quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef PatrickHenry het volgende:
Is een groot-Turks rijk mogelijk denken jullie?
Nee, want Turken maken altijd ruziequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef PatrickHenry het volgende:
Dat doet iemand anders al. Dus helaas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo is het maar net, misschien denkt Rita met dit soort televisiespotjes de IQ-lozen in de samenleving aan te trekken.
Behalve als ze een gezamenlijke vijand hebben. Dus misschien moet Rusland maar eens vervelend gaan doen.quote:
Vind je dat mensen met een laag IQ niet mogen stemmen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo is het maar net, misschien denkt Rita met dit soort televisiespotjes de IQ-lozen in de samenleving aan te trekken.
Er zijn weinig raakvlakken meer over, en zo'n groot rijk organiseren is best lastig. Turkije zelf is al zo verdeeld.quote:
AryaMehr, duh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
PatrickHenry, wat een vragen. Laat nu maar eens weten van wie je een kloon bent.
Is een groot Iraans rijk mogelijk denk je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef PatrickHenry het volgende:
geen idee....de dagen dat mensen zo een rijk kunnen beginnen is zo voorbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een groot Iraans rijk mogelijk denk je?
Neen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben moddereters dan toegang tot de kloonscanner?
wat denk jij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een groot Iraans rijk mogelijk denk je?
Wat vinden Iraniers van Pakistanen en Afghanen? Zijn dat echte Ariers volgens jullie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:36 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
geen idee....de dagen dat mensen zo een rijk kunnen beginnen is zo voorbij.
ik ben geen iranees, maar gewoon hollander.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat vinden Iraniers van Pakistanen en Afghanen? Zijn dat echte Ariers volgens jullie?
Een groot-Nederlands rijk is wel mogelijk. Vlaanderen en delen van Duitsland terug. Luxemburg, Suriname, Indonesië...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef PatrickHenry het volgende:
Al helemaal als de persoon in kwestie in een topic over Amerika post dat de natuur wel veel op die van Iran lijkt.quote:
IHVK broodjes coquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef PatrickHenry het volgende:
kent iemand een goede afhaalturk hier in Capelle a.d. Ijssel?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een groot-Nederlands rijk is wel mogelijk. Vlaanderen en delen van Duitsland terug. Luxemburg, Suriname, Indonesië...
wist je dat Nederland ooit een hypermacht was?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een groot-Nederlands rijk is wel mogelijk. Vlaanderen en delen van Duitsland terug. Luxemburg, Suriname, Indonesië...
Neeeee...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
wist je dat Nederland ooit een hypermacht was?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met Indonesië worden wij zelfs het grooste moslimland ter wereld! Zal Geertje ze allemaal tot het Christen- dan wel Jodendom bekeren?quote:
quote:De Amerikaanse hoogleraar Amy Chua (Yale Law School) definieert de term 'hypermacht' in haar boek Wereldrijk voor een dag als volgt:
"Een samenleving die zo'n buitengewone militaire en economische macht wist te vergaren dat hij in feite de wereld beheerste." Chua komt tot zeven beschavingen die in de loop van de geschiedenis aan deze omschrijving voldeden. In chronologische volgorde: de Perzen, de Romeinen, de Chinezen
(ten tijde van de Tangdynastie), de Mongolen, de Nederlanders, de Britten, en, na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie, de Amerikanen.
Krijg je een mooie villa aan de kust in Indonesië.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:42 schreef IHVK het volgende:
Maar goed er is een groot rijk. En dan. Wat win ik ermee ?
Ik denk dat je dan eerder van een groot Indonesisch rijk kan spreken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met Indonesië worden wij zelfs het grooste moslimland ter wereld! Zal Geertje ze allemaal tot het Christen- dan wel Jodendom bekeren?
Deal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Krijg je een mooie villa aan de kust in Indonesië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind dat eigenlijk niet kunnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Nederlanders steeds dommer. Allochtonen steeds mobieler
dit topic, die plaatjes.
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk niet kunnen
Valt wel mee tochquote:
je moet trots zijn op het weer in Nederland. Hoe warmer het land, hoe armer het land.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef Rookert het volgende:
Kutweer
Het regent hier een beetje, het waait en het is 10 gradenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Valt wel mee tochwij hadden iig een heerlijk zonnetje toen we naar de schermer moesten fietsen
Qatar is anders best rijk, mang!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
je moet trots zijn op het weer in Nederland. Hoe warmer het land, hoe armer het land.
En 18 is NORMAAL voor de tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het regent hier een beetje, het waait en het is 10 graden
Dus gaat patrickhenry's theorie niet op! En met name gas in Qatar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar door de olie verder..
uitzonderingen zijn er altijd. maar over het algemeen is het zo dat hoe warmer het land is, hoe armer het land is.quote:
Oliestaatjes dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
je moet trots zijn op het weer in Nederland. Hoe warmer het land, hoe armer het land.
Oh geen regen hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het regent hier een beetje, het waait en het is 10 graden
Sneuquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh geen regen hier
Het was trouwens wel vet grappig, een paar jongens waren mee en ze waren fucking stoned
Tja als je met je 53e op pensioen gaat heb je genoeg tijd voor filosofiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef PatrickHenry het volgende:
wisten jullie dat volgens Plato het klimaat de oorzaak was voor de opkomst van filosofie in griekenland?
je mag denk ik wel op zijn wedstrijdfluitje fluiten als je het aardig vraagt.quote:
Op 2 mei 2010 debuteerde Gözübüyük in de Eredivisie. Hij is met 24 jaar de jongste scheidsrechter ooit op het hoogste niveau en ook de eerste scheidsrechter van Turkse afkomst.quote:
Zie Wik's post.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Post anders pics van knappe vrouwen, al dan niet van jezelf
Denk je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
je mag denk ik wel op zijn wedstrijdfluitje fluiten als je het aardig vraagt.
Hoi groep 3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
wist je dat Nederland ooit een hypermacht was?
Lekker de handjes laten wapperen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
tuinieren was leuk vandaag
ik denk dat ik ga stoppen met school
Vies?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
niemand van de klas wilde hier stage lopen omdat je er vies van zou worden en vooral de meisjes wilden niet (nagel breken)
Ja tussen de bosjes enzo. En ja zeker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vies?En nagels breken, durft iemand dat tegenwoordig nog te zeggen?
De jeugd van tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja tussen de bosjes enzo. En ja zeker.
nee ik denk mijn moeder ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ik zou ze niet bij mij thuis willen hebben. En ik denk me moeder ook niet!!!!!!!
Maar met de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van die pillen kom je toch alsnog niet aan 10 keer van de gewone dosis? En hebben we niets aan dit bericht en maakt het ons alleen gek. Het gaat vaak om extreme hoeveelheden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:49 schreef IHVK het volgende:
http://www.depers.nl/wete(...)uist-gevaarlijk.html
Overigens is er niets mis met een gewone dosis, maar sommige mensen nemen pillen ervan om kanker te voorkomen. Blijkbaar is dat onzin..
Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Of minder je de kans op kanker als je de gewone dosis antioxidanten ook mindert?
sinaasappel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey ihvk ik ben op zoek naar een plantje waar oranje sap uit komt, weet jij misschien hoe het heet?
neee.. het plantje is volgens mij gelig van kleur (dit weet ik niet zkr!) en het schijnt te helpen tegen wrattenquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stinkende_gouwequote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
neee.. het plantje is volgens mij gelig van kleur (dit weet ik niet zkr!) en het schijnt te helpen tegen wratten
Heb je wratten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
neee.. het plantje is volgens mij gelig van kleur (dit weet ik niet zkr!) en het schijnt te helpen tegen wratten
Ik heb vandaag buiten in de kou met alleen een vest aan gewerkt, toen ik eindelijk binnen was had ik het nog steeds koud.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:18 schreef Ayca het volgende:
Moet je even naar buiten gaan zonder jas en weer naar binnen gaan, hielp bij mij
hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag buiten in de kou met alleen een vest aan gewerkt, toen ik eindelijk binnen was had ik het nog steeds koud.Ik heb nu een trui, dikke vest, trainingsbroek met daaronder een legging, dikke sokken en pantoffels aan. Zal ik de verwarming maar aan zetten dan?
Dat is wel extreem sexyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag buiten in de kou met alleen een vest aan gewerkt, toen ik eindelijk binnen was had ik het nog steeds koud.Ik heb nu een trui, dikke vest, trainingsbroek met daaronder een legging, dikke sokken en pantoffels aan. Zal ik de verwarming maar aan zetten dan?
Je vraagt of een zwembad water heeftquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft Turkije eigenlijk wel woestijn? IHVK, weet jij dat?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft Turkije eigenlijk wel woestijn? IHVK, weet jij dat?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef MrChill007 het volgende:
çaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaçaça
áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç
Ja? En?quote:
Totdat je een ban krijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Dus gaat NIEMAND maar dan ook NIEMAND mij vertelluh wat IK moet doen.
Right back at ya, babe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I love you.![]()
En nu ga ik slapen. Doei cancan.
...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Dus gaat NIEMAND maar dan ook NIEMAND mij vertelluh wat IK moet doen.
Arme jongen, het zit je niet mee. Maar goed, je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
Klacht: kutwijven die net als jij rennen naar je trein, blijven rennen over de roltrap naar beneden en het laatste stuk gaan STIL STAAN zodat je het fluitje hoort, om dat wijf rent en de deuren voor je neus ziet dicht gaan en je een kwartier mag wachten op je trein![]()
![]()
![]()
Waar maak jij je druk om dan? al vind je mij de zelfde eigenschappen hebben als de paus :/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
...
Vooruit. Dan blijf je maar een debiel. Wat verrassend...
Doe niet zo cynisch en ga aan je paper johquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Arme jongen, het zit je niet mee. Maar goed, je kan niet alles hebben.
Dan zou je nog steeds een debiel zijn. Ik maak me overigens nergens druk om. Het is gewoon leuk om te constateren dat je een debiel bent.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om dan? al vind je mij de zelfde eigenschappen hebben als de paus :/
Ik wil niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe niet zo cynisch en ga aan je paper joh
Ik doe liever normaal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wil niet.Ik doe liever cynisch.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dan zou je nog steeds een debiel zijn. Ik maak me overigens nergens druk om. Het is gewoon leuk om te constateren dat je een debiel bent.
Bij mijn laatste paper stopte ik om 3:30 uur, maar ik had een 8quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wil niet.Ik doe liever cynisch.
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
GB, met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ja, oké, maar ik dus niet.quote:
Niks hoor, je komt een tikkeltje gepikeerd over, maar iedereen heeft vast wel eens zo´n dagje.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat undercover mij inderdaad het beste bevalt. Ook jezelf een beetje dom voordoen is erg leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, AM, dat doe je toch het liefste?
Nee, hoor. Dat is gewoon m'n ware aard die bovenkomt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niks hoor, je komt een tikkeltje gepikeerd over, maar iedereen heeft vast wel eens zo´n dagje.
Typisch die Turken weer, zeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is gewoon m'n ware aard die bovenkomt.
Ik ben weer terug.quote:
Ja, zal er vast mee te maken hebben dat Manuel een Koerd is.quote:
Toch maar niet slapen? Hehe.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben weer terug.
Ik dacht vanmiddag even dat jij het was, hij plaatste een video van een Azeri dans.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Toch maar niet slapen? Hehe.
Oja. Dan snap ik het wel. Maar je had natuurlijk al snel door dat dat niet zo was, want mijn opmerkingen zijn uniek.
quote:
ga toch foto's maken met Duygu.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, zal er vast mee te maken hebben dat Manuel een Koerd is.
Tsja, maar die vallen natuurlijk in het niet bij Turken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, zal er vast mee te maken hebben dat Manuel een Koerd is.
Obey.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef GenusButeo het volgende:
O. Het is het Licht van de Ariërs.
Een hele juiste constatering.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, maar die vallen natuurlijk in het niet bij Turken.
Ik zeg: "Give me liberty or give me death."quote:
...quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef MrChill007 het volgende:
Ach, Ali online, Zeliha online
meteen weer met ze 2e op mij![]()
how sweet.
Óók.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Qua agressie en onuitstaanbaarheid dan, hè!
Ja, maar goed... You know.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef MrChill007 het volgende:
Zeliha, nu we ruzie hebben
wil ik me 40 ¤ terug
of was het 50
Nee, Manuel. Nee. Dat doe ik ook als Zeliha er niet is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef MrChill007 het volgende:
Ach, Ali online, Zeliha online
meteen weer met ze 2e op mij![]()
how sweet.
Ruzie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeliha, nu we geen ruzie hebben
wil ik me 100 ¤ terug
of was het 1.000
Mooi. ga nu maar weer fijn met je hamsters spelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, Manuel. Nee. Dat doe ik ook als Zeliha er niet is.
Was dat Duygu?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Manuel, ze zal het vast erg leuk vinden dat haar foto zo op een openbaar forum wordt geplaatst.
Manuel, je kraamt echt onzin uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:28 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Mooi. ga nu maar weer fijn met je hamsters spelen.
quote:
Hm.quote:
00ojJjjoooOoOo00000 di11iiiiiiisssssSSSssssszzzzzzzzzzzzzzzzZquote:
Ik vind het opvallend hoe vaak jij moet bevestigen dat je in Nederland woont...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:32 schreef MrChill007 het volgende:
Dit is NL. Ik mag mij zelf verdedigenAls jij het opvat als een diss............
boeiend wat JIJ vinTD¿quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend hoe vaak jij moet bevestigen dat je in Nederland woont...
Verder:.
leedverrmaak niffo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:39 schreef IHVK het volgende:
Gaat het ergens uberhaupt over of is het voor de kijkcijfers?
Waarom plaats je de DT's altijd in hoofdletters? Zo van: "Kijk mij eens expres fouten maken en ik doe het ook expres, want kijk maar, ik gebruik hoofdletters, maar eigenlijk ben ik gewoon onbekwaam en weet ik niet hoe ik werkwoorden moet vervoegen."quote:
Altijd gezellig, toch!quote:
ga eens slapen? Je praat onzinnig. ohhw of was je gewoon onzinnig?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom plaats je de DT's altijd in hoofdletters? Zo van: "Kijk mij eens expres fouten maken en ik doe het ook expres, want kijk maar, ik gebruik hoofdletters, maar eigenlijk ben ik gewoon onbekwaam en weet ik niet hoe ik werkwoorden moet vervoegen."
00ojJjjoooOoOo00000 di11iiiiiiisssssSSSssssszzzzzzzzzzzzzzzzZquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:44 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
ga eens slapen? Je praat onzinnig. ohhw of was je gewoon onzinnig?
Ja, wel rot als je echte ruzies hebt. Eksik olsun.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had er net een. Vind ze niet echt leuk verder.
Schelden is alles wat je kan. zo laat jij zien dat je schijt heb aan iedereen. ofniet? maar ik ken ook je andere kant. en ondanks al mij gediss, vind ik je nog steeds een lieverd... ook al ben je soms een kanker jood!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
00ojJjjoooOoOo00000 di11iiiiiiisssssSSSssssszzzzzzzzzzzzzzzzZ![]()
![]()
Debiel.
Deze postquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:47 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Schelden is alles wat je kan. zo laat jij zien dat je schijt heb aan iedereen. ofniet? maar ik ken ook je andere kant. en ondanks al mij gediss, vind ik je nog steeds een lieverd... ook al ben je soms een kanker jood!
Oké.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:47 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Schelden is alles wat je kan. zo laat jij zien dat je schijt heb aan iedereen. ofniet? maar ik ken ook je andere kant. en ondanks al mij gediss, vind ik je nog steeds een lieverd... ook al ben je soms een kanker jood!
Nee. Dat hebben we niet. Maar we zijn al klaar zo'n beetje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:47 schreef IHVK het volgende:
Maar goed volgens mij hebben jullie elkaars msn. Ideetje om daar verder te gaan?
Tja...quote:
Helaas niet, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef PatrickHenry het volgende:
Ik ben even de conversatie kwijt tussen de dood en het leven. Waar de dood het leven vroeg waarom iedereen blij is als ze aan hem denken, maar treurig als ze aan de dood denken. Vraag morgen mijn moeder wel, of weet iemand hier wat ik bedoel?
Oké/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Dat hebben we niet. Maar we zijn al klaar zo'n beetje.
quote:
Mischien moet je wat minder naar je avatar starenquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:14 schreef EchoAlpha het volgende:
Het is toch alweer kwart over 1![]()
Ik zou vandaag vroeg naar bed gaan
En dat zeg JIJ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:00 schreef PatrickHenry het volgende:
Ga toch slapen, mens.
Ik zeg dat ja en als je niet luistert kanker ik gewoon een bom op je huis achterlijke anatolier!quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:04 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
En dat zeg JIJ?![]()
hij heeft echt een irriterende kuttenkop
echt walg gewoon!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |