abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81297929
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oeh, zien!

En ik was nog vergeten te jompelen voor de verwijdering van de gynefix, dus bij deze: !

De gynaecoloog die de Gynefix verwijderde had er trouwens nog geen ervaring mee, dus die ging even op Google kijken of dat wat ze eruit gehaald had wel het hele ding was. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81298004
Zo zie je maar weer, google is je vriend!

Heel mooi behangetje
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:22:44 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81298691
Blommenbehang, vrouwelijk
Mooi hoor.

Welkom j.t. succes.

Heb 80 baantjes gezwommen in 1.15 uur, da's niet heul hard maar enfin, ook nog 4 km gewandeld.
Nu mag ik van mijnzelf vanavond extra gebakken aardappelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81298938
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef -marz- het volgende:
Hoi j.t.! Ik wil je ook het downloaden kopen van een Pilates dvd aanraden. In weinig tijd een goede work-out waar je vrij snel al strakker van wordt.
Zal eens kijken waar ik het kan downloaden kopen! Op het moment ga ik genieten van 2 pompoenpitbroodjes belegd met een klein laagje mosterd/yoghurtmayo en tonijn met een kopje groene thee! Net nog even 12 minuten op de wii-fit gestaan ... en straks nog even hoepelen. Nu eerst zitten, de afwas was groot :p
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:40:30 #75
236335 neen
schone schijn
pi_81299507
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heuj! waar ben je in Leiden??
Ik was net met wat klasgenoten naar het museum van volkenkunde en nu weer op het station
het lijkt niet wat het is
pi_81299575
Hoi j.t.!!
Omdat hoepelen denk ik vrouw k kan een man die hoepelt niet voor me zien zeg maar. Maar misscihen heb ik het wel mis!

Blurred, die courgettesaus is erg lekker, heerlijke vervanger voor tomatensaus bij je pasta. Je kan hetzelfde ook met broccoli doen, of ontvelde paprika, allemaal lekker!!

En een gyneacoloog die op Google gaat kijken? Ha, het moet niet gekker worden!

Uniek, ik vind 80 baantjes echt superveel. Knap hoor! Ik ga straks ook 3.5 km hardlopen, zonder pauze. Heb besloten dat als ik dit kan zonder moe te zijn (denk nog 2 keer oefenen) dat ik dan naar de 4.5 km ga. En dat dan 3 of 4 keer doen en dan 5 km. En dan zit ik eindelijk weer op m'n oude niveau...! Lijkt me erg leuk om een keer aan een ladies run of andere korte run mee te doen trouwens.

DaD, mooi behang! Inderdaad mooier dan dat zwarte

Nu weer verder aan de scriptie, toedels allemaal
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:45:49 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81299769
Succes Perruche met je scriptie..
5 km hardlopen, dat vind ik dan weer knap
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:04:19 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81300599
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_81300614
Er komt een "Utregse meidenloop" van 5km in de binnenstad van Utrecht. Vreselijk maar het is wel laagdrempelig en alleen voor ladies.

80 banen zwemmen vind ik ook superknap Uniek! Vroegah (toen ik 16 was) ging ik 's morgens kranten bezorgen, dan een bord pap eten, dan naar het zwembad fietsen (7km) en daar zwom ik 100 baantjes in een uur! En daarna ging ik naar school.
Ging ik 2 jaar terug ook weer eens zwemmen. Ik geloof dat ik bij 40 banen was toen ik een rood hoofd, zere armen en overal kramp had en heel gauw het zwembad uitgevlucht ben
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:05:22 #80
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81300662
sjaap zit met een hikkende baby van 4 maand op schoot...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:06:45 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81300741
Ik wil Kwak trouwens ook echt áfraden om in het eerste jaar al aan een mentoraat te gaan beginnen. Er komt zóveel op je af, het eerste jaar en sowieso is het best pittig om het in één jaar allemaal te leren. Daar moet je geen mentoraat bij krijgen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:08:09 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81300811
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef Sjaapje het volgende:
sjaap zit met een hikkende baby van 4 maand op schoot...
Snel teruggeven aan de rechtmatige eigenaar, deze is stuk
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:09:57 #83
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81300917
no worries, ik was slechts gevleid, ik ben t echt niet van plan!
Kwak
pi_81301182
Gelukkig ben ik van school af en dus ook geen ECTS meer!

Heb nu even 3 min pauze. net 8 min gehoepeld en ben nu al moe . Wel mn record omwentelingen verbeterd naar 368. Ik liet toen mn hand iets zakken welke tegen de hoepel aankwam en hij dus viel. Grr, anders was het vast meer. Zo maar weer proberen :p
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:18:36 #85
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81301435
@j.t. ik ben ook al 4 jaar afgestudeerd en aan het werk, maar ik ga nu nog een jaartje mn lesbevoegdheid halen
Kwak
pi_81301488
Owwwww oké Dat heb je als je nieuw binnenkomt

Pauze duurt nu al langer dan 3min .. ik MOET nu weer ...
pi_81301898
ECTS... FTE... tis allemaal hetzelfde vanuit het perspectief van de luie mensch.
pi_81302653
Hola!
Over luie mensen gesproken, net in slaap gevallen op de bank, hele middag niets gedaan dus

Is google gebruiken echt zo raar voor een arts? Dat doe ik ook weleens, plaatjes laten zien bv. De mensen vinden t niet gek dàcht ik!
pi_81303157
Lang geleden deed ik 45 baantjes in 18 minuten.

Zei ik al dat dat lang geleden was ?
pi_81303289
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

*proest* Ik lachte hardop

@jt: Als weinig eten en drinken jouw ding niet is, moet je het vooral met sport doen ja! Sowieso voor de meeste mensen de effectiefste manier, omdat het makkelijker vol te houden is en weinig eten heel zo gezond niet is . Succes ermee!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81303731
Had ook nooit weinig eten gezegd, maar gezond eten. Vaak vind ik het niet zo lekker of moeilijk vol te houden. Dus had nu bedacht: als ik meer beweeg, mag ik best wat chipjes ... maar probeer wel beter te eten. Soms doe ik aan emotie-eten, dus dan is het handig als je dat kunt opvangen met bewegen

15 min gehoepeld vandaag ... mn record! En nog 20 min gelopen én nog 12 min op de wii-fit. Komt neer op een totaal van: 47 minuten bewegen. Ik vind het mooi

Blah, verveel me ... zit continue achter de computer. Vakantie en lief moet werken ...
pi_81303814
Wat eet je dan zoal op een dag, j.t?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:08:51 #93
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81303939
Hallo, ik ben nieuw hier, en ik ben ook een beetje bezig met afvallen, niet zo heel erg intensief, maar wil er wel wat strakker uitzien aangezien het binnenkort weer zomer word (wat nog erg lang lijkt te duren ) . ik ben in iederen geval al begonnen met zumba! Nu alleen nog de snoepjes kunnen laten liggen!
pi_81304083
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat eet je dan zoal op een dag, j.t?
Op een normale werkdag ziet het er zo uit:
O: broodje kaas / halve beker melk
T: sultana pakje OF lu meergranenkoek met handje rozijnen
L: 2 broodjes kaas + appel + bouillion
T: broodje kaas
A: groenten + vlees + aardappel
T: niks of heel soms beetje chips of toastje met iets smeerbaars

En ik drink hele dag door (groene)thee

Maar in vakantie varieert. Vandaag tot nu toe: broodje kip pesto en 2 broodjes tonijn met beetje yogonaise/mosterd. En groene thee
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:13:55 #95
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81304133
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De oma zat bij de tandarts...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_81304214
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:12 schreef j.t het volgende:

[..]

Op een normale werkdag ziet het er zo uit:
O: broodje kaas / halve beker melk
T: sultana pakje OF lu meergranenkoek met handje rozijnen
L: 2 broodjes kaas + appel + bouillion
T: broodje kaas
A: groenten + vlees + aardappel
T: niks of heel soms beetje chips of toastje met iets smeerbaars

En ik drink hele dag door (groene)thee

Maar in vakantie varieert. Vandaag tot nu toe: broodje kip pesto en 2 broodjes tonijn met beetje yogonaise/mosterd. En groene thee
Wat is een broodje?
pi_81304295
Meergranen of volkoren of pompoenbrood en dan 1 snee
pi_81304682
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef Noukjee het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier, en ik ben ook een beetje bezig met afvallen, niet zo heel erg intensief, maar wil er wel wat strakker uitzien aangezien het binnenkort weer zomer word (wat nog erg lang lijkt te duren ) . ik ben in iederen geval al begonnen met zumba! Nu alleen nog de snoepjes kunnen laten liggen!
Hoi! Ben ook nieuw sinds vandaag
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:33:02 #99
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81304903
Och hoi J.T! en Noukjee!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:35:04 #100
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81304991
Ik heb echt een megabaaleetdag. En dat vind ik helemaal niet leuk. Maar vanmorgen was er koffiekoek en 2 sandwiches en daarjuist teveel koekjes bij de koffie. En nu eigenlijk geen honger en tijd meer voor avondeten want straks op weg naar Leuven. En daar geen zin om iets te gaan eten. En er zijn ook helemaal geen lekkere groenten in huis ofzo. Alles is op. Dus avondeten = wortels en een komkommer... En misschien een pompelmoes. Mijn knop moet echt terug om maar dat is zo moeilijk als je niet kan sporten! Baal!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:43:51 #101
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81305278
Bedankt

1: Is er iemand die ook aan zumba doet?

2: En iemand die ook niet van snoep af kan blijven?
Ik ben al een halfjaar gestopt met frituur eten, eet heeeel af en toe (1x in de maand max.) een patatje of kroketje, ook heb ik verder bijna geen behoefte aan koek e.d. en eet meestal crackers of beschuit ipv brood, maar snoep en chocola (dus de zoete dingen) heb ik vaak nog wel moeite mee, wat doen jullie daar tegen?
Want word er echt moe van dat ik het niet kan weerstaan, voel me dan echt een slappeling

3: mijn vet dat ik kwijt wil zit voornamelijk op m'n heupen en aan de binnenkant van mijn bovenbenen, iemand tips om het op deze gebieden aan te pakken?

i know, veel vragen in 1x maarja
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:47:52 #102
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81305444
Maria doet zumba! En nog wel meer mensen ja .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:53:13 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81305637
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef Noukjee het volgende:
Bedankt

1: Is er iemand die ook aan zumba doet?

2: En iemand die ook niet van snoep af kan blijven?
Ik ben al een halfjaar gestopt met frituur eten, eet heeeel af en toe (1x in de maand max.) een patatje of kroketje, ook heb ik verder bijna geen behoefte aan koek e.d. en eet meestal crackers of beschuit ipv brood, maar snoep en chocola (dus de zoete dingen) heb ik vaak nog wel moeite mee, wat doen jullie daar tegen?
Want word er echt moe van dat ik het niet kan weerstaan, voel me dan echt een slappeling

3: mijn vet dat ik kwijt wil zit voornamelijk op m'n heupen en aan de binnenkant van mijn bovenbenen, iemand tips om het op deze gebieden aan te pakken?

i know, veel vragen in 1x maarja
Toch cold turkey stoppen met snoepen dan, want als je het niet kunt weerstaan heb je last van een verslaving en van een verslaving moet je afkicken.
Niet meer actief op Fok!
pi_81305670
1: Ik deed Zumba, woon nu paar maanden in nieuwe stad, ver weg van mijn oude stad. Ging alleen en dat is toch niet zo heel leuk. Dus ben gestopt.

2: Ik heb meer last van hartige dingen. Chips is mijn grote valkuil en toastjes met kruidenboter/kaas. Probeer nu te minderen, meer te sporten, zodat ik zonder schuldgevoel toch af en toe dat kan eten.

3: Geen idee, ik doe zelf aquarobics. Veel beenwerk ... dus wie weet? Persoonlijk heb ik erg last van buikvet en verder niet heel erg. Daarom probeer ik nu de hoepel uit. Lastig is ook dat ik prikkelbaredarm heb, welke ook een dikke buik oplevert, dus dubbelop dikke buik!

Succes in ieder geval!

Ik ga zo SATC aanzetten en ceasar salade eten en misschien een kipsnitzel erbij. Of later als vriendlief thuiskomt tussen 20-21.00. Dan moet hij nog eten en dan wil ik ook weer door de luchtjes die er vanaf komen ... ook heel vervelend.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:56:07 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81305737
Noukjee, ik deed altijd samen met vriendinnen een snoeploze maand! Werkt beter dan het alleen met jezelf afspreken vaak
pi_81305792
geen snoep en choco in huis halen.
Ik leef nu in andermans huis en mijn moeder dacht aardig te zijn door een familiepak (choco)wafels in te slaan, en krakelingen. En chips.

De chips zijn op (al ligt er nog kroepoek) de wafels bijna en de krakelingen ben ik vandaag aan begonnen
En de hond moet eens naar Coldfeet, hij heeft een leverworstverslaving

We wandelen wel elke dag twee-en-een-half uur. Het tweede uur moet ik zo aan beginnen, vindt ie, hij staat al naast m'n stoel te dansen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81305831
Oh en doe ook Zumba, al is het de laatste tijd alleen maar lesgeld betalen elke maand en verder niks
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:59:56 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81305887
ik merk tot mijn grote verbazing dat ik na een dikke week veel snoepen en snacken er niet echt meer naar taal nu ik thuis ben. ik word een beetje misselijk/naar bij de gedachte aan chips oid. heb alleen nog wat katjangpinda's in huis gehaald. daar kan ik een klein bakje van eten voor de lekker pittige trek.
Kwak
pi_81305992
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
ik merk tot mijn grote verbazing dat ik na een dikke week veel snoepen en snacken er niet echt meer naar taal nu ik thuis ben. ik word een beetje misselijk/naar bij de gedachte aan chips oid. heb alleen nog wat katjangpinda's in huis gehaald. daar kan ik een klein bakje van eten voor de lekker pittige trek.
Daar hoop ik ook op als ik weer thuis ben volgende week Denk dat ik hetzelfde heb.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:04:54 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81306111
Heb ik ook hoor.
Alleen heb ik toch een zak chips leeggegeten vandaag , terwijl ik er geen behoefte aan had . Ik moest iets te vreten hebben en kon niks anders bedenken
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:07:33 #111
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81306214
bedankt voor de reacties

@ syrena, ik zit op zumba en dan heb je een papiertje waar 10 lessen op staan en daar betaal je dan 1 bedrag voor, en dan elke keer als je gaat zumba'en gaat er zo'n les af, en dat kan je gewoon altijd gebruiken, dus je betaalt niet per maand ofzo, maar per keer dat je gaat

en ik ga mijn moeder inderdaad zeggen dat ze die snoepjes niet meer in huis moet halen :] verder gaat eht aardig goed met dingen kunnen laten staan. Behalve in het weekend, maar dat gaat al een stuk 'gezonder'. eerder namen mijn vriend en ik altijd chips en van alles en nog wat, maar nu zijn we over gegaan naar stokbrood met mager beleg (filet american enzo), het is neit goed, maar wel een stukje beter ! En verjaardagen blijft ook een ramp, maarja, aankomende tijd geen verjaardagen meer, dus dat scheelt!

tip voor mensen die tussendoor trek hebben, maar het gezond willen houden en iets willen dat echt heel lekker is en vult: Maak zelf een smoothie.
Magere yoghurt met fruit en beetje honing in een blender en klaar, echt heerlijk (vooral met aardbeien is een echt aanrader!!)
pi_81306425
Katjang!
Ben echt te gaar door dat slapen, wordt wéér niet rennen vandaag
Mn D wordt wel slank en gezond: bietjeswitlofsalade met makreel
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:14:30 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81306463
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef Noukjee het volgende:
bedankt voor de reacties

@ syrena, ik zit op zumba en dan heb je een papiertje waar 10 lessen op staan en daar betaal je dan 1 bedrag voor, en dan elke keer als je gaat zumba'en gaat er zo'n les af, en dat kan je gewoon altijd gebruiken, dus je betaalt niet per maand ofzo, maar per keer dat je gaat

en ik ga mijn moeder inderdaad zeggen dat ze die snoepjes niet meer in huis moet halen :] verder gaat eht aardig goed met dingen kunnen laten staan. Behalve in het weekend, maar dat gaat al een stuk 'gezonder'. eerder namen mijn vriend en ik altijd chips en van alles en nog wat, maar nu zijn we over gegaan naar stokbrood met mager beleg (filet american enzo), het is neit goed, maar wel een stukje beter ! En verjaardagen blijft ook een ramp, maarja, aankomende tijd geen verjaardagen meer, dus dat scheelt!

tip voor mensen die tussendoor trek hebben, maar het gezond willen houden en iets willen dat echt heel lekker is en vult: Maak zelf een smoothie.
Magere yoghurt met fruit en beetje honing in een blender en klaar, echt heerlijk (vooral met aardbeien is een echt aanrader!!)
vergis je niet in stokbrood hoor! een half stokbrood is al snel 300-500 kcal en dan nog beleg erbij zit je zomaar aan 700-800 kcal. dat is 200 gram chips!
Kwak
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:15:42 #114
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81306508
Een zelfstandige kamer dichtbij de uni, 340 incl stookkosten (na huurtoeslag) per maand, 28 vierkante meter, nieuwbouw en ik weet bijna zeker dat ik hem krijg (want het zijn er 60 ofzo en iemand die ik ken heeft kortere inschrijftijd en heeft al eerder een gekregen). En nu twijfel ik of ik toch maar wel uit huis zal gaan . Maar het is zo duur allemaal ... ik zou dan minder dan 200 per maand overhouden voor al het overige, incl voedsel internet etc .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:16:35 #115
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81306551
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Heb ik ook hoor.
Alleen heb ik toch een zak chips leeggegeten vandaag , terwijl ik er geen behoefte aan had . Ik moest iets te vreten hebben en kon niks anders bedenken
Neem volgende keer kroepoek! Zo'n zak cassave kroepoek bevat 300 kcal ofzo.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:17:53 #116
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81306597
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Een zelfstandige kamer dichtbij de uni, 340 incl stookkosten (na huurtoeslag) per maand, 28 vierkante meter, nieuwbouw en ik weet bijna zeker dat ik hem krijg (want het zijn er 60 ofzo en iemand die ik ken heeft kortere inschrijftijd en heeft al eerder een gekregen). En nu twijfel ik of ik toch maar wel uit huis zal gaan . Maar het is zo duur allemaal ... ik zou dan minder dan 200 per maand overhouden voor al het overige, incl voedsel internet etc .
ik vind uit huis gaan goed voor je.

maar ik heb ook op kamers gewoond terwijl ik er nog niet echt aan toe was en me vreselijk klote gevoeld, dus ik snap je twijfel wel (buiten het financiële).

ben achteraf wel blij dat ik het gedaan heb toen
Kwak
pi_81306658
quote:
Heb er ook op gereageerd dus je kan jezelf alvast denkbeeldig een plek opschuiven
pi_81306702
quote:
Heb je geen tijd voor een baantje, of zit die er al bij?
¤200 per maand is niet zo veel, al ligt het er wel aan wat voor überconsument je bent. In een 'normale maand' gebruik ik toch 250 heb ik laatst uitgerekend

Gewoon doen, uit huis gaan is superleuk!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:22:01 #119
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81306763
@ kwakz0r
Oeeeps.. volgende keer dan maar helemaal niks?! haha
Nouja maar volgens mij is het wel gezonder dan chips enzo? Qua aantal gram vet e.d.
maarja teveel aan brood word ook weer omgezet in vet,
dus denk dat ik ook maar geen stokbrood neem.
Maak dan wel een lekkere smoothie voor in het weekend ofzo =P

m'n zusje MOET ( ) nu op de pc, ben er weer over een half uurtje ongeveer
YEEEEEEEJ over 2 weken eigen laptop, dus lekker internetten op m'n kamertje
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:23:26 #120
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81306820
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb er ook op gereageerd dus je kan jezelf alvast denkbeeldig een plek opschuiven
Haha ja jij komt er dan zeker wel in . Ik heb maar vast gereageert, maar is het moeilijk om zoiets alsnog af te wijzen zonder extra kosten? Want dat stukje snap ik niet.
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind uit huis gaan goed voor je.

maar ik heb ook op kamers gewoond terwijl ik er nog niet echt aan toe was en me vreselijk klote gevoeld, dus ik snap je twijfel wel (buiten het financiële).

ben achteraf wel blij dat ik het gedaan heb toen
Ik weet niet of ik er klaar voor ben, vind het thuis eigenlijk wel heel erg fijn en gezellig enzo. Zou mijn ouders/broertjes heel erg missen. Maar mijn sport en werk zijn hier, ik zou 4x per week terug naar Almere gaan dus en in het weekend vast ook nog wel. Ik heb alleen niet echt tijd voor een extra baantje, wil ook nog op vakantie waar ik voor moet sparen, wil november beginnen met rijlessen en etc ... zou er dus wel flink voor moeten inleveren .
pi_81306894
Ja hoor, je kan eerst kiezen of je hem wil. Als je hem niet wil kies je nee.

Als je hem niet wil en je kiest ja en je komt niet opdagen, ja dan moet je 100 euro betalen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:26:41 #122
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81306929
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
Ja hoor, je kan eerst kiezen of je hem wil. Als je hem niet wil kies je nee.

Als je hem niet wil en je kiest ja en je komt niet opdagen, ja dan moet je 100 euro betalen
Is dat voor of na een bezichtiging?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:26:41 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81306930
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Haha ja jij komt er dan zeker wel in . Ik heb maar vast gereageert, maar is het moeilijk om zoiets alsnog af te wijzen zonder extra kosten? Want dat stukje snap ik niet.
[..]

Ik weet niet of ik er klaar voor ben, vind het thuis eigenlijk wel heel erg fijn en gezellig enzo. Zou mijn ouders/broertjes heel erg missen. Maar mijn sport en werk zijn hier, ik zou 4x per week terug naar Almere gaan dus en in het weekend vast ook nog wel. Ik heb alleen niet echt tijd voor een extra baantje, wil ook nog op vakantie waar ik voor moet sparen, wil november beginnen met rijlessen en etc ... zou er dus wel flink voor moeten inleveren .
als je serieus 4 keer per week teruggaat naar almere zou ik het niet doen. bij op kamers gaan hoort ook het opbouwen van een leven in je nieuwe stad, met activitieiten, sport, vrienden, etc. alleen dan krijg je t naar je zin. als je nog zo aan thuis hangt dan heeft t niet zoveel zin mijns inziens. een bijbaantje zul je ook echt nodig hebben - en dan moet je keuzes maken en kun je niet alles doen wat je wilt...
Kwak
pi_81306980
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Is dat voor of na een bezichtiging?
Na de bezichtiging. Je mag eerst kijken en dan kiezen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:32:11 #125
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81307160
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Noukjee het volgende:
@ kwakz0r
Oeeeps.. volgende keer dan maar helemaal niks?! haha
Nouja maar volgens mij is het wel gezonder dan chips enzo? Qua aantal gram vet e.d.
maarja teveel aan brood word ook weer omgezet in vet,
dus denk dat ik ook maar geen stokbrood neem.
Maak dan wel een lekkere smoothie voor in het weekend ofzo =P

m'n zusje MOET ( ) nu op de pc, ben er weer over een half uurtje ongeveer
YEEEEEEEJ over 2 weken eigen laptop, dus lekker internetten op m'n kamertje
je moet gewoon een beetje uitkijken met de hoeveelheden, een beetje van chips of een beetje van stokbrood is prima. er zit in stokbrood wel minder verzadigd vet, dus beter voor je hart en bloedvaten. maar wel meer snelle koolhydraten, slechter voor je bloedsuikerspiegel, en uiteindelijk wordt dat ook wel vet op je heupen.

met mate is de key voor alles.
Kwak
pi_81307255
Woon nu ook 8 maanden op mijzelf! Tijdens studie kon ik gewoon thuis blijven, maar ben samen gaan wonen in andere stad met mn vriend!
Vond het wel een grote stap hoor! Maar het is wel heel leuk!
Moet wel zeggen dat ik nog steeds geen vrienden hier heb in mn nieuwe stad maar dat ligt aan mij. Ik werk nog dicht bij mn oude stad, dus ben daar regelmatig en doe hier eigenlijk weinig, behalve thuis zijn in het weekend, maar dan ga ik met vriendje dingen doen.
Al met al 1 vriendje gamaakt, mn buurvrouw

Btw: net ceasarsalade gegeten, maar heb nog 'honger'. Dus ga nu noodelsoepje eten. Heb met mijzelf afgesproken, dat ik minder koolhydraten ga eten en meer eiwitten alleen mn brood laat ik niet staan, veel te lekker. Maar qua beleg meer richting tonijn, kipfilet, kalkoenfilet etc. Minder aardappels 's avonds.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:35:37 #127
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81307299
quote:
Science Park? Of een container?

Chico, als je echt wil moet je het doen. Je kunt een bijbaantje nemen, of evt een kleine lening bij de IBG. Sponsoren je ouders je niet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? dinsdag 11 mei 2010 @ 18:52:09 #128
70532 loveli
N
pi_81307969
O: stukje kipfilet (1 ons)
L: 3 vergaderkoekjes, thee (had gerekend op vergaderlunch, foutje)
T: 5 kauwgompjes
D: McDrek voorbij gereden en toch thuis gekookt: kip/rijst/wokgroente en *plop* *oeps* 200g creme fraiche
S: work

oftewel: tvp

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 11-05-2010 19:05:09 ]
crap in = crap out
pi_81308106
Hoi Anoukjeee!

J.T., hoepelen is wel vet trouwens! En heel goed voor je schuine buikspieren... Je eet trouwens wel veel brood, deed ik eerst ook, en als ik meer groente of zuiveldingen (yoghurt e.d.) eet heb ik eigenlijk minder behoefte om te eten..

Ik was net in de bieb en had ineens een super suiker dip, werd er helemaal sjagrijnig van enzo, echt heel vreemd. Waarschjnlijk omdat ik 3 uur hard aan het werk was met de hersenen. Dus een kleine muffin gegeten en een paar slokjes cola gedronken.

M'n lijst ziet er nu zo uit:
O: tosti bruin brood met ham en kaas
L: bietjes (lekker!!) met rauwe ui en yoghurt-peterseliedressing, omelet van 2 eieren met champignons, 2 chocokoekjes
T: slokjes cola en een kleine muffin (hij was niet eens lekker, het was het enige dat ze hadden )
S: NU 3.5 km hardlopen
D: aardappels uit de oven en gestoomde broccoli en misschien nog wat groentjes

Loveli, maar goed van die creme fraiche, je hebt gewoon niets gegeten de hele dag!

Chicolate, het klinkt wel als een erg leuke kamer, maar als je zo vaak terug naar huis zou gaan... en zo weinig over zou houden is het het misschien niet waard? Ik ben op mn 17e uit huis gegaan en vond eht altijd supervet, en ben blij dat ik het heb gedaan, maar thuis blijven kan ook hartstikke gezellig zijn
  Vis een optie? dinsdag 11 mei 2010 @ 18:58:23 #130
70532 loveli
N
pi_81308220
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef P.F het volgende:
Hoe groot is 't centrum van Delft vergeleken met Utrecht oid? Ga je zo van de ene naar de andere kant van de stad of is het toch wel echt een stad?
Het is echt een stad Alles is lopend te bereiken.
crap in = crap out
pi_81308366
oeh, en ik heb vandaag heel tof 80% van de methodologie gedaan, 2500 woorden, daarmee heb ik nu 60% van de scriptie al af ben echt blij
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:10:48 #132
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81308707
@ loveli, hoe oud ben je dan? (ik ben 19, en heb ruim 3,5 jaar een vriend)

Aan de ene kant lijkt het mij ook super leuk om op mezelf (en/of met m'n vriend) te wonen, heerlijk die rust, en alles zelf beslissen, maar aan de andere kant is het wel leuk en gezellig thuis en ben bang dat als ik alleen thuis zit als me vriend dan weg is ofzo, dat ik een beetje in me uppie in een hoekje weg ga kniezen (weet niet of dat een bestaand woord is maarja )
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:12:03 #133
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81308767
O: 2 boterhammen met selleriesalade
D: pizza bolognese

Erm. Ik prop er zometeen nog maar wat yoghurt en groenten bij.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:12:26 #134
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81308781
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef Perruche het volgende:
oeh, en ik heb vandaag heel tof 80% van de methodologie gedaan, 2500 woorden, daarmee heb ik nu 60% van de scriptie al af ben echt blij
Maar 4000 woorden voor een scriptie? Dat is bij mij een werkstukje voor 5 ECTs...
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:15:41 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81308913
Hoi Noukjee... en been en heupvetjes eraf?? Nou vetjes bepalen zelf wel WAAR ze gaan, helaas
Bewegen is sowieso goed.

Qua sporten, ik sport eigenlijk niet echt, veel wandelen, 1 x per week een film kijken op de hometrainer...
Oja pilates moet ik ook maar eens kopen..

Loveli, wat is dat in hemelsnaam voor kutlijst! Je mag wel een hele goede smoes hebben.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:16:46 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81308956
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen met selleriesalade
D: pizza bolognese

Erm. Ik prop er zometeen nog maar wat yoghurt en groenten bij.
Jezus... why??
pi_81308997
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar 4000 woorden voor een scriptie? Dat is bij mij een werkstukje voor 5 ECTs...
Weet niet in welke vakgebied perruche studeert, maar bij mij is het ook altijd schrappen omdat het niet te lang mag. Kwaliteit boven kwantiteit
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:19:44 #138
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81309073
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jezus... why??
Laat opgestaan, erg laat ontbeten en daarna tussendoor geen tijd meer om te eten
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:21:33 #139
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81309138
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Weet niet in welke vakgebied perruche studeert, maar bij mij is het ook altijd schrappen omdat het niet te lang mag. Kwaliteit boven kwantiteit
Bij mij mag het ook niet te lang zijn, maar de BA-scriptie moet toch minimaal 10.000 woorden zijn...

Maar geschiedenis is natuurlijk wel een talig vak, bij scheikunde of wiskunde ligt het denk ik toch anders. Maar woorden schrijven om maar veel tekst te hebben is not done en daar word je wel op afgerekend.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:23:04 #140
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81309197
@ uniekhoorn,
ja klopt, eerst merk je dat je gezicht smaller wordt en dat je kleinere borsten krijgt (eerst val je af op de plekken waar het niet af hoort te gaan zou je denken haha) en ALS je geluk hebt de plek waar je wilt. Bij mij word je buik snel plat, omdat er dus niet veel voedsel in zit als ik bezig ben met afvallen, maar het vetlaagje blijft. Ik probeer die gebieden die ik wil extra aandacht te geven dmv power maxx trilplaat, zumba en oefeningen, zodat die gebieden strakker worden.
Hoop dat het werkt
wil er wel lekker uit zien in een bikini haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')