Die van mij ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje
o. havermout
t. banaan, appel. peer
t. heel groot stuk taart
t. cracker kaas
l. 3 boterhammen met vettig beleg
t. bakje pinda's
d. biertje, 500 gram asperges, hollandaisesaus, ham, 3 aardappelen
t. bolletje ijs met pindakaas
De knop is weg.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over hoe hetzelfde wij zijn...Grappig. Al woon ik sinds 2002 niet meer bij m'n ouders en sinds 2003 op kamers enzo. Nu woon ik samen met een 'vriend'...en kijk uit naar m'n eigen huisje. Ik zou best graag samen willen wonen met de duutser, maar dan wel in een ruim appartement, zodat ik ook eens eventjes alleen kan zijn...
Al woon ik binnenkort weer bij m'n ouders, denk ik.
Dat vind ik inderdaad ook het minder leuke aan samenwonen, als er vrienden langskomen ben je nooit gewoon met z'n 2en. Maar goed, als m'n vriendje straks een baan heeft enzo dan heb ik wat meer avonden alleen, en gelukkig hebben m'n vrienden ook een huisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef neen het volgende:
Sufjan
Vandaag hardlopen zit er niet in want ik gok dat ik pasrond 12 uur weer thuis ben. Wel veel gelopen, gefietst en Oké gegeten vandaageen recept voor de ladies zei mijn zus
met extra knoflook op verzoek van moi
Samenwonen lijkt mij (nog) niets, met vrienden die zijn gaan samenwonen trek ik ook wat minder op. Een van mijn beste is nu (tijdelijk) aan debeury. Ik ben benieuwd
Ik ben 30+ en heb ruim 3,5 jaar geen vriendquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:10 schreef Noukjee het volgende:
@ loveli, hoe oud ben je dan? (ik ben 19, en heb ruim 3,5 jaar een vriend)
Ik moet zondagochtend om 7 uur bij de TU zijn en ik kan of naar een feest en bij een vriend van een vriend etc. Uit Delft slapen of met de auto vanaf mijn ouders. Ik weet alleen niet waar die jongen/jongens wonen dus wie weet moet ik dan de hele stad door. Dilemma.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is echt een stadAlles is lopend te bereiken.
Geen idee hoe de dienstregeling op zondag in de TU-wijk is, anders was het OV een makkelijke oplossing. Of je slaapt daar en leent een van de vele fietsen. Moet goedkomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet zondagochtend om 7 uur bij de TU zijn en ik kan of naar een feest en bij een vriend van een vriend etc. Uit Delft slapen of met de auto vanaf mijn ouders. Ik weet alleen niet waar die jongen/jongens wonen dus wie weet moet ik dan de hele stad door. Dilemma.
Dat zouden er dan nog altijd 5208 zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar 4000 woorden voor een scriptie?Dat is bij mij een werkstukje voor 5 ECTs...
TU- centrum is een kwartiertje lopen. Tanthof-TU is minder ver, Tantho-centrum is een minuut of 20-30 ligt eraan hoe diep in tanthof. Allemaal wel te lopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet zondagochtend om 7 uur bij de TU zijn en ik kan of naar een feest en bij een vriend van een vriend etc. Uit Delft slapen of met de auto vanaf mijn ouders. Ik weet alleen niet waar die jongen/jongens wonen dus wie weet moet ik dan de hele stad door. Dilemma.
Uh.. Tanthof is verder van de TU dan het centrum... gevoelsafstand iig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
TU- centrum is een kwartiertje lopen. Tanthof-TU is minder ver, Tantho-centrum is een minuut of 20-30 ligt eraan hoe diep in tanthof. Allemaal wel te lopen
Zoeen woont er bij mn schoonoudersquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er ook nog de horrorverhalen van venten die van hotel-mamma in hotel-vriendin denken te belanden!
Ik kan me niet herinneren hier iets over gezegd te hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
nee, 20.000, sorry, slechte formuleringen daarbij ben ik niet zo goed met percentages
Chicolate, ik doe een master bedrijfseconomie, mijn BA was inderdaad ook 10.000. Dat was wel een leuke scriptie, ik kwam er makkelijk aan!
oh, ik heb misshcien het verkeerde TU gebouw in mn hoofd dan, of t verkeerde deel van Tanthofquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Uh.. Tanthof is verder van de TU dan het centrum... gevoelsafstand iig.
Iets meer info en je krijgt een routebeschrijvingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef P.F het volgende:
Ik moet aan de zuidkant van de TU zijn zag ik op de kaart
Ik denk dat het logeeradres hartje centrum is, denk ik!
Oquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef P.F het volgende:
Ik lees net dat er op de uni van Nynke een incident was met een cartoonist!
Lijk me wel jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef P.F het volgende:
Cartoonist is toch hetzelfde als cartoontekenaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |