Paar keer op 3FM gedraaid vorige week en wellicht ook ergens in een serie of spotje?? Dat ie maar weer een hit wordtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
Ik zie nu pas dat Don't Stop Believin' in de Mega Top 5 stond!Iemand een verklaring? (Ik weet dat het lied onlangs in de VS een grote 'boost' heeft gekregen doordat het in de succesvolle serie Glee en tijdens American Idol werd vertolkt maar hier is dat toch niet ter sprake?).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Liever geen Giel en Claudia, ondanks dat ik die laatste bijna nooit hoor.
Ik hoop Veenstra, Ekdom en nog iemand
Ik heb het nummer ontdekt via American Idol (quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Paar keer op 3FM gedraaid vorige week en wellicht ook ergens in een serie of spotje?? Dat ie maar weer een hit wordt.
Giel weer met zijn colaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
4 dagen maar. Ik hoop dat ze verkeerd geinformeerd zijn.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
Dus de studio gaat in vlammen p wanneer Giel weer eens Cola er overal ingiet en dan zijn het maar 4 dagen GH?quote:
Giel was zelfs nog de weg kwijt op de randweg van Eindhoven!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef hole1988 het volgende:
Grappig, ik zit net Little Miss Sunshine te kijken met ook zo'n busje. Verder vind ik dit nummer echt tenenkrommend.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:45 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu kan ik ook GoedeMIDDAG zeggen. De radio gaat eindelijk op 3FM.
Maar zoals Domien al zegt, Di-Rect DAAAAAG![]()
En nooit meer terugkomen
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Brennel het volgende:
Ik ga maar slapen, om 4.45 loopt de wekker weer af. Trusten!
Corton is vandaag bij Kontrustquote:
Duhh!quote:
3voor12 met Der Rudy want Corton is er niet !quote:
Ah, kijk, en geen Annemiek, dus ik denk wel dat Rudy al vorderingen maakt in zijn gesprekken met vproquote:
Dan ben je toch ook flink het zakje als je daar in staatquote:
Uhu, via iTunes doe ik hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef alors het volgende:
Doet jullie stream het wel? Ik heb alleen maar sneeuw enzoen ik wil MOss horen gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |