Dat was t eerste wat ik me ook afvroegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef eightone. het volgende:
wát.
Hoe heeft ze in godsnaam die bejaarde vrouw, jongens en andere watertrappelende mensjes overtuigd om hieraan mee te doen?
Duh, omdat ze een laffe kut is die haar handen niet vuil wil maken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:36 schreef JoaC het volgende:
Waarom grijpt ze niet in, ipv camera te volgen?
Ik denk dat dat geld voor lonen en allerlei andere belastingen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:46 schreef ASroma het volgende:
geweldig die titanic scene in dat sportfondsenbad![]()
belastingen 25%dat schiet lekker op, wordt alles natuurlijk 3x zo duur.
dat snap ik, met haar plan hebben we binnen de kortste keren de infrastructuur van een bananenrepubliek. Waar denkt ze al die shizzle van te gaan betalen als de belastingen maar 25% zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat dat geld voor lonen en allerlei andere belastingen.
Met de nieuwe Vreemdelingenwet van Cohenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef sneakypete het volgende:
Het is misschien niet erg politiek correct of weldenkend, maar ik vind het ten minste een spotje met helderheid en ik mag Rita Verdonk wel, dat is tenminste zo'n vrouw die het feminisme niet nodig heeft om haar ballen te tonen.
Ik ga zorgen dat het weer veilig wordt op straat.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:55 schreef GSbrder het volgende:
Vandaag bereikt de nederlandse politiek een nieuw dieptepunt met deze fantastische bangmakerij van mevr. R. Verdonk
..en Woubbrecht de hoefsmid, en Engelbertus de bellemanquote:Ik ben Rita en dit is Arthur onze financiele man, en Karel de arts, en Kees de politieman.
Ja dat is waar, maar als we die problemen nou zo erg op blazen komen we ook niet tot de oplossing lijkt me.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:18 schreef Boldface het volgende:
Het filmpje is over the top en op sommige punten wat overdreven. Toch is het niet 100 procent onzin. Sommige taferelen spelen zich gewoon werkelijk af, zoals het lastigvallen van hulpverleners of mensen die worden vervolgd omdat ze hun eigen spullen verdedigen.
GOUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:33 schreef BdR het volgende:
Hilarisch ook hoe ze haar team voorstelt
[..]
..en Woubbrecht de hoefsmid, en Engelbertus de bellemanterug naar de middeleeuwen, toen iedereen bij z'n ambacht werd genoemd
Och, ik mag Rita Verdonk ook wel. Dat is het probleem niet bij haar. Ze heeft iets van een aardige tante die eigenlijk iets best aandoenlijks heeft, ook al flapt ze er soms iets uit waarvan mensen schrikken. Iedereen weet dat ze het zo niet bedoelt. Iemand die wel van aanpakken weet maar ook gezellig is.quote:en ik mag Rita Verdonk wel, dat is tenminste zo'n vrouw die het feminisme niet nodig heeft om haar ballen te tonen.
De problemen erg nadrukkelijk in beeld brengen in een verkiezingsspotje is op zich geen oplossing. Dat wil echter nog niet zeggen dat Verdonk op dit punt geen oplossingen heeft.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:08 schreef Appelknaller het volgende:
Ja dat is waar, maar als we die problemen nou zo erg op blazen komen we ook niet tot de oplossing lijkt me.
Pardon?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:42 schreef skrn het volgende:
[..]
Och, ik mag Rita Verdonk ook wel. Dat is het probleem niet bij haar. Ze heeft iets van een aardige tante die eigenlijk iets best aandoenlijks heeft, ook al flapt ze er soms iets uit waarvan mensen schrikken. Iedereen weet dat ze het zo niet bedoelt. Iemand die wel van aanpakken weet maar ook gezellig is.
Besturen kan ze misschien ook redelijk, maar van politiek heeft ze geen kaas gegeten. Ze laat zich inpalmen door haar glossy-vriendjes, doet alsof ze zo eerlijk is en recht-door-zee maar kan dan geen fatsoenlijk compromis sluiten, en diepgaande analyses hoef je van haar ook niet te verwachten. Ik snap ook werkelijk niet waarom ze bij de VVD is weggegaan. De VVD en Verdonk sloten best goed bij elkaar aan, alleen steeg het Verdonk een beetje naar haar hoofd omdat ze een populaire minister was.
Dit filmpje kan ook niets anders dan van Verdonk komen. Wat een chaotisch, amateuristisch filmpje is dit. Of is dat de bedoeling, zodat iedereen weet dat Verdonk nog bestaat? Als dat zo is, neem ik bovenstaande woorden terug.
Was het maar waar. Dit soort incidenten gebeuren te vaak en teveel. Als je zo'n overvaller meteen met een eind hout je zaak uit kan timmeren zonder opgepakt te worden, zouden er heel snel minder overvallers in ongehavende toestand rondlopen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:09 schreef GSbrder het volgende:
Even een andere vraag, staat mevr. Verdonk nou daadwerkelijk voor zelfrecht?
Want ze zegt na dat epische stukje over die snackbar
".. daar kunnen burgers weer hun eigendommen verdedigen."
Onder Rita mag eenieder met een honkbalknuppel je dus in elkaar slaan bij simpele vergrijpen?
En waar ligt de grens?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dit soort incidenten gebeuren te vaak en teveel. Als je zo'n overvaller meteen met een eind hout je zaak uit kan timmeren zonder opgepakt te worden, zouden er heel snel minder overvallers in ongehavende toestand rondlopen.
Nee, niet DE oplossing. Wel eentje die (bijvoorbeeld) snackbarhouders ademruimte geeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waar ligt de grens?
Het was bedoeld om zo'n ridicuul standpunt aan de kaak te stellen, maar ik had met die post niet verwacht hier een voorstander voor zelfrecht aan te treffen... Denk je echt dat dit de oplossing zou zijn?
Puur hypothetisch... Ja, ik zal hem wel op z'n muil slaan uit zelfverdediging..quote:Op maandag 17 mei 2010 02:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, niet DE oplossing. Wel eentje die (bijvoorbeeld) snackbarhouders ademruimte geeft.
Als iemand bij jou thuis met een mes komt dreigen en jij hebt een knuppel, bezemsteel, stofzuigerslang, fiestpomp of weet ik veel achter de deur staan, dan sla je zo'n messentrekker toch ook helemaal de tering?
Nominativusquote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Puur hypothetisch... Ja, ik zal hem wel op z'n muil slaan uit zelfverdediging..
Of ik hem de nominativus in zou slaan, weet ik niet, even buiten spel zetten lijkt me voldoende.
Wat betreft snackbareigenaren of winkeliers, tsja.. Ze hebben het natuurlijk niet makkelijk met overvallen en dergelijke, maar het is nu niet zo dat snackbareigenaren berecht worden en meerdere jaren in de cel komen, tenzij ze een ernstig delict hebben gepleegd (iemand doodslaan). Ook komen de daders zoals in het filmpje niet meteen vrij en worden ze ook niet in de watten gelegd. Meer investeren in veiligheid en snellere procedures okay, maar de burger de mogelijkheid van zelfverdediging uitbreiden naar bijvoorbeeld het recht om met wapens het eigen domein te verdedigen is mij te Amerikaans.
Verder is wat dat betreft de informatie natuurlijk gekleurd; de eigenaar zal het altijd onzin vinden dat hij verantwoording voor zijn geweldsdaden moet afleggen en de publieke opinie zal de straf voor zulk tuig altijd te laag vinden. Maar moet iemand die een ander naar de tering slaat een lintje krijgen?
Dat mag. Je mag de voorwerpen wapens die je binnen handbereik hebt, gebruiken om je te verdedigen.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, niet DE oplossing. Wel eentje die (bijvoorbeeld) snackbarhouders ademruimte geeft.
Als iemand bij jou thuis met een mes komt dreigen en jij hebt een knuppel, bezemsteel, stofzuigerslang, fiestpomp of weet ik veel achter de deur staan, dan sla je zo'n messentrekker toch ook helemaal de tering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |