Ligt idd wel aardig centraalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Maar dat waren Groningen en Breda ook niet echt. Het moet weer in Utrecht, geen gezeik met die steden.
En een topic of 4 minder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef Sirolf het volgende:
Och, nu al de stad voor volgend jaar bekendmaken heeft wel als voordeel dat we een jaartje campagnes door steden over kunnen slaan.
Timur zou ook wel leuk zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef oh-oh het volgende:
Timur , Gerard en Giel, en als dr iemand inwisselbaar is dan toch Giel denk ik...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop toch Gerard weer en Giel ook. En Claudia.
Asjeblieft niet zeg, de 2 meest gehate DJ's in mijn ogenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop toch Gerard weer en Giel ook. En Claudia.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
Liever geen Giel en Claudia, ondanks dat ik die laatste bijna nooit hoor.
Ik hoop Veenstra, Ekdom en nog iemand
toppiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik in een vorig topic al wilde zeggen, leukste trio in mijn ogen voor aankomend huis: Gerard, Michiel en Rudy
Natuurlijk niet zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Duizendmiljoen keer liever Claudia dan Annemieke nog een keer
Rot op, lekkere kerels zijn dr sowieso niet bij, dus dan hoeven de mannen ook niks te zien te hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet zeg. Er is ook beeld bij!
Paul Rabberingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rot op, lekkere kerels zijn dr sowieso niet bij, dus dan hoeven de mannen ook niks te zien te hebben
Rabbering? Als je daar naar kijk, zie je toch bijna niks door de reflectie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Paul RabberingEn Timur heeft ook wel een guitig koppie
Rudy werkt dan ook niet meer bij 3FM of hij moet nog worden aangenomen bij een andere omroep maar denk het nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik in een vorig topic al wilde zeggen, leukste trio in mijn ogen voor aankomend huis: Gerard, Michiel en Rudy
Paul dan maar inderdaad, krikt het niveau wel op door bij 3fm.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef alors het volgende:
[..]
Paul RabberingEn Timur heeft ook wel een guitig koppie
VPROquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Rudy werkt dan ook niet meer bij 3FM of hij moet nog worden aangenomen bij een andere omroep maar denk het niet
Ik snap t ook niet, ik heb dr altijd leuk gevonden idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paul dan maar inderdaad, krikt het niveau wel op door bij 3fm.Als ie die bril maar thuislaat. Maar schrok ervan hoeveel mensen de pest aan Claudia hebben, vind ze wel leuk.
Ik heb haar boekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet, ik heb dr altijd leuk gevonden idd.
Te scheuren?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb haar boekMaar ik moet er nog in beginnen
Ben niet zo'n lezer.
Papier scheuren is zonde als je het ook kunt verbrandenquote:
Ik ben een enorme lezer maar ik vergeet haar boek telkens te kopen, ik ga m nu echt es op mn lijstje zettenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb haar boekMaar ik moet er nog in beginnen
Ben niet zo'n lezer.
Je kunt beter '' Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'' van de heer Ekdom en ''Stenders Leesvermaak'' van de heer Stenders kopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben een enorme lezer maar ik vergeet haar boek telkens te kopen, ik ga m nu echt es op mn lijstje zetten
Oh die van Ekdom lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt beter '' Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'' van de heer Ekdom en ''Stenders Leesvermaak'' van de heer Stenders kopen
Om van Noordpool.fm maar te zwijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt beter '' Ik zal kijken wat ik voor je kan doen'' van de heer Ekdom en ''Stenders Leesvermaak'' van de heer Stenders kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |