daarom ben ik er erg voor om eerst op jezelf te wonen voor je gaat samenwonen. maar goed, soms is de situatie nu eenmaal niet zo dat dat logisch of een optie is. ik ben er wel blij om dat ik goed alleen kan zijn omdat ik al 7 8 jaar alleen woon. ik zou het liever niet leren om alleen te zijn als net mn relatie uit is ofzo...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef Noukjee het volgende:
@ loveli, hoe oud ben je dan? (ik ben 19, en heb ruim 3,5 jaar een vriend)
Aan de ene kant lijkt het mij ook super leuk om op mezelf (en/of met m'n vriend) te wonen, heerlijk die rust, en alles zelf beslissen, maar aan de andere kant is het wel leuk en gezellig thuis en ben bang dat als ik alleen thuis zit als me vriend dan weg is ofzo, dat ik een beetje in me uppie in een hoekje weg ga kniezen (weet niet of dat een bestaand woord is maarja)
Daarnaast zijn er ook nog de horrorverhalen van venten die van hotel-mamma in hotel-vriendin denken te belanden!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daarom ben ik er erg voor om eerst op jezelf te wonen voor je gaat samenwonen. maar goed, soms is de situatie nu eenmaal niet zo dat dat logisch of een optie is. ik ben er wel blij om dat ik goed alleen kan zijn omdat ik al 7 8 jaar alleen woon. ik zou het liever niet leren om alleen te zijn als net mn relatie uit is ofzo...
Ugh ja! Een kerel moet toch ook echt de was kunnen doen en kunnen koken enzo!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er ook nog de horrorverhalen van venten die van hotel-mamma in hotel-vriendin denken te belanden!
Oeh, daar ben ik ook bang voor ... heb aardig wat, maar als het eraf gaat wordt het vast hangerig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Cali, hoe is het?
Noukjee, tieten... echt, totaal verdwenen
Nou ik ben ook een dvd van pilates aan het 'kopen' geen idee welke, zie ik morgen wel
Het verschilt per persoon, maar bij mij is het altijd een C gebleven, en een lijf is flexibel hoor, zeker met sporten valt hangen wel mee!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef j.t het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik ook bang voor ... heb aardig wat, maar als het eraf gaat wordt het vast hangerig!
Van gelijk samenwonen wordt je ook zelfstandig hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daarom ben ik er erg voor om eerst op jezelf te wonen voor je gaat samenwonen. maar goed, soms is de situatie nu eenmaal niet zo dat dat logisch of een optie is. ik ben er wel blij om dat ik goed alleen kan zijn omdat ik al 7 8 jaar alleen woon. ik zou het liever niet leren om alleen te zijn als net mn relatie uit is ofzo...
nee, 20.000, sorry, slechte formuleringquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar 4000 woorden voor een scriptie?Dat is bij mij een werkstukje voor 5 ECTs...
Een ware pilates-rage hier! Wat goed van jullie allemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Cali, hoe is het?
Noukjee, tieten... echt, totaal verdwenen
Nou ik ben ook een dvd van pilates aan het 'kopen' geen idee welke, zie ik morgen wel
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nee, 20.000, sorry, slechte formuleringen daarbij ben ik niet zo goed met percentages
Chicolate, ik doe een master bedrijfseconomie, mijn BA was inderdaad ook 10.000. Dat was wel een leuke scriptie, ik kwam er makkelijk aan!
Nu moet ik er dus 20.000, heb er 12.000 alleen al voor de literatuurreview, en nu dan 2.500 in 1 dag voor de methodologie en díe is voor 80% af, dus dat worden er nog zo'n 1000 meer, en dan is m'n scriptie in totaal voor ongeveer 60% af.
Ik hoop dat m'n scriptie uiteindelijk wat duidelijker is dan hoe ik het hier formuleer
Ging net hardlopen en viel bijna flauw :S en ik was niet eens moe, raarheid. Toen kwam ik thuis en móest ik yoghur hebben. Dus een paar happen yoghurt op en een droge boterham en nu ben ik weer gewoon. De aardappeltjes staan in de oven en ga zo de broccoli opzetten
Leuk, een katjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga straks voor het eerst helemaal alleen wonen en ik vind het best spannend, maar ook wel leuk. Maar ik had het niet moeten doen toen ik net uit huis ging, denk ik.
Ik zit er wel aan te denken een katje te nemen. Dan is er tenminste nog iemand blij als ik thuiskom.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou![]()
Enne, flauwvallen, daznie goed he! Hoe kwam dat? Gelukkig dat het nu weer beter gaat!
Ja, hier staat ie ook op!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Little miss sunshine!
Met muziek van Sufjan Stevens!![]()
Hihi die zag ik liggen bij de Lidl...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Noukjee het volgende:
JA HOOR![]()
komt me vriend net terug van zijn werk, heeft ie een box met campingsnoep meegenomen (zitten voornamelijk lolly´s en lookolook rolletjes in).. wat moet ik daar nou weer mee..
Ik doe laat de trommel iig beneden en hopen dat ie snel op is..
Katten zijn leukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit er wel aan te denken een katje te nemen. Dan is er tenminste nog iemand blij als ik thuiskom.
Ik verbaas me er over hoe hetzelfde wij zijn...Grappig. Al woon ik sinds 2002 niet meer bij m'n ouders en sinds 2003 op kamers enzo. Nu woon ik samen met een 'vriend'...en kijk uit naar m'n eigen huisje. Ik zou best graag samen willen wonen met de duutser, maar dan wel in een ruim appartement, zodat ik ook eens eventjes alleen kan zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Perruche het volgende:
Ik woon ook samen sinds een paar maandensuper gezellig joh! maar ik heb hiervoor wel... 6 jaar opmezelf en in studentenhuizen gewoond. Nooit écht m'n eigen huis gehad, dat vind ik wel jammer, ik wil dan ook veul inspraak als we ooit een huis kopen...! Maar ook van samenwonen word je snel zelfstandig, ik zou het alleen zo jammer vinden, je kan nog je hele leven samenwonen. Ben nu 24 en vind het al vroeg
![]()
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. havermout
t. banaan, appel. peer
t. heel groot stuk taart
t. cracker kaas
l. 3 boterhammen met vettig beleg
t. bakje pinda's
d. biertje, 500 gram asperges, hollandaisesaus, ham, 3 aardappelen
t. bolletje ijs met pindakaas
De knop is weg.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over hoe hetzelfde wij zijn...Grappig. Al woon ik sinds 2002 niet meer bij m'n ouders en sinds 2003 op kamers enzo. Nu woon ik samen met een 'vriend'...en kijk uit naar m'n eigen huisje. Ik zou best graag samen willen wonen met de duutser, maar dan wel in een ruim appartement, zodat ik ook eens eventjes alleen kan zijn...
Al woon ik binnenkort weer bij m'n ouders, denk ik.
Dat vind ik inderdaad ook het minder leuke aan samenwonen, als er vrienden langskomen ben je nooit gewoon met z'n 2en. Maar goed, als m'n vriendje straks een baan heeft enzo dan heb ik wat meer avonden alleen, en gelukkig hebben m'n vrienden ook een huisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef neen het volgende:
Sufjan
Vandaag hardlopen zit er niet in want ik gok dat ik pasrond 12 uur weer thuis ben. Wel veel gelopen, gefietst en Oké gegeten vandaageen recept voor de ladies zei mijn zus
met extra knoflook op verzoek van moi
Samenwonen lijkt mij (nog) niets, met vrienden die zijn gaan samenwonen trek ik ook wat minder op. Een van mijn beste is nu (tijdelijk) aan debeury. Ik ben benieuwd
Ik ben 30+ en heb ruim 3,5 jaar geen vriendquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef Noukjee het volgende:
@ loveli, hoe oud ben je dan? (ik ben 19, en heb ruim 3,5 jaar een vriend)
Ik moet zondagochtend om 7 uur bij de TU zijn en ik kan of naar een feest en bij een vriend van een vriend etc. Uit Delft slapen of met de auto vanaf mijn ouders. Ik weet alleen niet waar die jongen/jongens wonen dus wie weet moet ik dan de hele stad door. Dilemma.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is echt een stadAlles is lopend te bereiken.
Geen idee hoe de dienstregeling op zondag in de TU-wijk is, anders was het OV een makkelijke oplossing. Of je slaapt daar en leent een van de vele fietsen. Moet goedkomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet zondagochtend om 7 uur bij de TU zijn en ik kan of naar een feest en bij een vriend van een vriend etc. Uit Delft slapen of met de auto vanaf mijn ouders. Ik weet alleen niet waar die jongen/jongens wonen dus wie weet moet ik dan de hele stad door. Dilemma.
Dat zouden er dan nog altijd 5208 zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar 4000 woorden voor een scriptie?Dat is bij mij een werkstukje voor 5 ECTs...
TU- centrum is een kwartiertje lopen. Tanthof-TU is minder ver, Tantho-centrum is een minuut of 20-30 ligt eraan hoe diep in tanthof. Allemaal wel te lopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet zondagochtend om 7 uur bij de TU zijn en ik kan of naar een feest en bij een vriend van een vriend etc. Uit Delft slapen of met de auto vanaf mijn ouders. Ik weet alleen niet waar die jongen/jongens wonen dus wie weet moet ik dan de hele stad door. Dilemma.
Uh.. Tanthof is verder van de TU dan het centrum... gevoelsafstand iig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
TU- centrum is een kwartiertje lopen. Tanthof-TU is minder ver, Tantho-centrum is een minuut of 20-30 ligt eraan hoe diep in tanthof. Allemaal wel te lopen
Zoeen woont er bij mn schoonoudersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er ook nog de horrorverhalen van venten die van hotel-mamma in hotel-vriendin denken te belanden!
Ik kan me niet herinneren hier iets over gezegd te hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nee, 20.000, sorry, slechte formuleringen daarbij ben ik niet zo goed met percentages
Chicolate, ik doe een master bedrijfseconomie, mijn BA was inderdaad ook 10.000. Dat was wel een leuke scriptie, ik kwam er makkelijk aan!
oh, ik heb misshcien het verkeerde TU gebouw in mn hoofd dan, of t verkeerde deel van Tanthofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Uh.. Tanthof is verder van de TU dan het centrum... gevoelsafstand iig.
Iets meer info en je krijgt een routebeschrijvingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef P.F het volgende:
Ik moet aan de zuidkant van de TU zijn zag ik op de kaart
Ik denk dat het logeeradres hartje centrum is, denk ik!
Oquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef P.F het volgende:
Ik lees net dat er op de uni van Nynke een incident was met een cartoonist!
Lijk me wel jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef P.F het volgende:
Cartoonist is toch hetzelfde als cartoontekenaar?
Die film! Prachtig. Wat een acteerwerk. Wat een one-liners. Pure emotie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef neen het volgende:
Alleen wonen lijkt me ook wel saaidoordeweeks red ik het prima op m'n kamer maar de meeste studiegenoten gaan in het weekend naar huis en als ik dan op m'n kamer blijf vind ik het wel fijn als er nog wat huisgenoten aanwezig zijn om mee te stappen ofzo
want het is dan toch weekend!
Ik vind het wel fijn dat ik bij m'n ouwelui weg benik lijk echt veeel op m'n vader en dat botste echt
confronterend ook want "vroeger" wilde ik nooit zo worden terwijl hij eigenlijk wel een chille gast is
Kun je niet een tijdje uit huis proberen chico? Van kamernet een tijdelijke kamer van 3 maand ofzo plukken en dat eens uitproberen?
Nou ja goed, ik ga iig Rita stemmen de komende verkiezingenwat een bazenfilm!
Ja, ik heb het ook gelezen. Het filmpje dat ik zag zag er best heftig uit...quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef P.F het volgende:
Ik lees net dat er op de uni van Nynke een incident was met een cartoonist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |