abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81307255
Woon nu ook 8 maanden op mijzelf! Tijdens studie kon ik gewoon thuis blijven, maar ben samen gaan wonen in andere stad met mn vriend!
Vond het wel een grote stap hoor! Maar het is wel heel leuk!
Moet wel zeggen dat ik nog steeds geen vrienden hier heb in mn nieuwe stad maar dat ligt aan mij. Ik werk nog dicht bij mn oude stad, dus ben daar regelmatig en doe hier eigenlijk weinig, behalve thuis zijn in het weekend, maar dan ga ik met vriendje dingen doen.
Al met al 1 vriendje gamaakt, mn buurvrouw

Btw: net ceasarsalade gegeten, maar heb nog 'honger'. Dus ga nu noodelsoepje eten. Heb met mijzelf afgesproken, dat ik minder koolhydraten ga eten en meer eiwitten alleen mn brood laat ik niet staan, veel te lekker. Maar qua beleg meer richting tonijn, kipfilet, kalkoenfilet etc. Minder aardappels 's avonds.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:35:37 #127
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81307299
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Een zelfstandige kamer dichtbij de uni, 340 incl stookkosten (na huurtoeslag) per maand, 28 vierkante meter, nieuwbouw en ik weet bijna zeker dat ik hem krijg (want het zijn er 60 ofzo en iemand die ik ken heeft kortere inschrijftijd en heeft al eerder een gekregen). En nu twijfel ik of ik toch maar wel uit huis zal gaan . Maar het is zo duur allemaal ... ik zou dan minder dan 200 per maand overhouden voor al het overige, incl voedsel internet etc .
Science Park? Of een container?

Chico, als je echt wil moet je het doen. Je kunt een bijbaantje nemen, of evt een kleine lening bij de IBG. Sponsoren je ouders je niet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? dinsdag 11 mei 2010 @ 18:52:09 #128
70532 loveli
N
pi_81307969
O: stukje kipfilet (1 ons)
L: 3 vergaderkoekjes, thee (had gerekend op vergaderlunch, foutje)
T: 5 kauwgompjes
D: McDrek voorbij gereden en toch thuis gekookt: kip/rijst/wokgroente en *plop* *oeps* 200g creme fraiche
S: work

oftewel: tvp

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 11-05-2010 19:05:09 ]
crap in = crap out
pi_81308106
Hoi Anoukjeee!

J.T., hoepelen is wel vet trouwens! En heel goed voor je schuine buikspieren... Je eet trouwens wel veel brood, deed ik eerst ook, en als ik meer groente of zuiveldingen (yoghurt e.d.) eet heb ik eigenlijk minder behoefte om te eten..

Ik was net in de bieb en had ineens een super suiker dip, werd er helemaal sjagrijnig van enzo, echt heel vreemd. Waarschjnlijk omdat ik 3 uur hard aan het werk was met de hersenen. Dus een kleine muffin gegeten en een paar slokjes cola gedronken.

M'n lijst ziet er nu zo uit:
O: tosti bruin brood met ham en kaas
L: bietjes (lekker!!) met rauwe ui en yoghurt-peterseliedressing, omelet van 2 eieren met champignons, 2 chocokoekjes
T: slokjes cola en een kleine muffin (hij was niet eens lekker, het was het enige dat ze hadden )
S: NU 3.5 km hardlopen
D: aardappels uit de oven en gestoomde broccoli en misschien nog wat groentjes

Loveli, maar goed van die creme fraiche, je hebt gewoon niets gegeten de hele dag!

Chicolate, het klinkt wel als een erg leuke kamer, maar als je zo vaak terug naar huis zou gaan... en zo weinig over zou houden is het het misschien niet waard? Ik ben op mn 17e uit huis gegaan en vond eht altijd supervet, en ben blij dat ik het heb gedaan, maar thuis blijven kan ook hartstikke gezellig zijn
  Vis een optie? dinsdag 11 mei 2010 @ 18:58:23 #130
70532 loveli
N
pi_81308220
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef P.F het volgende:
Hoe groot is 't centrum van Delft vergeleken met Utrecht oid? Ga je zo van de ene naar de andere kant van de stad of is het toch wel echt een stad?
Het is echt een stad Alles is lopend te bereiken.
crap in = crap out
pi_81308366
oeh, en ik heb vandaag heel tof 80% van de methodologie gedaan, 2500 woorden, daarmee heb ik nu 60% van de scriptie al af ben echt blij
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:10:48 #132
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81308707
@ loveli, hoe oud ben je dan? (ik ben 19, en heb ruim 3,5 jaar een vriend)

Aan de ene kant lijkt het mij ook super leuk om op mezelf (en/of met m'n vriend) te wonen, heerlijk die rust, en alles zelf beslissen, maar aan de andere kant is het wel leuk en gezellig thuis en ben bang dat als ik alleen thuis zit als me vriend dan weg is ofzo, dat ik een beetje in me uppie in een hoekje weg ga kniezen (weet niet of dat een bestaand woord is maarja )
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:12:03 #133
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81308767
O: 2 boterhammen met selleriesalade
D: pizza bolognese

Erm. Ik prop er zometeen nog maar wat yoghurt en groenten bij.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:12:26 #134
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81308781
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef Perruche het volgende:
oeh, en ik heb vandaag heel tof 80% van de methodologie gedaan, 2500 woorden, daarmee heb ik nu 60% van de scriptie al af ben echt blij
Maar 4000 woorden voor een scriptie? Dat is bij mij een werkstukje voor 5 ECTs...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:15:41 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81308913
Hoi Noukjee... en been en heupvetjes eraf?? Nou vetjes bepalen zelf wel WAAR ze gaan, helaas
Bewegen is sowieso goed.

Qua sporten, ik sport eigenlijk niet echt, veel wandelen, 1 x per week een film kijken op de hometrainer...
Oja pilates moet ik ook maar eens kopen..

Loveli, wat is dat in hemelsnaam voor kutlijst! Je mag wel een hele goede smoes hebben.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:16:46 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81308956
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen met selleriesalade
D: pizza bolognese

Erm. Ik prop er zometeen nog maar wat yoghurt en groenten bij.
Jezus... why??
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81308997
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar 4000 woorden voor een scriptie? Dat is bij mij een werkstukje voor 5 ECTs...
Weet niet in welke vakgebied perruche studeert, maar bij mij is het ook altijd schrappen omdat het niet te lang mag. Kwaliteit boven kwantiteit
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:19:44 #138
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81309073
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jezus... why??
Laat opgestaan, erg laat ontbeten en daarna tussendoor geen tijd meer om te eten
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:21:33 #139
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81309138
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Weet niet in welke vakgebied perruche studeert, maar bij mij is het ook altijd schrappen omdat het niet te lang mag. Kwaliteit boven kwantiteit
Bij mij mag het ook niet te lang zijn, maar de BA-scriptie moet toch minimaal 10.000 woorden zijn...

Maar geschiedenis is natuurlijk wel een talig vak, bij scheikunde of wiskunde ligt het denk ik toch anders. Maar woorden schrijven om maar veel tekst te hebben is not done en daar word je wel op afgerekend.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:23:04 #140
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81309197
@ uniekhoorn,
ja klopt, eerst merk je dat je gezicht smaller wordt en dat je kleinere borsten krijgt (eerst val je af op de plekken waar het niet af hoort te gaan zou je denken haha) en ALS je geluk hebt de plek waar je wilt. Bij mij word je buik snel plat, omdat er dus niet veel voedsel in zit als ik bezig ben met afvallen, maar het vetlaagje blijft. Ik probeer die gebieden die ik wil extra aandacht te geven dmv power maxx trilplaat, zumba en oefeningen, zodat die gebieden strakker worden.
Hoop dat het werkt
wil er wel lekker uit zien in een bikini haha
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:24:19 #141
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81309251
Ja hoi.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:27:36 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81309391
Hoi Cali, hoe is het?

Noukjee, tieten... echt, totaal verdwenen

Nou ik ben ook een dvd van pilates aan het 'kopen' geen idee welke, zie ik morgen wel
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:28:58 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81309436
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef Noukjee het volgende:
@ loveli, hoe oud ben je dan? (ik ben 19, en heb ruim 3,5 jaar een vriend)

Aan de ene kant lijkt het mij ook super leuk om op mezelf (en/of met m'n vriend) te wonen, heerlijk die rust, en alles zelf beslissen, maar aan de andere kant is het wel leuk en gezellig thuis en ben bang dat als ik alleen thuis zit als me vriend dan weg is ofzo, dat ik een beetje in me uppie in een hoekje weg ga kniezen (weet niet of dat een bestaand woord is maarja )
daarom ben ik er erg voor om eerst op jezelf te wonen voor je gaat samenwonen. maar goed, soms is de situatie nu eenmaal niet zo dat dat logisch of een optie is. ik ben er wel blij om dat ik goed alleen kan zijn omdat ik al 7 8 jaar alleen woon. ik zou het liever niet leren om alleen te zijn als net mn relatie uit is ofzo...
Kwak
pi_81309649
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

daarom ben ik er erg voor om eerst op jezelf te wonen voor je gaat samenwonen. maar goed, soms is de situatie nu eenmaal niet zo dat dat logisch of een optie is. ik ben er wel blij om dat ik goed alleen kan zijn omdat ik al 7 8 jaar alleen woon. ik zou het liever niet leren om alleen te zijn als net mn relatie uit is ofzo...
Daarnaast zijn er ook nog de horrorverhalen van venten die van hotel-mamma in hotel-vriendin denken te belanden!
pi_81309932
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Daarnaast zijn er ook nog de horrorverhalen van venten die van hotel-mamma in hotel-vriendin denken te belanden!
Ugh ja! Een kerel moet toch ook echt de was kunnen doen en kunnen koken enzo!

Ik heb overigens niet echt alleen-alleen gewoond; ik deelde een huis met 3 huisgenoten, en we waren best close en deden veel samen. Da's ook nog een optie voor degenen die eenzaamheid vrezen Wel minder privacy en andermans haren in het doucheputje
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:41:08 #146
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81309972
@ kwakz0r
Ja inderdaad, daar heb je wel gelijk in, zou ook wel goed voor me zijn om op mezelf te wonen, dat is alleen echt niet voor me weggelegt vind het helemaal niet leuk om alleen te zijn. Zit me dan een beetje te vervelen, en in de winter ben ik al een beetje depressief aangelegt en denk dat dat dan juist erger word als ik alleen ben
pi_81310001
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Cali, hoe is het?

Noukjee, tieten... echt, totaal verdwenen

Nou ik ben ook een dvd van pilates aan het 'kopen' geen idee welke, zie ik morgen wel
Oeh, daar ben ik ook bang voor ... heb aardig wat, maar als het eraf gaat wordt het vast hangerig!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:43:32 #148
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81310076
@noukje, ik denk wel dat je het kunt leren. en in een studentenhuis ben je ook niet helemaal alleen. maar goed, ik ben hier niet om mensen te bekeren
Kwak
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:50:29 #149
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81310354
@ j.t. Ja ik was er ook niet echt blij mee toen het er bij me borsten afging, en me vriend ook niet haha, ben toen maar gestopt want het ging er alleen maar af, waar het niet af moest, maarja, toen sportte ik ook niet echt. En denk dat je pas op andere plekke afvalt als je ook voldoende beweegt.
En ik werk ergens waar je continu loopt en staat, dus ook bevorderend voor de beenspieren.
Maar sinds ik daar werk weeg ik wel 3 kilo meer, alleen omdat ik nu meer spieren heb, wat zwaarder weegt dan vet. maarja van die dikke gespierde benen is ook niet echt mooi in een bikini

@ kwakz0r, ja idd een studentenhuis zou wel iets voor mij zijn maarja, denk ook niet dat ik dat nu echt op kan brengen. Ik begin ook pas in september met studeren. Ik kijk eerst even hoe het gaat met heen en weer reizen, en dan na een jaartje ofzo altijd iets zoeken
pi_81310453
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef j.t het volgende:

[..]

Oeh, daar ben ik ook bang voor ... heb aardig wat, maar als het eraf gaat wordt het vast hangerig!
Het verschilt per persoon, maar bij mij is het altijd een C gebleven, en een lijf is flexibel hoor, zeker met sporten valt hangen wel mee!
Daarnaast is hangen ook sterk afhankelijk van erfelijkheid en hormonale factoren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')