Dat doen de nieuwe ICMm's die met Wifi zijn uitgerust ookquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Daarnaast wordt elke halte aangekondigd met het perrondjingeltje gevolgd door "Dames en heren. Goedemiddag. Het volgende station is: <<naam station>>. Station <<naam station>>."
Mijn wekker gaat al om 4:45 uurquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
in je weekend om 5.56 opstaan om naar leer te gaan ...![]()
Kan je nou inmiddels al schakelen?
Niet met WiFi maar met RIS (Reizigers Informatie Systeem).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Wimpeh het volgende:
[..]
Dat doen de nieuwe ICMm's die met Wifi zijn uitgerust ook
Ik noem De Broodzaak voor het gemak De Broodroof.quote:
Oh, dat hoort zo? Ik heb eens een medewerker van die winkel erop gewezen dat er een tikfout in het schermpje van hun pinapparaat zat, drie o's namelijk. Hij zou het laten corrigeren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:26 schreef KapiteinT het volgende:
Ik zie net dat je Brooodzaak met 3 o's schrijft. Wat is daar nou weer het nut van?
Het hoort zo ja: http://www.lekkerwerkenophetstation.nl/web/show/id=125352quote:Op zondag 16 mei 2010 00:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh, dat hoort zo? Ik heb eens een medewerker van die winkel erop gewezen dat er een tikfout in het schermpje van hun pinapparaat zat, drie o's namelijk. Hij zou het laten corrigeren.
Ja ik zag het donderdag.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:04 schreef Ascendancy het volgende:
Ze hebben nu ook een broodzaak op Dordrecht
C'est du pain was veel beter
Vroeger had je ook rechtstreekse treinen Emmerich - Arnhem - Zwolle - Heerenveen - Leeuwarden - Harlingen Haven v.v. In deze treinen bevonden zich omkleedhokjes voor de toeristen die hun nette suit onderweg konden verwisselen voor hun badkleding.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:33 schreef BastiaanL het volgende:
EDIT: Ja precies! De TEE had vroeger speciale vrouwenhokjes waar ze zich konden opmaken / opfrissen / andere vrouwendingen konden doen.
Dit gaat echt over de jaren '20 of zo zeker?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Socios het volgende:
Vroeger had je ook rechtstreekse treinen Emmerich - Arnhem - Zwolle - Heerenveen - Leeuwarden - Harlingen Haven v.v. In deze treinen bevonden zich omkleedhokjes voor de toeristen die hun nette suit onderweg konden verwisselen voor hun badkleding.
Jij doet zeker ook je boodschappen bij de lokale Ahold en je reist in het noorden van het land zeker ook met de bussen van de Nederlandse Spoorwegen?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Deutsche Bahn, nu al rijdende tussen Harlingen Haven en de Duitse grens nabij Nieuweschans (met 2 overstappen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |