abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:43:51 #101
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81305278
Bedankt

1: Is er iemand die ook aan zumba doet?

2: En iemand die ook niet van snoep af kan blijven?
Ik ben al een halfjaar gestopt met frituur eten, eet heeeel af en toe (1x in de maand max.) een patatje of kroketje, ook heb ik verder bijna geen behoefte aan koek e.d. en eet meestal crackers of beschuit ipv brood, maar snoep en chocola (dus de zoete dingen) heb ik vaak nog wel moeite mee, wat doen jullie daar tegen?
Want word er echt moe van dat ik het niet kan weerstaan, voel me dan echt een slappeling

3: mijn vet dat ik kwijt wil zit voornamelijk op m'n heupen en aan de binnenkant van mijn bovenbenen, iemand tips om het op deze gebieden aan te pakken?

i know, veel vragen in 1x maarja
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:47:52 #102
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81305444
Maria doet zumba! En nog wel meer mensen ja .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:53:13 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81305637
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:43 schreef Noukjee het volgende:
Bedankt

1: Is er iemand die ook aan zumba doet?

2: En iemand die ook niet van snoep af kan blijven?
Ik ben al een halfjaar gestopt met frituur eten, eet heeeel af en toe (1x in de maand max.) een patatje of kroketje, ook heb ik verder bijna geen behoefte aan koek e.d. en eet meestal crackers of beschuit ipv brood, maar snoep en chocola (dus de zoete dingen) heb ik vaak nog wel moeite mee, wat doen jullie daar tegen?
Want word er echt moe van dat ik het niet kan weerstaan, voel me dan echt een slappeling

3: mijn vet dat ik kwijt wil zit voornamelijk op m'n heupen en aan de binnenkant van mijn bovenbenen, iemand tips om het op deze gebieden aan te pakken?

i know, veel vragen in 1x maarja
Toch cold turkey stoppen met snoepen dan, want als je het niet kunt weerstaan heb je last van een verslaving en van een verslaving moet je afkicken.
Niet meer actief op Fok!
pi_81305670
1: Ik deed Zumba, woon nu paar maanden in nieuwe stad, ver weg van mijn oude stad. Ging alleen en dat is toch niet zo heel leuk. Dus ben gestopt.

2: Ik heb meer last van hartige dingen. Chips is mijn grote valkuil en toastjes met kruidenboter/kaas. Probeer nu te minderen, meer te sporten, zodat ik zonder schuldgevoel toch af en toe dat kan eten.

3: Geen idee, ik doe zelf aquarobics. Veel beenwerk ... dus wie weet? Persoonlijk heb ik erg last van buikvet en verder niet heel erg. Daarom probeer ik nu de hoepel uit. Lastig is ook dat ik prikkelbaredarm heb, welke ook een dikke buik oplevert, dus dubbelop dikke buik!

Succes in ieder geval!

Ik ga zo SATC aanzetten en ceasar salade eten en misschien een kipsnitzel erbij. Of later als vriendlief thuiskomt tussen 20-21.00. Dan moet hij nog eten en dan wil ik ook weer door de luchtjes die er vanaf komen ... ook heel vervelend.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:56:07 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81305737
Noukjee, ik deed altijd samen met vriendinnen een snoeploze maand! Werkt beter dan het alleen met jezelf afspreken vaak
pi_81305792
geen snoep en choco in huis halen.
Ik leef nu in andermans huis en mijn moeder dacht aardig te zijn door een familiepak (choco)wafels in te slaan, en krakelingen. En chips.

De chips zijn op (al ligt er nog kroepoek) de wafels bijna en de krakelingen ben ik vandaag aan begonnen
En de hond moet eens naar Coldfeet, hij heeft een leverworstverslaving

We wandelen wel elke dag twee-en-een-half uur. Het tweede uur moet ik zo aan beginnen, vindt ie, hij staat al naast m'n stoel te dansen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81305831
Oh en doe ook Zumba, al is het de laatste tijd alleen maar lesgeld betalen elke maand en verder niks
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:59:56 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81305887
ik merk tot mijn grote verbazing dat ik na een dikke week veel snoepen en snacken er niet echt meer naar taal nu ik thuis ben. ik word een beetje misselijk/naar bij de gedachte aan chips oid. heb alleen nog wat katjangpinda's in huis gehaald. daar kan ik een klein bakje van eten voor de lekker pittige trek.
Kwak
pi_81305992
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
ik merk tot mijn grote verbazing dat ik na een dikke week veel snoepen en snacken er niet echt meer naar taal nu ik thuis ben. ik word een beetje misselijk/naar bij de gedachte aan chips oid. heb alleen nog wat katjangpinda's in huis gehaald. daar kan ik een klein bakje van eten voor de lekker pittige trek.
Daar hoop ik ook op als ik weer thuis ben volgende week Denk dat ik hetzelfde heb.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:04:54 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81306111
Heb ik ook hoor.
Alleen heb ik toch een zak chips leeggegeten vandaag , terwijl ik er geen behoefte aan had . Ik moest iets te vreten hebben en kon niks anders bedenken
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:07:33 #111
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81306214
bedankt voor de reacties

@ syrena, ik zit op zumba en dan heb je een papiertje waar 10 lessen op staan en daar betaal je dan 1 bedrag voor, en dan elke keer als je gaat zumba'en gaat er zo'n les af, en dat kan je gewoon altijd gebruiken, dus je betaalt niet per maand ofzo, maar per keer dat je gaat

en ik ga mijn moeder inderdaad zeggen dat ze die snoepjes niet meer in huis moet halen :] verder gaat eht aardig goed met dingen kunnen laten staan. Behalve in het weekend, maar dat gaat al een stuk 'gezonder'. eerder namen mijn vriend en ik altijd chips en van alles en nog wat, maar nu zijn we over gegaan naar stokbrood met mager beleg (filet american enzo), het is neit goed, maar wel een stukje beter ! En verjaardagen blijft ook een ramp, maarja, aankomende tijd geen verjaardagen meer, dus dat scheelt!

tip voor mensen die tussendoor trek hebben, maar het gezond willen houden en iets willen dat echt heel lekker is en vult: Maak zelf een smoothie.
Magere yoghurt met fruit en beetje honing in een blender en klaar, echt heerlijk (vooral met aardbeien is een echt aanrader!!)
pi_81306425
Katjang!
Ben echt te gaar door dat slapen, wordt wéér niet rennen vandaag
Mn D wordt wel slank en gezond: bietjeswitlofsalade met makreel
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:14:30 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81306463
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:07 schreef Noukjee het volgende:
bedankt voor de reacties

@ syrena, ik zit op zumba en dan heb je een papiertje waar 10 lessen op staan en daar betaal je dan 1 bedrag voor, en dan elke keer als je gaat zumba'en gaat er zo'n les af, en dat kan je gewoon altijd gebruiken, dus je betaalt niet per maand ofzo, maar per keer dat je gaat

en ik ga mijn moeder inderdaad zeggen dat ze die snoepjes niet meer in huis moet halen :] verder gaat eht aardig goed met dingen kunnen laten staan. Behalve in het weekend, maar dat gaat al een stuk 'gezonder'. eerder namen mijn vriend en ik altijd chips en van alles en nog wat, maar nu zijn we over gegaan naar stokbrood met mager beleg (filet american enzo), het is neit goed, maar wel een stukje beter ! En verjaardagen blijft ook een ramp, maarja, aankomende tijd geen verjaardagen meer, dus dat scheelt!

tip voor mensen die tussendoor trek hebben, maar het gezond willen houden en iets willen dat echt heel lekker is en vult: Maak zelf een smoothie.
Magere yoghurt met fruit en beetje honing in een blender en klaar, echt heerlijk (vooral met aardbeien is een echt aanrader!!)
vergis je niet in stokbrood hoor! een half stokbrood is al snel 300-500 kcal en dan nog beleg erbij zit je zomaar aan 700-800 kcal. dat is 200 gram chips!
Kwak
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:15:42 #114
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81306508
Een zelfstandige kamer dichtbij de uni, 340 incl stookkosten (na huurtoeslag) per maand, 28 vierkante meter, nieuwbouw en ik weet bijna zeker dat ik hem krijg (want het zijn er 60 ofzo en iemand die ik ken heeft kortere inschrijftijd en heeft al eerder een gekregen). En nu twijfel ik of ik toch maar wel uit huis zal gaan . Maar het is zo duur allemaal ... ik zou dan minder dan 200 per maand overhouden voor al het overige, incl voedsel internet etc .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:16:35 #115
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81306551
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
Heb ik ook hoor.
Alleen heb ik toch een zak chips leeggegeten vandaag , terwijl ik er geen behoefte aan had . Ik moest iets te vreten hebben en kon niks anders bedenken
Neem volgende keer kroepoek! Zo'n zak cassave kroepoek bevat 300 kcal ofzo.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:17:53 #116
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81306597
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef Chicolate het volgende:
Een zelfstandige kamer dichtbij de uni, 340 incl stookkosten (na huurtoeslag) per maand, 28 vierkante meter, nieuwbouw en ik weet bijna zeker dat ik hem krijg (want het zijn er 60 ofzo en iemand die ik ken heeft kortere inschrijftijd en heeft al eerder een gekregen). En nu twijfel ik of ik toch maar wel uit huis zal gaan . Maar het is zo duur allemaal ... ik zou dan minder dan 200 per maand overhouden voor al het overige, incl voedsel internet etc .
ik vind uit huis gaan goed voor je.

maar ik heb ook op kamers gewoond terwijl ik er nog niet echt aan toe was en me vreselijk klote gevoeld, dus ik snap je twijfel wel (buiten het financiële).

ben achteraf wel blij dat ik het gedaan heb toen
Kwak
pi_81306658
quote:
Heb er ook op gereageerd dus je kan jezelf alvast denkbeeldig een plek opschuiven
pi_81306702
quote:
Heb je geen tijd voor een baantje, of zit die er al bij?
¤200 per maand is niet zo veel, al ligt het er wel aan wat voor überconsument je bent. In een 'normale maand' gebruik ik toch 250 heb ik laatst uitgerekend

Gewoon doen, uit huis gaan is superleuk!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:22:01 #119
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81306763
@ kwakz0r
Oeeeps.. volgende keer dan maar helemaal niks?! haha
Nouja maar volgens mij is het wel gezonder dan chips enzo? Qua aantal gram vet e.d.
maarja teveel aan brood word ook weer omgezet in vet,
dus denk dat ik ook maar geen stokbrood neem.
Maak dan wel een lekkere smoothie voor in het weekend ofzo =P

m'n zusje MOET ( ) nu op de pc, ben er weer over een half uurtje ongeveer
YEEEEEEEJ over 2 weken eigen laptop, dus lekker internetten op m'n kamertje
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:23:26 #120
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81306820
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb er ook op gereageerd dus je kan jezelf alvast denkbeeldig een plek opschuiven
Haha ja jij komt er dan zeker wel in . Ik heb maar vast gereageert, maar is het moeilijk om zoiets alsnog af te wijzen zonder extra kosten? Want dat stukje snap ik niet.
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind uit huis gaan goed voor je.

maar ik heb ook op kamers gewoond terwijl ik er nog niet echt aan toe was en me vreselijk klote gevoeld, dus ik snap je twijfel wel (buiten het financiële).

ben achteraf wel blij dat ik het gedaan heb toen
Ik weet niet of ik er klaar voor ben, vind het thuis eigenlijk wel heel erg fijn en gezellig enzo. Zou mijn ouders/broertjes heel erg missen. Maar mijn sport en werk zijn hier, ik zou 4x per week terug naar Almere gaan dus en in het weekend vast ook nog wel. Ik heb alleen niet echt tijd voor een extra baantje, wil ook nog op vakantie waar ik voor moet sparen, wil november beginnen met rijlessen en etc ... zou er dus wel flink voor moeten inleveren .
pi_81306894
Ja hoor, je kan eerst kiezen of je hem wil. Als je hem niet wil kies je nee.

Als je hem niet wil en je kiest ja en je komt niet opdagen, ja dan moet je 100 euro betalen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:26:41 #122
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81306929
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
Ja hoor, je kan eerst kiezen of je hem wil. Als je hem niet wil kies je nee.

Als je hem niet wil en je kiest ja en je komt niet opdagen, ja dan moet je 100 euro betalen
Is dat voor of na een bezichtiging?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:26:41 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81306930
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Haha ja jij komt er dan zeker wel in . Ik heb maar vast gereageert, maar is het moeilijk om zoiets alsnog af te wijzen zonder extra kosten? Want dat stukje snap ik niet.
[..]

Ik weet niet of ik er klaar voor ben, vind het thuis eigenlijk wel heel erg fijn en gezellig enzo. Zou mijn ouders/broertjes heel erg missen. Maar mijn sport en werk zijn hier, ik zou 4x per week terug naar Almere gaan dus en in het weekend vast ook nog wel. Ik heb alleen niet echt tijd voor een extra baantje, wil ook nog op vakantie waar ik voor moet sparen, wil november beginnen met rijlessen en etc ... zou er dus wel flink voor moeten inleveren .
als je serieus 4 keer per week teruggaat naar almere zou ik het niet doen. bij op kamers gaan hoort ook het opbouwen van een leven in je nieuwe stad, met activitieiten, sport, vrienden, etc. alleen dan krijg je t naar je zin. als je nog zo aan thuis hangt dan heeft t niet zoveel zin mijns inziens. een bijbaantje zul je ook echt nodig hebben - en dan moet je keuzes maken en kun je niet alles doen wat je wilt...
Kwak
pi_81306980
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Is dat voor of na een bezichtiging?
Na de bezichtiging. Je mag eerst kijken en dan kiezen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:32:11 #125
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81307160
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Noukjee het volgende:
@ kwakz0r
Oeeeps.. volgende keer dan maar helemaal niks?! haha
Nouja maar volgens mij is het wel gezonder dan chips enzo? Qua aantal gram vet e.d.
maarja teveel aan brood word ook weer omgezet in vet,
dus denk dat ik ook maar geen stokbrood neem.
Maak dan wel een lekkere smoothie voor in het weekend ofzo =P

m'n zusje MOET ( ) nu op de pc, ben er weer over een half uurtje ongeveer
YEEEEEEEJ over 2 weken eigen laptop, dus lekker internetten op m'n kamertje
je moet gewoon een beetje uitkijken met de hoeveelheden, een beetje van chips of een beetje van stokbrood is prima. er zit in stokbrood wel minder verzadigd vet, dus beter voor je hart en bloedvaten. maar wel meer snelle koolhydraten, slechter voor je bloedsuikerspiegel, en uiteindelijk wordt dat ook wel vet op je heupen.

met mate is de key voor alles.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')