote:
Ten eerste omdat je al aangaf geen enkele fetish te hebben.quote:
Waarom ben je saai als je geen fetisj hebt? Er zijn ook niet zo heel veel mensen die dat leuk vinden, dus zo raar is het nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ten eerste omdat je al aangaf geen enkele fetish te hebben.
Je bloedseks niks vind en kennelijk tit torture ook niet.
Niet raar, wel saai.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom ben je saai als je geen fetisj hebt? Er zijn ook niet zo heel veel mensen die dat leuk vinden, dus zo raar is het niet
Vertel mij wat.quote:
ik heb wel geslapen alleen een paar uur extra was me wel welkom geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 06:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vertel mij wat.Nauwelijks geslapen vannacht
Ik deel je gevoelquote:Op woensdag 12 mei 2010 06:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel geslapen alleen een paar uur extra was me wel welkom geweest
Een paar uur? Zo;n 5 uur meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 06:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel geslapen alleen een paar uur extra was me wel welkom geweest
Das waar, maar het klinkt meer als laatste dag dat je naar school moet en dan klaar bent, zoals ik vandaag met mijn stagequote:Op woensdag 12 mei 2010 07:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik wel eerst naar school heh
Agh soquote:Op woensdag 12 mei 2010 07:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar, maar het klinkt meer als laatste dag dat je naar school moet en dan klaar bent, zoals ik vandaag met mijn stage
Hebben ze daar in ierland ook Hemelvaartsdag?quote:
dat is een christelijk feest schatquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hebben ze daar in ierland ook Hemelvaartsdag?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hebben ze daar in ierland ook Hemelvaartsdag?
Ierland is erg Christenlijk, maar het is hier geen vrije dag.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is een christelijk feest schat
en katholiek en protestantsquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Ierland is erg Christenlijk, maar het is hier geen vrije dag.
Alleen katholiek. Noord-Ierland is protestants.quote:
donor?quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Alleen katholiek. Noord-Ierland is protestants.
Mijn donor komt volgende maand.
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is een christelijk feest schat
Ja mijn beste vriendin komt uit Wenen, she is my donor.quote:
Neen, ik moet werken, maar wel een korte dag omdat donderdag altijd mijn "7 hour day" is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar ik wou weten of laforest morgen ook met de voeten omhoog al bundy style tv kon gaan kijken.
ohquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar ik wou weten of laforest morgen ook met de voeten omhoog al bundy style tv kon gaan kijken.
Gewoon niet doen danquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oh
Ik heb helemaal geen zin om uit bed te komen vandaag
Maar ik moet wel eigenlijkquote:
Toch weigerenquote:
Nee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
Mag ik nu hier geen goedemorgen meer zeggen?
Komt jouw trouwdag niet snel dichterbij wormpje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.
Eerst elkaar Goedemorgen wensen in het GM-topic en vervolgens hier ook weer pagina's vullen met precies dezelfde mensen goedemorgen te wensen.
Dat is gewoon posten om het posten, oftewel postopkrikken, oftewel SC-vervuiling.
Dus: nee.
Punt.
Klaar.
Nog 2,5 maand.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt jouw trouwdag niet snel dichterbij wormpje?
Zal toch welquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog 2,5 maand.![]()
Als het dan maar beter weer is dan nu
Maar dit weer vinden worpjes toch heerlijk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog 2,5 maand.![]()
Wormen houden toch van nat weer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog 2,5 maand.![]()
Nee, dat nog niet. Daar hechten wij niet zoveel waarde aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
Ga je ook voor de kerk trouwen SWJ? Of is dat te prive?
Ik wil graag buiten trouwen, in de stralende zonquote:
We zullen duimen voor jequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet. Daar hechten wij niet zoveel waarde aan.
[..]
Ik wil graag buiten trouwen, in de stralende zon
wij kijken dat nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Op baby tv heb je een prograama dat heet "Bouncy Balls en meer"
Ben ik de enige die dat een dubbelzinnige titel vind?
Lol en je weet zeker dat het baby tv was?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Op baby tv heb je een prograama dat heet "Bouncy Balls en meer"
Ben ik de enige die dat een dubbelzinnige titel vind?
Handig hequote:Op woensdag 12 mei 2010 09:25 schreef ReWout het volgende:
Wou een SC voor het goeiemorgen topic. Werd erop geattendeerd
En ik jou ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Handig heIk wens jou dan ook geen goedemorgen
maar ik wens je ook geen geen goedemorgen toequote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Handig heIk wens jou dan ook geen goedemorgen
quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol en je weet zeker dat het baby tv was?
Ik wens jou een taart toe.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar ik wens je ook geen geen goedemorgen toe
in your facequote:
quote:
Lijkt me trouwens best grappig als dat een keer totaal onverwachts gedaan word. Geeft alleen zo'n rotzooiquote:
best of both worlds dan maarb:9quote:
Ziet er smakelijk uit. Alleen jammer dat ik geen Freddie heetquote:
Hehehehe ik ben niet zo'n taart fanquote:
Kersenvlaai vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
kersentaart please
![]()
[..]
Lijkt me trouwens best grappig als dat een keer totaal onverwachts gedaan word. Geeft alleen zo'n rotzooi
1 2 freddy is coming for youquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit. Alleen jammer dat ik geen Freddie heet
Ik weet niet wat dat isquote:
Bah wat een trollquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is jouw jeugdtrauma?
aaargh die notyou
erg hequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bah wat een trollEn het was zo'n leuk topic.
Uiteraardquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
motortje ga je mee zwemmen in de grote oceaan?
om nom nomquote:
bedankt voor je pm trouwensquote:
Let jij dan op of er kikkers zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraardalleen dan moet jij de omgeving om ons heen in de gaten houden...
geen ideequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Waar hebben we het over? Ik ga geen 10 pagina's doorlezen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:22 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Goedemorgen mensen!!
http://lmgtfy.com/?q=Onderwerp+SCquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Waar hebben we het over? Ik ga geen 10 pagina's doorlezen.
haha komt goed. Heb jij iets tegen kikkers dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Let jij dan op of er kikkers zijn?
Is goed. Wat voor muziek vind jij leuk?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zullen we het over muziek gaan hebben?
Je mag hier geen goedemorgen meer zeggen.quote:
balen man.. Waarom niet? Jullie zijn mijn beste FOK vrienden. Ik wens jullie altijd het aller beste.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Je mag hier geen goedemorgen meer zeggen.
Daar hadden we het net de vorige pagina over. Dat is wel heel toevallig!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt niet.
Kom op een dieet site uit ofzo.
Goede muziek!!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Is goed. Wat voor muziek vind jij leuk?![]()
Nou ik ga niet terugbladeren dus ik geloof je op je woord.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar hadden we het net de vorige pagina over. Dat is wel heel toevallig!
Ah dat kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Goede muziek!!
eigenlijk een beetje van alles maar vooral richting rock.
zoals oa:
3 doors down, linkin park, muse, greenday, coldplay, maroon 5, kings of leon, eminem, fatboy slim, Alice DeeJee, ATB, enzovoort enzovoort enzovoort enzovoort.
Omdat SWJ dan gaat klagen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
balen man.. Waarom niet? Jullie zijn mijn beste FOK vrienden. Ik wens jullie altijd het aller beste.
bah!?!?!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb schik
mijn vriend moet weer aan een of andere homowebsite werken met trailers
Ik heb ooit voor mijn band een 3 doors down cover opgenomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Goede muziek!!
eigenlijk een beetje van alles maar vooral richting rock.
zoals oa:
3 doors down, linkin park, muse, greenday, coldplay, maroon 5, kings of leon, eminem, fatboy slim, Alice DeeJee, ATB, enzovoort enzovoort enzovoort enzovoort.
ja dat gaat ook wel maar wel weinig daarvan vind ik leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah dat kan ik ook wel waarderen.![]()
En natuurlijk hardstyle/hardcore
ieeeuwquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb schik
mijn vriend moet weer aan een of andere homowebsite werken met trailers
welk nummer?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor mijn band een 3 doors down cover opgenomen.
geef mij maar rock en metalquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja dat gaat ook wel maar wel weinig daarvan vind ik leuk.
Ach die worm en ik zijn beste vriendenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Here by mequote:
doodsangstquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha komt goed. Heb jij iets tegen kikkers dan?
Ik wilde dat liedje van die band gaan spelen bij het vuur in Nederland, maar acoustische gitaar stuk.quote:
Ik heb het wel ergens ja, ik heb bergen met opnames. Zal ff voor je kijken.quote:
oasisquote:
Bij het vuur? Oh bij heaven in de tuin bedoel jequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:46 schreef laforest het volgende:
Ik wilde dat liedje van die band gaan spelen bij het vuur in Nederland, maar acoustische gitaar stuk.
Ga maandag een nieuwe kopen.
Wonderwallquote:
Ookquote:
ik ben kort geleden begonnen met het spelen van gitaarquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik wilde dat liedje van die band gaan spelen bij het vuur in Nederland, maar acoustische gitaar stuk.
Ga maandag een nieuwe kopen.
Jep daar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij het vuur? Oh bij heaven in de tuin bedoel je
Speel je alleen gitaar of ook nog andere instrumenten?
En gaat dat een beetje?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik ben kort geleden begonnen met het spelen van gitaar
dat is wel erg vetquote:
Handigquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef laforest het volgende:
Jep daar.
Nee ik bespeel verschillende instrumenten. Ik vind dat wel zo handig daar ik muziektheorie en compositie aan de academy studeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |