Het gaat om het bericht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
Het grietje?
Wat is de Telegraaf toch ook een josti-krant
Omdat het een zwakzinnige krant is. Triest voor dat meisje, maar ik vind dit geen nieuws.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
Maakt het daarom minder triest voor een kind?
Vanuit professioneel oogpunt kan ik mij vreselijk opwinden over gebruik van dergelijke termen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:32 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
Het gaat om het bericht.
Niet om het taalgebruik daarin.
Zou je eenzelfde reactie hebben geplaatst als het je eigen dochtertje was?
En waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat het een zwakzinnige krant is. Triest voor dat meisje, maar ik vind dit geen nieuws.
Ja want de Telegraaf omschrijft het als een Fantasie story over de zeven dwergen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
Maakt het daarom minder triest voor een kind?
Niet eens vergeten. Het werkte niet. Zoals een OV-chipkaart.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanuit professioneel oogpunt kan ik mij vreselijk opwinden over gebruik van dergelijke termen.
Maar om jouw vraag te beantwoorden: natuurlijk is het een knettergekke actie van die buschauffeur. Stel dat zo'n meisje wat overkomt. En waarom? Omdat dat kind haar vervoersbewijs voor de fucking schoolbus is vergeten. Tsja, achterlijkheid ten top.
Dat maakt het nog een tikkeltje krommer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:36 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Niet eens vergeten. Het werkte niet. Zoals een OV-chipkaart.
My thoughtsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
Het grietje?
Wat is de Telegraaf toch ook een josti-krant
Tokkiekrant. 'Nuff said.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Van_Puffelen het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?
En wat vind jij dan wel nieuws?
Werkt Djeez bij De Telegraaf?quote:waarmee het grietje gratis kan reizen
Topic van de dag voor de volksbuurters in volkstuinvereniging De Waal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Werkt Djeez bij De Telegraaf?
Niet leuk voor het grietje natuurlijk, misschien interessant voor 'Hart van Tasmanië' of misschien zelfs 'Hart van Australië' maar waarom, in vredesnaam, verschijnt dit in een oppervlakkige Nederlandse krant?
Haar grote zus was bij haar, niets aan de hand dus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:29 schreef roos85 het volgende:
. De 13-jarige zus van het meisje kon nog net de bus uit springen om haar zusje te helpen. De buschauffeur reed daarop weg en liet de 4-jarige in tranen achter.
Ermz, de buschauffeur is verantwoordelijk voor haar kindquote:Om naar school te komen moesten de meisjes een heuvel en een drukke tweebaansweg oversteken. De familie van Tiarnah is woedend. "Hoe kan iemand, laat staan een buschauffeur die op dat moment verantwoordelijk is, een 4-jarig meisje aan de kant van de weg laten staan?", aldus mevrouw Watts in Australische kranten.
www.telegraaf.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |