Faal van mijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, spammertsBen ff eten en gelijk nieuw topic
Dit wist ik dus ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb weer een #fail begaan
Wist ik veel dat dat nummer van dezelfde band is als Hey Soulsister![]()
Dat zal wel ergens begin december worden. Nog een dag of 200 geduld dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Toch maar wat Graveyard Shifts gaan bekieken in Eindheuven!Gerard zal er wel zeker zitten, Giel ook wel. En dan Timur erbij?
Wanneer worden de DJ's bekend?
Ze hebben in hier de vakanties heel erg slechte gepland, de week van SR is er gewoon schoolquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Toch maar wat Graveyard Shifts gaan bekieken in Eindheuven!Gerard zal er wel zeker zitten, Giel ook wel. En dan Timur erbij?
Wanneer worden de DJ's bekend?
Da's volgens mij overal hetzelfde hoor. Komt doordat kerst in het weekend valt (en oud en nieuw ook).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze hebben in hier de vakanties heel erg slechte gepland, de week van SR is er gewoon school![]()
Ja, maar dat is normaal, dat verschuift langzaam. Vorig jaar had je veel geluk omdat Kerst laat in de eerste week vielquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze hebben in hier de vakanties heel erg slechte gepland, de week van SR is er gewoon school![]()
Inderdaad, maar dat neemt niet weg dat het knap beroerd is dat zowel Kerst als Oud en Nieuw in het weekend vallen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's volgens mij overal hetzelfde hoor. Komt doordat kerst in het weekend valt (en oud en nieuw ook).
hier ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik stage. Misschien bij 3FM?! (Al is de kans zeer, zeer kleinquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als je een beetje goed bent moet dat best lukken hoor. Mij is het zelfs ook gelukt!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik stage. Misschien bij 3FM?! (Al is de kans zeer, zeer klein)
Gutenavond.quote:
Is dat niet de grote pimp van de 3FM Awards Paul Stoel die o.a met Tamara(arbeidsvitaminen) gezoend heeftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar heeft de producer van Coen en Sander een wel heel erg retro bureaubladachtergrond.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |