Klopt dus niks van, Kruidvatkaartje is gewoon geldig tot de grens. Tot de Duitse grens tenminste daar heb ik het laatst zo gedaan (Kruidvatkaartje + alleen in Duitsland geldige interrail, geen enkel probleem).quote:Voor reizen naar het buitenland is je dagkaart geldig tot en met het laatste station voor de grens. Vanaf het betreffende station moet de volledige prijs voor een kaartje betaald worden, dus inclusief het Nederlandse traject tot aan de grens.
Dat zijn van die dingen die niemand precies weet, en waarvan de betreffende HC het laatste woord heeft. We hebben hier gewoon geen zin in eindeloos gezeik over die paar dubbeltjes,quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef ReisT het volgende:
Waar komt dit geleuter in de OP eigenlijk vandaan?
[..]
Klopt dus niks van, Kruidvatkaartje is gewoon geldig tot de grens. Tot de Duitse grens tenminste daar heb ik het laatst zo gedaan (Kruidvatkaartje + alleen in Duitsland geldige interrail, geen enkel probleem).
Het uiterlijk en natuurlijk de 'kop' echt tof!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer, wat vond je zo bijzonder?
Nou vrienden, over welk mat gaat dit precies?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het uiterlijk en natuurlijk de 'kop' echt tof!
En de trein trekt ook redelijk snel op. Beter dan een stoptrein.. enig minpuntje is dat je wel minder ruimte hebt. Maar het is wel gezelliger en die banken zitten lekker!
Dat geleuter komt van mij en heb ik zo geschreven met het oog op de stations Roosendaal en Maastricht. Er waren ooit plannen om van beide stations "Belgische stations" te maken, waardoor elke meter spoor tot de grens ook onder het Belgische tarief valt en Nederlandse kaartjes er dus niet geldig zijn. Verder wat Flash zegt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef ReisT het volgende:
Waar komt dit geleuter in de OP eigenlijk vandaan?
[..]
Klopt dus niks van, Kruidvatkaartje is gewoon geldig tot de grens. Tot de Duitse grens tenminste daar heb ik het laatst zo gedaan (Kruidvatkaartje + alleen in Duitsland geldige interrail, geen enkel probleem).
Teveel gecompliceerde vragen voor iemand die er geen verstand van hebt!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vrienden, over welk mat gaat dit precies?
Gezellig, banken zitten lekker: Een niet gemoderniseerde ICM in een vis-a-vis opstelling
Minder ruimte dan in een stoptrein? Welke stoptrein?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak eens gewoon wat paints van wat jij onder stoptrein en intercity verstaat![]()
Ah ICM* is geen Intercityquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Teveel gecompliceerde vragen voor iemand die er geen verstand van hebt!
De ruimte die je hebt in een koploper is gewoon minder dan een stoptrein en intercity (beenruimte).
Types/modelnummers/ hoef je niet te vragen, dat heb/weet ik niet.
Uit vorig topic maar ik was even weg, niet zover als Duvel maar wel zonnig en lekker warm.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:25 schreef greavy het volgende:
Ik heb al een andere oplossing:
Naar Leer heb ik mijn kaartje al.
[..]
Alleen Bad-Bentheim - Hengelo nog een kaartje kopen. Wat is verstandiger, uit de automaat of bij NS HiSpeed 1 kopen voor ¤8,40 ?
quote:Arnhem-Winterswijk
Woensdag 12 Mei 09:02
Oorzaak
Tussen Wehl en Winterswijk rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 12:00 uur verholpen.
Reisadvies
Reizigers tussen Arnhem en Winterswijk kunnen omreizen via Zutphen.
Ze hebben daar al zoveel voor hun kiezen gehad ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Kun je wel zeggen ja... Arme mensen die op dat lijntje moeten rijden.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-Brussel-Zuid.dhtmlquote:Naar porno kijken, vrouwen ambeteren, sterke drank en tijdens de uren pooier spelen: het leven zoals het blijkbaar is in controlekamer van het spoor
Ontslag op staande voet en een lange straf wegens het in gevaar brengen van de veiligheid als ik het zo lees.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ondertussen in Belgie..
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-Brussel-Zuid.dhtml
Wat een slechte TVPquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:01 schreef dennistd het volgende:
Zo, Tijd Voor Plaatjes:
[ afbeelding ]
101 043
Met de intercity naar Schiphol, te Berlin Hbf
[ afbeelding ]
112 103
Met de RegionalExpress naar Frankfurt aan de Oder, te Berlin Hbf
[ afbeelding ]
143 569
Met de AirportExpress naar Berlin Schönefeld, te Berlin Hbf
[ afbeelding ]
478 601
Werktreinloc van de S-Bahn Berlijn, te Berlijn Hbf
[ afbeelding ]
186 130
Met leeg mat van de Berlin-Warszawa-Express, te Berlijn Hbf
Waar staat de Ü voor dan? Übergrund?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef James1988 het volgende:Berlijnse Ü-Bahn![]()
'U-Bahn' zonder umlaut dus. Staat voor 'Untergrundbahn'quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:16 schreef BastiaanL het volgende:
Waar staat de Ü voor dan? Übergrund?
Hebben ze in London sinds een paar jaar wel: naast London Underground ook London Overground.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |