Science Park? Of een container?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Een zelfstandige kamer dichtbij de uni, 340 incl stookkosten (na huurtoeslag) per maand, 28 vierkante meter, nieuwbouw en ik weet bijna zeker dat ik hem krijg (want het zijn er 60 ofzo en iemand die ik ken heeft kortere inschrijftijd en heeft al eerder een gekregen). En nu twijfel ik of ik toch maar wel uit huis zal gaan. Maar het is zo duur allemaal ... ik zou dan minder dan 200 per maand overhouden voor al het overige, incl voedsel internet etc
.
Het is echt een stadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef P.F het volgende:
Hoe groot is 't centrum van Delft vergeleken met Utrecht oid? Ga je zo van de ene naar de andere kant van de stad of is het toch wel echt een stad?
Maar 4000 woorden voor een scriptie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef Perruche het volgende:
oeh, en ik heb vandaag heel tof 80% van de methodologie gedaan, 2500 woorden, daarmee heb ik nu 60% van de scriptie al afben echt blij
Jezus... why??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen met selleriesalade
D: pizza bolognese
Erm.Ik prop er zometeen nog maar wat yoghurt en groenten bij.
Weet niet in welke vakgebied perruche studeert, maar bij mij is het ook altijd schrappen omdat het niet te lang mag. Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar 4000 woorden voor een scriptie?Dat is bij mij een werkstukje voor 5 ECTs...
Laat opgestaan, erg laat ontbeten en daarna tussendoor geen tijd meer om te etenquote:
Bij mij mag het ook niet te lang zijn, maar de BA-scriptie moet toch minimaal 10.000 woorden zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weet niet in welke vakgebied perruche studeert, maar bij mij is het ook altijd schrappen omdat het niet te lang mag. Kwaliteit boven kwantiteit
daarom ben ik er erg voor om eerst op jezelf te wonen voor je gaat samenwonen. maar goed, soms is de situatie nu eenmaal niet zo dat dat logisch of een optie is. ik ben er wel blij om dat ik goed alleen kan zijn omdat ik al 7 8 jaar alleen woon. ik zou het liever niet leren om alleen te zijn als net mn relatie uit is ofzo...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef Noukjee het volgende:
@ loveli, hoe oud ben je dan? (ik ben 19, en heb ruim 3,5 jaar een vriend)
Aan de ene kant lijkt het mij ook super leuk om op mezelf (en/of met m'n vriend) te wonen, heerlijk die rust, en alles zelf beslissen, maar aan de andere kant is het wel leuk en gezellig thuis en ben bang dat als ik alleen thuis zit als me vriend dan weg is ofzo, dat ik een beetje in me uppie in een hoekje weg ga kniezen (weet niet of dat een bestaand woord is maarja)
Daarnaast zijn er ook nog de horrorverhalen van venten die van hotel-mamma in hotel-vriendin denken te belanden!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
daarom ben ik er erg voor om eerst op jezelf te wonen voor je gaat samenwonen. maar goed, soms is de situatie nu eenmaal niet zo dat dat logisch of een optie is. ik ben er wel blij om dat ik goed alleen kan zijn omdat ik al 7 8 jaar alleen woon. ik zou het liever niet leren om alleen te zijn als net mn relatie uit is ofzo...
Ugh ja! Een kerel moet toch ook echt de was kunnen doen en kunnen koken enzo!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er ook nog de horrorverhalen van venten die van hotel-mamma in hotel-vriendin denken te belanden!
Oeh, daar ben ik ook bang voor ... heb aardig wat, maar als het eraf gaat wordt het vast hangerig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Cali, hoe is het?
Noukjee, tieten... echt, totaal verdwenen
Nou ik ben ook een dvd van pilates aan het 'kopen' geen idee welke, zie ik morgen wel
Het verschilt per persoon, maar bij mij is het altijd een C gebleven, en een lijf is flexibel hoor, zeker met sporten valt hangen wel mee!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef j.t het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik ook bang voor ... heb aardig wat, maar als het eraf gaat wordt het vast hangerig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |