Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat dacht ik 3 maanden geleden ook. Maar nu ik weet dat ik mijn WW uitkering weer kan laten opstarten en ik nog steeds recht heb op een loongerelateerde uitkering, heb ik gelukkig wat minder stress. Ik hoop alleen dat ik nu wel wat sneller iets nieuws heb. Misschien moet ik wat minder kieskeurig zijn en ook tijdelijke functies aannemen. Je weet tenslotte nooit zeker hoe lang een functie kan duren, dat bewijst mijn huidige werkgever weer eens. Waar ik het meeste tegenop zie is het (nutteloos) thuiszitten. Ik werd er helemaal gestoord van.
Veel succes!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef goofy_goober het volgende:
Yay! Maandag al een sollicitatie!
Vanmiddag gereageerd, cv aangepast, verstuurd en ze willen me maandag spreken! Zo snel heb ik nog nooit een sollicitatie gehad. En het mooie is dat het een paar straten verder is van het bedrijf waar ik nu werk! Dus ik kan er naartoe lopen maandag.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef goofy_goober het volgende:
Yay! Maandag al een sollicitatie!
Vanmiddag gereageerd, cv aangepast, verstuurd en ze willen me maandag spreken! Zo snel heb ik nog nooit een sollicitatie gehad. En het mooie is dat het een paar straten verder is van het bedrijf waar ik nu werk! Dus ik kan er naartoe lopen maandag.
Spannend!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef goofy_goober het volgende:
Net het gesprek gehad. Ging prima! Ben erg enthousiast, en zij ook wel over mij geloof ik. Maar goed, het is maar afwachten he... Ze hebben nog een paar gesprekken gepland. Heb wel dik twee uur zitten babbelen daar en kreeg na afloop te horen dat ze het een leuk gesprek vonden.Leuk natuurlijk, maar zoiets zegt niks. Ik juich pas als ik het contract heb ondertekend.
GEFELICITEERDquote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef goofy_goober het volgende:
Aangenomen! Volgende week maandag beginnen, dus ik kan gelijk oversteken!![]()
Consultancy voor bedrijfsorganisatie.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GEFELICITEERD![]()
![]()
.
Wat ga je nou eigenlijk doen dan?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Consultancy voor bedrijfsorganisatie.
Wat gooooeeedd!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef goofy_goober het volgende:
Even temperatuur opnemen hoor.quote:
Er achteraan gaan werkt wel degelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 18:06 schreef Daboman het volgende:
Gefeliciteerd!
Nog even een tip voor anderen, laat je niet kisten wanneer het uitzendbureau geen actie onderneemt omdat ze denken dat je toch niet geschikt bent. Niet geschoten is altijd mis. Je moet natuurlijk niet als starter op seniorfunctie solliciteren, maar als er niets gedaan wordt, gebeurt er ook niets en onder dat argument kunnen ze maar moeilijk uit. Laatste tijd is het me steeds meer gaan opvallen dat ze onwillig zijn omdat "het moeilijk is".
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef goofy_goober het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |