quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef PatrickHenry het volgende:
Is een groot-Turks rijk mogelijk denken jullie?
Nee, want Turken maken altijd ruziequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef PatrickHenry het volgende:
Dat doet iemand anders al. Dus helaas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo is het maar net, misschien denkt Rita met dit soort televisiespotjes de IQ-lozen in de samenleving aan te trekken.
Behalve als ze een gezamenlijke vijand hebben. Dus misschien moet Rusland maar eens vervelend gaan doen.quote:
Vind je dat mensen met een laag IQ niet mogen stemmen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo is het maar net, misschien denkt Rita met dit soort televisiespotjes de IQ-lozen in de samenleving aan te trekken.
Er zijn weinig raakvlakken meer over, en zo'n groot rijk organiseren is best lastig. Turkije zelf is al zo verdeeld.quote:
AryaMehr, duh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
PatrickHenry, wat een vragen. Laat nu maar eens weten van wie je een kloon bent.
Is een groot Iraans rijk mogelijk denk je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef PatrickHenry het volgende:
geen idee....de dagen dat mensen zo een rijk kunnen beginnen is zo voorbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een groot Iraans rijk mogelijk denk je?
Neen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben moddereters dan toegang tot de kloonscanner?
wat denk jij?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is een groot Iraans rijk mogelijk denk je?
Wat vinden Iraniers van Pakistanen en Afghanen? Zijn dat echte Ariers volgens jullie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:36 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
geen idee....de dagen dat mensen zo een rijk kunnen beginnen is zo voorbij.
ik ben geen iranees, maar gewoon hollander.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat vinden Iraniers van Pakistanen en Afghanen? Zijn dat echte Ariers volgens jullie?
Een groot-Nederlands rijk is wel mogelijk. Vlaanderen en delen van Duitsland terug. Luxemburg, Suriname, Indonesië...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef PatrickHenry het volgende:
Al helemaal als de persoon in kwestie in een topic over Amerika post dat de natuur wel veel op die van Iran lijkt.quote:
IHVK broodjes coquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef PatrickHenry het volgende:
kent iemand een goede afhaalturk hier in Capelle a.d. Ijssel?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een groot-Nederlands rijk is wel mogelijk. Vlaanderen en delen van Duitsland terug. Luxemburg, Suriname, Indonesië...
wist je dat Nederland ooit een hypermacht was?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een groot-Nederlands rijk is wel mogelijk. Vlaanderen en delen van Duitsland terug. Luxemburg, Suriname, Indonesië...
Neeeee...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
wist je dat Nederland ooit een hypermacht was?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met Indonesië worden wij zelfs het grooste moslimland ter wereld! Zal Geertje ze allemaal tot het Christen- dan wel Jodendom bekeren?quote:
quote:De Amerikaanse hoogleraar Amy Chua (Yale Law School) definieert de term 'hypermacht' in haar boek Wereldrijk voor een dag als volgt:
"Een samenleving die zo'n buitengewone militaire en economische macht wist te vergaren dat hij in feite de wereld beheerste." Chua komt tot zeven beschavingen die in de loop van de geschiedenis aan deze omschrijving voldeden. In chronologische volgorde: de Perzen, de Romeinen, de Chinezen
(ten tijde van de Tangdynastie), de Mongolen, de Nederlanders, de Britten, en, na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie, de Amerikanen.
Krijg je een mooie villa aan de kust in Indonesië.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:42 schreef IHVK het volgende:
Maar goed er is een groot rijk. En dan. Wat win ik ermee ?
Ik denk dat je dan eerder van een groot Indonesisch rijk kan spreken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met Indonesië worden wij zelfs het grooste moslimland ter wereld! Zal Geertje ze allemaal tot het Christen- dan wel Jodendom bekeren?
Deal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Krijg je een mooie villa aan de kust in Indonesië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind dat eigenlijk niet kunnenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Nederlanders steeds dommer. Allochtonen steeds mobieler
dit topic, die plaatjes.
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
ik vind dat eigenlijk niet kunnen
Valt wel mee tochquote:
je moet trots zijn op het weer in Nederland. Hoe warmer het land, hoe armer het land.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef Rookert het volgende:
Kutweer
Het regent hier een beetje, het waait en het is 10 gradenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Valt wel mee tochwij hadden iig een heerlijk zonnetje toen we naar de schermer moesten fietsen
Qatar is anders best rijk, mang!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
je moet trots zijn op het weer in Nederland. Hoe warmer het land, hoe armer het land.
En 18 is NORMAAL voor de tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het regent hier een beetje, het waait en het is 10 graden
Dus gaat patrickhenry's theorie niet op! En met name gas in Qatar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar door de olie verder..
uitzonderingen zijn er altijd. maar over het algemeen is het zo dat hoe warmer het land is, hoe armer het land is.quote:
Oliestaatjes dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
je moet trots zijn op het weer in Nederland. Hoe warmer het land, hoe armer het land.
Oh geen regen hierquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het regent hier een beetje, het waait en het is 10 graden
Sneuquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh geen regen hier
Het was trouwens wel vet grappig, een paar jongens waren mee en ze waren fucking stoned
Tja als je met je 53e op pensioen gaat heb je genoeg tijd voor filosofiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef PatrickHenry het volgende:
wisten jullie dat volgens Plato het klimaat de oorzaak was voor de opkomst van filosofie in griekenland?
je mag denk ik wel op zijn wedstrijdfluitje fluiten als je het aardig vraagt.quote:
Op 2 mei 2010 debuteerde Gözübüyük in de Eredivisie. Hij is met 24 jaar de jongste scheidsrechter ooit op het hoogste niveau en ook de eerste scheidsrechter van Turkse afkomst.quote:
Zie Wik's post.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Post anders pics van knappe vrouwen, al dan niet van jezelf
Denk je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
je mag denk ik wel op zijn wedstrijdfluitje fluiten als je het aardig vraagt.
Hoi groep 3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef PatrickHenry het volgende:
[..]
wist je dat Nederland ooit een hypermacht was?
Lekker de handjes laten wapperen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
tuinieren was leuk vandaag
ik denk dat ik ga stoppen met school
Vies?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
niemand van de klas wilde hier stage lopen omdat je er vies van zou worden en vooral de meisjes wilden niet (nagel breken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |