Aha, thanks voor de info!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je een beetje goed bent moet dat best lukken hoor. Mij is het zelfs ook gelukt!
Als je AV-productie doet kan je het trouwens beter proberen bij GIEL (VARA) dan 3FM zelf, aangezien 3FM hier zelf eigenlijk geen personen voor (nodig) heeft. Ik ken toevallig een Giel-stagiaire die iets soortgelijks heeft gedaan.
Mooi te combineren met een bezoekje aan onsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:04 schreef Brennel het volgende:
Hoi!
Na een halve dag klooien eindelijk het kabeltje goed genoeg in de laptop om hem aan te kunnen zetten, maar dat is vast van korte duur. Durf niet te bewegen nu.
Als ik m'n salaris weer krijg, over 2 weken ongeveer, maar snel op zoek naar een goede en scherp geprijsde laptop.
Jammer, dat het Glazen Huis dit jaar en volgend jaar weer zo ver weg is voor mij
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omg, Direct ook al in die plee op het festival..![]()
Weg hier.
Ja, maar Corrino wordt ingehuurd door de VARA (Giel / Nachtegiel), AVRO (Ekdom in de nacht) en NPS (Ekstra Weekend) en zodoende zal je waarschijnlijk daar moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Je moet dan toch bij Corrino zijn ipv 3FM? Corrino verzorgt de producties van 3FM
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Zo, ben weer terug van een lang en druk dagje. First things first:EINDHOVUHHHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |