abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82051266
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:12 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Nederlanders houden niet van slappelingen.
Daarom staat de PVV ook lager in de peilingen dan PvdA en VVD.
pi_82051298
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:16 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Dus omdat Wilders de rechten van moslims wil beperken om misdaden te plegen is hij een racist?
Dat niet, wel omdat hij alle moslims discrimineert en hen wil beperken in het belijden van hun geloof. Hij noemt hun profeet een pedofiel etc etc.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 01:58:51 #228
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82051355
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:12 schreef Opmaat het volgende:
Het grote verschil is dat wij de kutMarokkanen terugbrengen naar het land waar zij thuishoren en dat de nazi's de joden vermoordden.
Leer je geschiedenis. Die deportaties zijn namelijk ook eerst begonnen met het over de grens zetten van Joden, niet met het vermoorden.
quote:
Is dat zo moeilijk te begrijpen voor een fan van Job Cohen .... die overigens steeds verder wegzakt in de peilingen.
Ik heb nog nooit op de PvdA gestemd, en zal dat ook nooit doen. Waar haal je in hemelsnaam vandaan dat ik een Cohen-fan zou zijn?
quote:
Nederlanders houden niet van slappelingen.
Nee, daarom zakt Wilders ook steeds verder weg..... hen die een stel hersenen hebben zien eindelijk in dat het niets meer dan een slappeling is.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 29 mei 2010 @ 02:00:04 #229
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82051377
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:16 schreef Opmaat het volgende:
Dus omdat Wilders de rechten van moslims wil beperken om misdaden te plegen is hij een racist?
Ja.

En de beperkingen die hij wil invoeren jegens moslims hebben trouwens geen flikker te maken met de criminalteit. Of geloof je echt daadwerkelijk dat alle Antilianen en Surinamers zich voorbeeldig gaan gedragen als je de KORAN gaat verbieden?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_82053265
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:15 schreef poon het volgende:

[..]

Het gaat om de inoud van die religies en culturen. Dat jij vindt dat die overeenkomen met andere religies en culturen wil niet zeggen dat de PVV dat ook vindt. Die zien religies en culturen niet als gelijkwaardig. Daar kun je het mee oneens zijn, maar het maakt hen niet to racisten of dat ze etnisch onderscheiden.
Wat ik vind heb ik hier niet gemeld.
Zoals je zelf meldt vindt men culturen en religies van andere rassen minderwaardig. De Joods/Arische cultuur/religies zijn superieur in hun beleving.

Prima als jij dat geen racisme wilt noemen, omdat het een taboewoord is.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:34:17 #231
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82053877
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Ja.
Dus niet.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 11:45:31 #232
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_82056103
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:34 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Dus niet.

Vanaf ca. 2:00
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_82061377
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 08:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat ik vind heb ik hier niet gemeld.
Zoals je zelf meldt vindt men culturen en religies van andere rassen minderwaardig. De Joods/Arische cultuur/religies zijn superieur in hun beleving.

Prima als jij dat geen racisme wilt noemen, omdat het een taboewoord is.
Men vindt andere culturen en religies minderwaardig. Niet 'van andere rassen'. Dat heeft er niets mee te maken.
Maar ik maak hieruit op dat jij dat wel racisme vindt? Jij vindt iedere cultuur gelijk en dus ook gelijkwaardig? Als het nu eens onderdeel van je cultuur is om crimineel gedrag te vertonen, is het dan ook racisme als men daarop afgeeft? (nu kun je zeggen dat crimineel gedrag geen onderdeel is van de islam, maar dat ziet de PVV anders en daar kun je het mee oneens zijn)

Racisme is bijvoorbeeld afgeven op niet-blanken, omdat ze niet blank zijn. "Jij bent fout, want je ziet er anders uit." Dat is wel even wat anders dan zeggen: "Jij bent fout, want je normen, waarden, gebruiken en levenswijze zijn fout."
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:41:31 #234
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82063963
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:34 schreef Opmaat het volgende:
Dus niet.
Lees de definitie van racisme nog eens na. En zoals gezegd, het is op z'n minst pure discriminatie, maar dat heeft hij ook zelf gezegd te willen.
-
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:43:34 #235
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82064014
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:06 schreef poon het volgende:
Racisme is bijvoorbeeld afgeven op niet-blanken, omdat ze niet blank zijn. "Jij bent fout, want je ziet er anders uit." Dat is wel even wat anders dan zeggen: "Jij bent fout, want je normen, waarden, gebruiken en levenswijze zijn fout."
Kunnen we met Wilders quote "Ik wil discrimineren", gecombineerd met zijn voorstellen, er het in ieder geval over eens zijn dat wat Wilders wil pure discriminatie is, en dat PVV steuners het toch eens zijn dat Nederland een land zou kunnen worden waar discriminatie in de wet verwerkt zou kunnen worden met Wilders aan de macht?
-
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:55:16 #236
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82064326
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:41 schreef maartena het volgende:

[..]

Lees de definitie van racisme nog eens na.
Welke huidskleur hebben mensen van het ras 'moslim' dan?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:57:50 #237
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82064398
Rutte heeft vandaag gezegd dat een coalitie met de PVV een uitkomst kan zijn.

Laten we het hopen, kutMarokkanen gaan er straks van langs krijgen.

Law & Order, Schluss mit Lustig.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:01:50 #238
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82064506
quote:
Jongeren zien PVV wel zitten
29-5-2010

ROTTERDAM - Ongeveer één op de vijf jongeren, tussen 18 en 25 jaar oud, zien de PVV graag als grootste partij uit de Tweede Kamerverkiezingen komen. Dat blijkt uit een enquete die werd gehouden door Netwerk en Rondom 10. 18,8 procent van de ondervraagde jongeren geeft aan bij de komende verkiezingen hun stem uit te brengen op Geert Wilders' PVV.

Wilders als premier is bij de jongeren niet favoriet. Dat is Job Cohen van de Partij van de Arbeid. Uit het onderzoek blijkt ook dat de ChristenUnie beter scoort dan het CDA.
pi_82064726
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:01 schreef Opmaat het volgende:

[..]

De titel van dat bericht hoort te zijn "jongeren zien PVV niet zitten" aangezien 4 op de 5 er niet op zou stemmen.
pi_82065259
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Kunnen we met Wilders quote "Ik wil discrimineren", gecombineerd met zijn voorstellen, er het in ieder geval over eens zijn dat wat Wilders wil pure discriminatie is, en dat PVV steuners het toch eens zijn dat Nederland een land zou kunnen worden waar discriminatie in de wet verwerkt zou kunnen worden met Wilders aan de macht?
Volgens mij heeft Wilders nooit voorgesteld om een 'discriminatiewet' oid in te voeren.

De bewuste uitsprkaak vind ik een tendentieuze en een niet zo handige. Ik denk wel dat je het niet anders op moet vatten dan dat hij simpelweg onderscheid wil maken. Dit past binnen zijn betoog dat religies niet gelijkwaardig zijn en dus ook geen gelijke behandeling verdienen. Hij maakt inderdaad onderscheid tussen verschillende religies.
pi_82065299
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:08 schreef gelly het volgende:

[..]

De titel van dat bericht hoort te zijn "jongeren zien PVV niet zitten" aangezien 4 op de 5 er niet op zou stemmen.
Ergens niet voor zijn is niet hetzelfde als ergens tegen zijn.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:28:18 #242
66444 Lord_Vetinari
pi_82065331
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef poon het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Wilders nooit voorgesteld om een 'discriminatiewet' oid in te voeren.

Nee? Verkiezingsprogramma niet gelezen? Hij wil het zelfs in de Grondwet vastleggen, godbetert. En dan ga jij met droge ogen beweren, dat hij geen discriminatiewetgeving wil invoeren? Wanneer vind jij dan dat er gediscrimineerd wordt? Als ze jouw familie raken en anders niet of zo?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:48:31 #243
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82067757
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 17:26 schreef poon het volgende:

[..]

De bewuste uitsprkaak vind ik een tendentieuze en een niet zo handige. Ik denk wel dat je het niet anders op moet vatten dan dat hij simpelweg onderscheid wil maken. Dit past binnen zijn betoog dat religies niet gelijkwaardig zijn en dus ook geen gelijke behandeling verdienen. Hij maakt inderdaad onderscheid tussen verschillende religies.
Exact.
pi_82068054
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Wat een flauwe kul, er wordt in NL dagelijks door de overheden gediscrimineerd en dat al vele jaren.

Weleens van de grondwet gehoord? Artikel 1?
Lees dat eens goed door en denk daar over na.
pi_82068257
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:06 schreef poon het volgende:

[..]

Men vindt andere culturen en religies minderwaardig. Niet 'van andere rassen'. Dat heeft er niets mee te maken.

Men vindt alleen culturen en religies minderwaardig die voornamelijk door niet-blanken aangehangen worden.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:31:27 #246
299981 Opmaat
De maat der dingen
pi_82075248
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat een flauwe kul, er wordt in NL dagelijks door de overheden gediscrimineerd en dat al vele jaren.
Exact. En wat denk je van de rechtsspraak in Nederland? De magistratuur die wordt gedomineerd door rechters met een Groenlinks- en D66-achtergrond bekijken alles vanuit een links wereldbeeld. Als rechtse burger begin je gewoon met een achterstand in het geval van een rechtszaak.
pi_82075377
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef Opmaat het volgende:

[..]

Exact. En wat denk je van de rechtsspraak in Nederland? De magistratuur die wordt gedomineerd door rechters met een Groenlinks- en D66-achtergrond bekijken alles vanuit een links wereldbeeld. Als rechtse burger begin je gewoon met een achterstand in het geval van een rechtszaak.
Want?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 21:34:20 #248
66444 Lord_Vetinari
pi_82075411
quote:

[..]

Elke keer als ik dit soort posts lees, zit gelijk het deuntje van Calimero in mijn hoofd voor de rest van de dag
pi_82075455
quote:

[..]

Zitten concrete bewijzen voor je stelling er toevallig ook nog in?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_82075527
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Elke keer als ik dit soort posts lees, zit gelijk het deuntje van Calimero in mijn hoofd voor de rest van de dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')