abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81299575
Hoi j.t.!!
Omdat hoepelen denk ik vrouw k kan een man die hoepelt niet voor me zien zeg maar. Maar misscihen heb ik het wel mis!

Blurred, die courgettesaus is erg lekker, heerlijke vervanger voor tomatensaus bij je pasta. Je kan hetzelfde ook met broccoli doen, of ontvelde paprika, allemaal lekker!!

En een gyneacoloog die op Google gaat kijken? Ha, het moet niet gekker worden!

Uniek, ik vind 80 baantjes echt superveel. Knap hoor! Ik ga straks ook 3.5 km hardlopen, zonder pauze. Heb besloten dat als ik dit kan zonder moe te zijn (denk nog 2 keer oefenen) dat ik dan naar de 4.5 km ga. En dat dan 3 of 4 keer doen en dan 5 km. En dan zit ik eindelijk weer op m'n oude niveau...! Lijkt me erg leuk om een keer aan een ladies run of andere korte run mee te doen trouwens.

DaD, mooi behang! Inderdaad mooier dan dat zwarte

Nu weer verder aan de scriptie, toedels allemaal
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:45:49 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81299769
Succes Perruche met je scriptie..
5 km hardlopen, dat vind ik dan weer knap
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:04:19 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81300599
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_81300614
Er komt een "Utregse meidenloop" van 5km in de binnenstad van Utrecht. Vreselijk maar het is wel laagdrempelig en alleen voor ladies.

80 banen zwemmen vind ik ook superknap Uniek! Vroegah (toen ik 16 was) ging ik 's morgens kranten bezorgen, dan een bord pap eten, dan naar het zwembad fietsen (7km) en daar zwom ik 100 baantjes in een uur! En daarna ging ik naar school.
Ging ik 2 jaar terug ook weer eens zwemmen. Ik geloof dat ik bij 40 banen was toen ik een rood hoofd, zere armen en overal kramp had en heel gauw het zwembad uitgevlucht ben
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:05:22 #80
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81300662
sjaap zit met een hikkende baby van 4 maand op schoot...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:06:45 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81300741
Ik wil Kwak trouwens ook echt áfraden om in het eerste jaar al aan een mentoraat te gaan beginnen. Er komt zóveel op je af, het eerste jaar en sowieso is het best pittig om het in één jaar allemaal te leren. Daar moet je geen mentoraat bij krijgen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:08:09 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81300811
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef Sjaapje het volgende:
sjaap zit met een hikkende baby van 4 maand op schoot...
Snel teruggeven aan de rechtmatige eigenaar, deze is stuk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:09:57 #83
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81300917
no worries, ik was slechts gevleid, ik ben t echt niet van plan!
Kwak
pi_81301182
Gelukkig ben ik van school af en dus ook geen ECTS meer!

Heb nu even 3 min pauze. net 8 min gehoepeld en ben nu al moe . Wel mn record omwentelingen verbeterd naar 368. Ik liet toen mn hand iets zakken welke tegen de hoepel aankwam en hij dus viel. Grr, anders was het vast meer. Zo maar weer proberen :p
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:18:36 #85
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81301435
@j.t. ik ben ook al 4 jaar afgestudeerd en aan het werk, maar ik ga nu nog een jaartje mn lesbevoegdheid halen
Kwak
pi_81301488
Owwwww oké Dat heb je als je nieuw binnenkomt

Pauze duurt nu al langer dan 3min .. ik MOET nu weer ...
pi_81301898
ECTS... FTE... tis allemaal hetzelfde vanuit het perspectief van de luie mensch.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81302653
Hola!
Over luie mensen gesproken, net in slaap gevallen op de bank, hele middag niets gedaan dus

Is google gebruiken echt zo raar voor een arts? Dat doe ik ook weleens, plaatjes laten zien bv. De mensen vinden t niet gek dàcht ik!
pi_81303157
Lang geleden deed ik 45 baantjes in 18 minuten.

Zei ik al dat dat lang geleden was ?
pi_81303289
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

*proest* Ik lachte hardop

@jt: Als weinig eten en drinken jouw ding niet is, moet je het vooral met sport doen ja! Sowieso voor de meeste mensen de effectiefste manier, omdat het makkelijker vol te houden is en weinig eten heel zo gezond niet is . Succes ermee!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81303731
Had ook nooit weinig eten gezegd, maar gezond eten. Vaak vind ik het niet zo lekker of moeilijk vol te houden. Dus had nu bedacht: als ik meer beweeg, mag ik best wat chipjes ... maar probeer wel beter te eten. Soms doe ik aan emotie-eten, dus dan is het handig als je dat kunt opvangen met bewegen

15 min gehoepeld vandaag ... mn record! En nog 20 min gelopen én nog 12 min op de wii-fit. Komt neer op een totaal van: 47 minuten bewegen. Ik vind het mooi

Blah, verveel me ... zit continue achter de computer. Vakantie en lief moet werken ...
pi_81303814
Wat eet je dan zoal op een dag, j.t?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:08:51 #93
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81303939
Hallo, ik ben nieuw hier, en ik ben ook een beetje bezig met afvallen, niet zo heel erg intensief, maar wil er wel wat strakker uitzien aangezien het binnenkort weer zomer word (wat nog erg lang lijkt te duren ) . ik ben in iederen geval al begonnen met zumba! Nu alleen nog de snoepjes kunnen laten liggen!
pi_81304083
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat eet je dan zoal op een dag, j.t?
Op een normale werkdag ziet het er zo uit:
O: broodje kaas / halve beker melk
T: sultana pakje OF lu meergranenkoek met handje rozijnen
L: 2 broodjes kaas + appel + bouillion
T: broodje kaas
A: groenten + vlees + aardappel
T: niks of heel soms beetje chips of toastje met iets smeerbaars

En ik drink hele dag door (groene)thee

Maar in vakantie varieert. Vandaag tot nu toe: broodje kip pesto en 2 broodjes tonijn met beetje yogonaise/mosterd. En groene thee
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:13:55 #95
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81304133
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De oma zat bij de tandarts...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_81304214
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:12 schreef j.t het volgende:

[..]

Op een normale werkdag ziet het er zo uit:
O: broodje kaas / halve beker melk
T: sultana pakje OF lu meergranenkoek met handje rozijnen
L: 2 broodjes kaas + appel + bouillion
T: broodje kaas
A: groenten + vlees + aardappel
T: niks of heel soms beetje chips of toastje met iets smeerbaars

En ik drink hele dag door (groene)thee

Maar in vakantie varieert. Vandaag tot nu toe: broodje kip pesto en 2 broodjes tonijn met beetje yogonaise/mosterd. En groene thee
Wat is een broodje?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81304295
Meergranen of volkoren of pompoenbrood en dan 1 snee
pi_81304682
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef Noukjee het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier, en ik ben ook een beetje bezig met afvallen, niet zo heel erg intensief, maar wil er wel wat strakker uitzien aangezien het binnenkort weer zomer word (wat nog erg lang lijkt te duren ) . ik ben in iederen geval al begonnen met zumba! Nu alleen nog de snoepjes kunnen laten liggen!
Hoi! Ben ook nieuw sinds vandaag
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:33:02 #99
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81304903
Och hoi J.T! en Noukjee!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:35:04 #100
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81304991
Ik heb echt een megabaaleetdag. En dat vind ik helemaal niet leuk. Maar vanmorgen was er koffiekoek en 2 sandwiches en daarjuist teveel koekjes bij de koffie. En nu eigenlijk geen honger en tijd meer voor avondeten want straks op weg naar Leuven. En daar geen zin om iets te gaan eten. En er zijn ook helemaal geen lekkere groenten in huis ofzo. Alles is op. Dus avondeten = wortels en een komkommer... En misschien een pompelmoes. Mijn knop moet echt terug om maar dat is zo moeilijk als je niet kan sporten! Baal!
Ik bijt!
(Zachtjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')