dat deed ik dus ook... een flinke aanloop en dan als de bliksem onder de dekensquote:Op maandag 10 mei 2010 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
soms was ik bang voor wezens onder mn bed en dan sprong ik gewoon vanaf een meter ofzo mn bed in zodat ze me niet bij mn enkels konden pakken
Jaaa ik ook! Snel rennen en hup het bed inquote:Op maandag 10 mei 2010 18:34 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
dat deed ik dus ook... een flinke aanloop en dan als de bliksem onder de dekens
Kippen vind ik idd ook echt enge onvoorspelbare dieren zeker in een hok.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij mijn groot ouders hadden ze een kippenhok. Ik ben daar ooit als klein jongetje ingekropen en ben toen aangevallen door de haan. Sinds die tijd schrik me nog steeds de tering als een kleine vogel voor of naast me begint te fladderen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:38 schreef jack4ya het volgende:
- De juf van klas 2 (het latere groep 4) die met haar lange nagels over het bord ging, om de klas stil te krijgen. Nóg gieren de rillingen over mijn rug als ik er alleen al aan dénk. (Nu dus ook.)
Op de reunie heb ik haar nog even fijn bedankt.quote:
Whehehe, mijn zusje.. My god, ik heb haar zóóóó vaak bang gemaaktquote:Op maandag 10 mei 2010 19:35 schreef fratsman het volgende:
De hartuitrukscene uit Indiana Jones & the temple of doom. Huilen van angst gewoon, maar ja ik was 8.Heeft jaren geduurd voor ik die film weer durfde te kijken.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whehehe, mijn zusje.. My god, ik heb haar zóóóó vaak bang gemaakt. Ka li ma, ka li maaaaaah, chap ti tèh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |