Wordt dat ook meegenomen of moeten we dat ff halen dan zaterdag overdag?quote:
Wil ik onder voorbehoud wel meenemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt dat ook meegenomen of moeten we dat ff halen dan zaterdag overdag?
En heb je al wat van de doc gehoord?
Nou jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil ik onder voorbehoud wel meenemen![]()
Doc net gebeld; foto's waren nog niet binnen, maar de ass. heeft ff voor me gebeld met het ziekenhuis.
Daar wilden ze wel doorgeven dat er iig niets gebroken was, maar wat er wel was konden ze nog niet doorgeven. En morgen kregen ze de officiele uitslag.
En nu zit het me nog niet lekker
Ja daar zat ik ook al aan te denken, scoor ook wel even een zak toast.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt dat ook meegenomen of moeten we dat ff halen dan zaterdag overdag?
En heb je al wat van de doc gehoord?
Jemig zeg..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil ik onder voorbehoud wel meenemen![]()
Doc net gebeld; foto's waren nog niet binnen, maar de ass. heeft ff voor me gebeld met het ziekenhuis.
Daar wilden ze wel doorgeven dat er iig niets gebroken was, maar wat er wel was konden ze nog niet doorgeven. En morgen kregen ze de officiele uitslag.
En nu zit het me nog niet lekker
Als de uitslag nog niet is geauthoriseerd door de radioloog wordt ie nog niet verzonden, maar er staat in het ziekenhuissysteem al wel "iets" dus. En ik ken dat zkh, omdat onze pt. daar ook vaak naar toe gaan, dus ik weet hoe ze het doen mbt uitslagen doorgeven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou jaNu weer morgen? Wat is dat nou weer voor iets geks
Overigens Ing, je mag dus bellen voor een uitslag? Want als ze echt aan iets heel engs denken, dan moet je daar naartoe komen hoorHopelijk ter geruststelling.
Ja!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, ik ga er maar van uit dat ze achterstand hebben met het verwerken van uitslagen ivm al die feestdagen
Als er niets aan de hand blijkt durf ik me hier niet meer te vertonenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik hoop - en reken er een beetje op - dat we hier morgen een opgelucht jubelende Ing hebben!
Voelt het overigens al IETSJE beter inmiddels, je rug? Ongeacht welke uitslag dan ook?
Ja klote is dat he. Ik heb ook wel eens bij de dokter gezeten en echt mezelf voorbereid om een slecht nieuws gesprek en dan thuis ook wel een beetje zitten zenuwpezen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als er niets aan de hand blijkt durf ik me hier niet meer te vertonen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik wilde net rode wodka halen bij de slijterij. Kreeg ik het niet mee, omdat je je tot 25 jaar moet legitimeren. Ik vind het wel een heule ruime grens als je eigenlijk 18 moet zijn om zo'n flesje te kopen
Dat ik er uit zie als zeventien?quote:
Mijn enige ID is mijn paspoort, en die heb ik niet standaard bij. Banger dat ik dat ding kwijtraak dan dat ik me moet legitimerenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gb, je moet ook altijd je ID bij je hebben![]()
verder wat Dirkh zegt
Ze hebben die regels verscherpt, in de supermarkt moet je voor drank/sigaretten nu ook legitimeren tot een jaar of 21. Op zich geen slechte actie hoor, sommige mensen zien er voor hun leeftijd nou een maal veel ouder uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:17 schreef JJH het volgende:
Als mij dat gevraagd word dan vraag ik altijd net iets te vriendelijk of ze m'n rijbewijs of ID-kaart willen zien.
Maar ik heb eigenlijk nooit problemen gehad, ik was altijd degene die het het makkelijkst mee kreeg.
Echt? Ik heb dat ding samen met mijn rijbewijs in een hoesje standaard in mijn tas. Nooit geen gedoe met 'm niet bij je hebben en ook niet zoals mijn meneer die 'm laatst in huis kwijt was. Mijn god wat een gedoe was datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn enige ID is mijn paspoort, en die heb ik niet standaard bij. Banger dat ik dat ding kwijtraak dan dat ik me moet legitimeren
Ja, ik ben nogal een chaoot wat dat betreft. En een nieuw paspoort kost me teveelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Echt? Ik heb dat ding samen met mijn rijbewijs in een hoesje standaard in mijn tas. Nooit geen gedoe met 'm niet bij je hebben en ook niet zoals mijn meneer die 'm laatst in huis kwijt was. Mijn god wat een gedoe was dat
Zal ik er vanmiddag dan ook maar eentje halen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Trouwens, één zo'n flesje is helemaal niet zoveel
Nee, ik haal er wel tweequote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik er vanmiddag dan ook maar eentje halen?
Ik kreeg net telefoon. Zit op het werk. Ll gilde 'Wat voor thee moest jij nou ook alweeeeer????"
Hij loopt in de supermarkt.![]()
Lief!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ik heb nog een fles gewone wodka in de vriezer liggen waar wij echt never wat mee doen.
Interesse?
Neuh, laat ik het maar gewoon bij bier houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief!Maar gewone wodka drink ik niet eerlijk gezegd
Alleen die zoete rode. Maar misschien andere liefhebbers?
Die heb je speciaal gekocht voor de vakantie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:32 schreef JJH het volgende:
Fotospam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In eerste instantie wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die heb je speciaal gekocht voor de vakantie?
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet goed? Why?
Het is een grote bak, veel ruimte dus je bent vast wat van plan.
Plus wat je in het park al hebt besteld ook nog?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Stoer, JJH!![]()
Kan Ll die lenen voor ons weekendje, voor vrijdag?
Ik ben bang dat ik iets teveel boodschappen heb gehaald![]()
Why?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik had een tuinkabouter gekocht voor in de moestuin, zo'n fluitende weetjewel, moet ie terug van mijn moeder
Yep! Dat wordt op een houtje bijten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Plus wat je in het park al hebt besteld ook nog?
En hoe denk je dat die kabouter zich voelt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ze een schurfthekel heeft aan tuinkabouters.
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En hoe denk je dat die kabouter zich voelt?
Jawel want hij mag wel op mn kamerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
Aw, de kabouter!
Kon je hem niet stiekem ontvoeren en op je kamer zetten?
On topic:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat ze een schurfthekel heeft aan tuinkabouters.
Ik had het over vader Bram...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Een smurf is geen tuinkabouter![]()
Een smurf is een smurf!
Heb je ze geteld?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Hee Ml, 75% van mijn paprikazaadjes is gekiemd
Ja, goed plan. Neem ik water mee om de wc door te kunnen spoelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
Hello!!!!!
Ik dacht dat ieder voor zich ongeveer drinken meenam???
Ennnnnnnnnnnn zal ik ook maar wat ketchup/mayo meenemen voor bij de patat?
En jij vroeg je serieus af waarom ik je niet aardig meer vond?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Neem ik water mee om de wc door te kunnen spoelen.
Volgens mij is dat doorspoelwater inclusief!!!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Neem ik water mee om de wc door te kunnen spoelen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is dat doorspoelwater inclusief!!!!!!
Zal ik Landal even bellen om het te checken?
Nee, dat heb ik volgens mij mezelf nooit serieus afgevraagdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij vroeg je serieus af waarom ik je niet aardig meer vond?
Je PI zegt van niet, en toch...quote:
Je vroeg iig waardoor mijn blik vertroebeld was...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik volgens mij mezelf nooit serieus afgevraagd![]()
Nou, door dat soort posts dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vertroebeld door wat? Maar reageer vooral zoals je wil hoor, voel me niet aangevallen. Echt niet, ik vind het wel grappig.
toch wat?quote:Je PI zegt van niet, en toch...
We kunnen wel gewoon ieder een patatje bestellen met de saus die hij/zij lekker vindt? Scheelt weer gesleep en dan kan ik een patatje oorlogquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:16 schreef tombolafan het volgende:
Hello!!!!!
Ik dacht dat ieder voor zich ongeveer drinken meenam???
Ennnnnnnnnnnn zal ik ook maar wat ketchup/mayo meenemen voor bij de patat?
Hey! Ik ga geen ruzie maken nu hoorquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We kunnen wel gewoon ieder een patatje bestellen met de saus die hij/zij lekker vindt? Scheelt weer gesleep en dan kan ik een patatje oorlog
Ja, ik heb net Joppiesaus in laten slaan door Paddo, en zes flessen curry.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We kunnen wel gewoon ieder een patatje bestellen met de saus die hij/zij lekker vindt? Scheelt weer gesleep en dan kan ik een patatje oorlog
Ja hoor, alleen een patatje negerzoen mocht niet meer!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Wij nemen hier altijd gewoon een zak patat, dan is het iets minder handigMaar een patatje oorlog is ook wel erg lekker
(mocht dat nou nog wel zo heten?
)
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een patatje negerzoen mocht niet meer!
Toch wel Hela curry?! De enige echte.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik heb net Joppiesaus in laten slaan door Paddo, en zes flessen curry.
Je hebt nog een paar dagen om te beslissenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:52 schreef Goodbye het volgende:
Patatje speciaal is ook wel lekker, trouwens!
hahahahahah, soort verf dan toch zeker? Nu is er een perfect shaper...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
OMGIk zit nu te zappen en op RTL8 is een Telecommercial voor 'Illusion Hair'.
Dat zijn losse troepjes die je dan vanuit een potje op je kop schudt en dan lijkt het net je echte haar en vult het alle kale stukken op. Uhuh!![]()
Bij sommige mensen (nee, ik noem geen namen...) zouden er dan per keer potjes tegelijk doorheen gaan...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
OMGIk zit nu te zappen en op RTL8 is een Telecommercial voor 'Illusion Hair'.
Dat zijn losse troepjes die je dan vanuit een potje op je kop schudt en dan lijkt het net je echte haar en vult het alle kale stukken op. Uhuh!![]()
Mag die wel van je moeder?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil een flavor wave turbo oven, net zoals mijn held, Mr. T
Die vind ik ook cool!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil flavor wave turbo oven, net zoals mijn held, Mr. T
Nou nee, het zijn een soort losse synthetische rommeltjes die je dan op je hoofd schudt en dan zou het moeten blijven zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahah, soort verf dan toch zeker? Nu is er een perfect shaper...
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij sommige mensen (nee, ik noem geen namen...) zouden er dan per keer potjes tegelijk doorheen gaan...
Hecht het ook aan je nekharen, waarna je het van achter naar voren kan kammen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee, het zijn een soort losse synthetische rommeltjes die je dan op je hoofd schudt en dan zou het moeten blijven zitten![]()
[..]
Er moeten wel nog kleine haartjes zitten om zich aan te kunnen hechten
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die vind ik ook cool!
Kijk GB, Draakje kan het ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestel er twee!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, ff gauw nog een Perfect Shaper broekje (broekJE noemen ze dat dan!) bestellen voor dit weekend!
Jullie gaan toch in een huisje, dan heb je toch geen tent nodig?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, ff gauw nog een Perfect Shaper broekje (broekJE noemen ze dat dan!) bestellen voor dit weekend!
Ik heb nog ergens zo'n heel perfect-shaper achtig pak...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Nou, er zat geen deur, die hebben mn stiefvader en oom er zelf in geknutseld. En dus geen bovenstuk boven het kozijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maareh, ik snap het niet helemaal. Hoort daar anders glas te zitten ofzo?
Ik heb er zelfs 2quote:
Die is duur hoor!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:06 schreef Greys het volgende:
Oh, als we ook nog ff snel een NoNo bestellen kunnen we ook nog geheel haarloos en glad (behalve op ons hoofd, daarvoor hebben we dan Illusion Hair) het weekend in!
Ja, maar die werkt dan weer welquote:
Ik ookquote:
En dan zit je vervolgens oude meuk te eten die de hele dag heeft staan te verpieteren...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
Die zet je 's morgens ingesteld op je aanrecht en 's avonds heb je een diner!
Nee joh, dat gaat op het goede moment ontdooien, en dan pas braden als het moet...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zit je vervolgens oude meuk te eten die de hele dag heeft staan te verpieteren...
Als het alleen werkt met diepvriesprodukten dan zegt dat m.i. al genoeg...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat op het goede moment ontdooien, en dan pas braden als het moet...
Nee, het werkt volgens mij met alles sowieso, moet je maar eens kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het alleen werkt met diepvriesprodukten dan zegt dat m.i. al genoeg...
Moet ineens aan dit 'heerschap' denken door al die Tell Sell ellende:
[ afbeelding ]
Zo'n sneu figuur, maar voor dat bedrag is het misschien niet zo erg om sneu te zijn...quote:Little is a certified personal trainer and identifies himself as "America's Personal Trainer". He is known for his over-the-top, hyper-enthusiastic personality and long blonde ponytail. Four of Little's favorite catchphrases are "You can do it," "It's technique!," "Always believe in yourself" and "Conceive, Believe and Achieve". Little’s infomercials have generated more than $4 billion in sales globally. Little averages about 6,000 hours a year on TV.
Ik ken vooral "Mike"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet uit ervaring hoe Amerikanen hun voedsel bereiden, dus ik bedank even voor die oven...![]()
Die vent is Tony Little, één van de eerste verkopers op Tell Sell (heette het toen al zo???).
[ afbeelding ]
Uit Wikipedia:
[..]
Zo'n sneu figuur, maar voor dat bedrag is het misschien niet zo erg om sneu te zijn...
postingooimanquote:
Jaaaaaaaaaaaaa, die!!!!!!quote:
*meldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Fixed.
En ik zal straks als ze zich meldt de zweep er even over gooien
Whut binnen of buiten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:17 schreef Muis006 het volgende:
Hee Ml, 75% van mijn paprikazaadjes is gekiemd
En ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kon ook niet anders, wel goed, keep them alive!!quote:
Hahahahaha, nee, die heb ik op de huishoudbeurs gekochtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, Tombola, jij bestelt die zooi echt?![]()
Ja buiten is te koudquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kon ook niet anders, wel goed, keep them alive!!
Die komt op de plaats van die tuinkabouter?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja buiten is te koudik heb een broeikas besteld om ze warm in te zetten als ze wat groter zijn
Levend salade buffet zit er zeker niet in?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
Ow en laatste maal, nog voorkeur voor salade smaakje?
Zal ook wel even toast meepakken
Ja, ik heb het nogmaals geprobeerd maar er komen echt géén kabouters de tuin in.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die komt op de plaats van die tuinkabouter?
Euhmm het antwoord dat ik had slik ik maar even in en bewaar ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Levend salade buffet zit er zeker niet in?
Zien!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja buiten is te koudik heb een broeikas besteld om ze warm in te zetten als ze wat groter zijn
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:13 schreef Goodbye het volgende:
Wat zijn we toch lekker bitserig met z'n allen![]()
Ik ook niet hoor!quote:Maareh, geen voorkeur voor een salade hoor ML
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhmm het antwoord dat ik had slik ik maar even in en bewaar ik
Ik ook! Die opmerking op het eind ook: "i didn't expect this..."quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind dat zo leuk, van die ouwe besjes met zoveel pit![]()
http://www.elroni.nl/Products/Tuin-C39/Tuinkas-XXL-P1013.html deze! We hebben vroeger een glazen kas gehad, maar dat was een ramp met buurkinderen die de ruiten ingooiden enzo.quote:
Gelukkig maarquote:
Oh, wat een mooie!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.elroni.nl/Products/Tuin-C39/Tuinkas-XXL-P1013.html deze! We hebben vroeger een glazen kas gehad, maar dat was een ramp met buurkinderen die de ruiten ingooiden enzo.
Yess! Ideaal dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wat een mooie!
Kun je die ook makkelijk weer uit elkaar halen? bij storm ofzo?
Cool! Als ik een grotere tuin heb wil ik ook zoietsquote:
Briljante auditie weer. Ze hebben ze wel elk jaar daar tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook! Die opmerking op het eind ook: "i didn't expect this..."
Adieu!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ga off
Ik ga met mn zusje bij mn moeder eten, en daarna op de koffie bij mn vader
tot later!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:13 schreef Goodbye het volgende:
Wat zijn we toch lekker bitserig met z'n allen![]()
Maareh, geen voorkeur voor een salade hoor ML
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wees niet bang dat was nou niet de 1e gedachte die in me opkwamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een stevige plastic?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.elroni.nl/Products/Tuin-C39/Tuinkas-XXL-P1013.html deze! We hebben vroeger een glazen kas gehad, maar dat was een ramp met buurkinderen die de ruiten ingooiden enzo.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Thanks kan de vakidioot in mij ook weer rustig slapen. En ik dacht nog wel dat ik dit werk niet leuk vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Sjieke auto JJH!quote:
Hihi dat is ook de reden dat je antw krijgt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Thanks kan de vakidioot in mij ook weer rustig slapen. En ik dacht nog wel dat ik dit werk niet leuk vond
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja dat idd ook. Dat vergat de vakidioot in mij evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Zij hadden zo'n auto rondreis dus ik denk dat die het er heel wat sneller doorheen joeg dan jullie willen doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:44 schreef JJH het volgende:
Finland zie ik niet echt gebeuren. We willen het lekker op Zweden en Noorwegen houden.
Hoe lang zijn zij onderweg geweest?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]Nee dat is verkeerd ruilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van vast naar kort.
Leuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
@DML; Zoiets:
[ afbeelding ]
Ofzo.
Doel is wel de noordkaap, maar geen idee hoe ver we gaan komen. We willen sowieso de Lofoten halen.
[ afbeelding ]
Klik!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
Kijkt er toevallig iemand Oprah? ()
Was net zoiets tofs! Er is een jongen, Sam, die goed kan zingen. En zijn vriend Kurt maakt er dan clipjes van (Dirk, beetje a la Pomplamoose) maar dan zo dat je 8 keer Sam ziet, die meerstemmig zingt.
En dat mocht ie ook even bij Oprah komen doen en dat hadden ze dan zo gemonteerd dat je hem ook weer zoveel keer ziet en hoort zingen! Kijk!Da's dus steeds dezelfde.
Vond het mooi maar soms ook wel wat drukjesquote:
Mja, is best wel leuk. Hij kan wel wat, door die clip weer deze gevonden. Enthousiaste gozer, hou er wel van.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:58 schreef Greys het volgende:
Kijkt er toevallig iemand Oprah? ()
Was net zoiets tofs! Er is een jongen, Sam, die goed kan zingen. En zijn vriend Kurt maakt er dan clipjes van (Dirk, beetje a la Pomplamoose) maar dan zo dat je 8 keer Sam ziet, die meerstemmig zingt.
En dat mocht ie ook even bij Oprah komen doen en dat hadden ze dan zo gemonteerd dat je hem ook weer zoveel keer ziet en hoort zingen! Kijk!Da's dus steeds dezelfde.
Hij is goed he? Echt tof en net wat je zegt, leuk, zo'n gedreven talentvol typequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, is best wel leuk. Hij kan wel wat, door die clip weer deze gevonden. Enthousiaste gozer, hou er wel van.
Wat ga je morgenvroeg dan doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo....mijn stonedheid begint eindelijk wat af te nemen en eiks moet ik vanavond nog 1 tablet, maar dan verongeluk ik morgenvroeg volgens mij
Goed, met jou?quote:
Yep, kijk hier maar eens, veul meer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is goed he? Echt tof en net wat je zegt, leuk, zo'n gedreven talentvol type
Ga ik nu ff kijken.quote:Deze vind ik ook zo schattig, dat Duitse ventje dat een cover doet van de Duitse inzending van het ESF van dit jaar!
In de auto naar m'n werk. Beetje rustig aan en niet tillen of boven m'n macht grijpen moet wel lukken denk ik.quote:
Gekkiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In de auto naar m'n werk. Beetje rustig aan en niet tillen of boven m'n macht grijpen moet wel lukken denk ik.
En zo niet, dan is de dokter heul dichtbij
Hij heeft de tekst niet goed, hij zingt love love love, maar het het moet laf laf laf zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook zo schattig, dat Duitse ventje dat een cover doet van de Duitse inzending van het ESF van dit jaar!
Had jij ook, toen je in gedachten 'meezong', dat je haast schrok toen hij gewoon zong 'they're blue' in plaats van theiy bloe?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft de tekst niet goed, hij zingt love love love, maar het het moet laf laf laf zijn.
Klopte helemaal niks van.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij ook, toen je in gedachten 'meezong', dat je haast schrok toen hij gewoon zong 'they're blue' in plaats van theiy bloe?
Ik ben al aan het bijlezen. Ik vind dat ze in SHO verplicht [GATE] in de tt moeten zetten in geval van sappig infoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, als je ff een kwartiertje over hebt...
Dit topic is echt zó leuk, ik zit af en toe hardop te gillen van het lachen
John Ewbank ging vreemd (maar is nog steeds sexy)
Gewoon de myactive topics van copycat volgen, kom je er ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben al aan het bijlezen. Ik vind dat ze in SHO verplicht [GATE] in de tt moeten zetten in geval van sappig info![]()
Deze vond ik erg leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef JJH het volgende:
Ik vind het niet bijzonder lollig. Kwam niet verder dan een paar keer een glimlach.
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Oh schat, je zei sushi! Ik dacht toch echt dat je zei dat ik wel wat pussy mocht."
Werkelijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:47 schreef JJH het volgende:
Ik vind het niet bijzonder lollig. Kwam niet verder dan een paar keer een glimlach.
Whoehoehoeeeeeeequote:Hele volkstammen aan pittige korte kapsels denken dat het leven in elkaar zit zoals Ewbank en Borsato het portretteren. Herstel: dat het leven zo in elkaar zou móeten zitten, en je eigenlijk maar een dooie vent hebt als hij niet metroseksueel te keer gaat in een windmachine.
Ik zie het vóór mequote:- "Viv, ze denken dat ik een plaatje heb."
- "Je bent een klootzak."
- "Weet ik, Viv. Ik zal er alles aan doen om het goed te maken... maar een plaatje. Hoe vind jij mijn tanden?"
- "Doe die mond in godsnaam dicht, John."
- "Heb ik scherpe hoektanden?"
- "Je hebt een rotkop."
- "Viv, ik snap dat je boos bent, ik heb een grote fout gemaakt. Maar kijk nou heel even naar m'n tanden. Ziet het er erg nep uit?"
- "Alles aan jou is nep. Je songteksten in de eerste plaats."
- "Sorry, Nance. Ik bedoel: Viv."
- "Wat zei je nou?"
- "Niks, Viv. Zal ik nog een bakje sojayoghurt met lijnzaad voor je maken?"
- "Rot op."
- "Een peltboterham met ezelinnenkaas?"
Ja hahahahahaha, zij is altijd leuk met die dialogen!quote:
Ohjee, hoe ist met je rug??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo....mijn stonedheid begint eindelijk wat af te nemen en eiks moet ik vanavond nog 1 tablet, maar dan verongeluk ik morgenvroeg volgens mij
Sorry, ik heb de nare eigenschap om ineens te verdwijnenquote:
Hoi!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Werkelijk?
Dan hebben we vast andere humor
[..]
Whoehoehoeeeeeee
Ja nee, glimlach.:Yquote:
Ik zie het ja!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
Goodbye, je [GATE] verzoek wordt ingewilligd!
Succes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes!Lekker héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan me niet zo goed meer voorstellen zonder
eigks
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:41 schreef MadMaster het volgende:
@JJH:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow heb drie pakjes toastjes, tonijn en seleriesalade.
Ga zaterdag even langs de tapenade meneerneem ik nog een stokbroodje mee ook als hij ze nog heeft.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes!Uhhuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben ook een tijdje zonder auto gedaan, dan ga je met echt zoveel meer waarderen!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Morgen en donderdag? Lekkah!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Mr Gb heeft vakantie![]()
Ik niet![]()
Maar ik ben wel twee dagen vrij
Ja, daarom heb ik ook alle tijd om rode wodka te kopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen en donderdag? Lekkah!
Ik zit SaTC op Net5 te kijken!
Ja maar dit is het seizoen dat alles dramatisch gaat en goedkomtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
Oh neeeeeeee, dit is in de tijd dat ze met die Rus gaat
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Oehhhhh, vanavond Cougar Town, eindelijk weer eens kijken
Me tooquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
Mr Gb heeft vakantie![]()
Ik niet![]()
Maar ik ben wel twee dagen vrij
We redden het sowieso niet, nee. Maar we kunnen ook random afleveringen kijken. Extra smerig sekseh afleveringen uitzoeken voor Llquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
Gb, zal ik alleen het 5e en 6e seizoen meenemen?
Of allemaal?Dat redden we toch niet denk ik
Oh ja, maar weet jij nog precies welke de extrah dirrrrrrrteh afleveringen zijn dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We redden het sowieso niet, nee. Maar we kunnen ook random afleveringen kijken. Extra smerig sekseh afleveringen uitzoeken voor LlMaar alleen 5&6 is prima
Eh, nee. Misschien kunnen we een episode guide opzoeken op internetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, maar weet jij nog precies welke de extrah dirrrrrrrteh afleveringen zijn dan?
Ik kiek wel ff hoeveel plek er over is in mijn hutkoffertas, ik neem er zoveel mogelijk mee
Owjaaaaaaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, nee. Misschien kunnen we een episode guide opzoeken op internet
The episode in which Samantha can't get an orgasm
Hihihihihihihiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Owjaaaaaa
And the episode in which Charlotte gets hooked on her Rabbit.
Ja, met die stomme sound machine van hemquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihihihi![]()
En alle Berger episodes overslaanDie was nog erger dan die Rus.
Zekerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, met die stomme sound machine van hem
Even denken welke er nog meer sekseh zijn![]()
Oeh! Alle afleveringen met Smith!
Believe me, wij hebben genoeg chipsquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:39 schreef JJH het volgende:
Als jullie het maar laten om dat op zaterdag te doen. Anders kom ik niet en dan hebben jullie geen sjipsjes.
Cattttinka!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Hullo!![]()
![]()
*ploft op de bank*
Eiersalade (), kip kerrie en zalmsalade please.
Dat heb ik niet gekochtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Hullo!![]()
![]()
*ploft op de bank*
Eiersalade (), kip kerrie en zalmsalade please.
Met veel ui!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Cattttinka!
Step awayyyyyyyyyy from the eiersalade jij
quote:
Zaterdagavond komen dus.quote:
Catje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met veel ui!![]()
[..]
![]()
Hond, pot enzovoort. Komt goed,. Eiersalade zorg ik zelf immers al voor. Wat hebbu wel gekocht?![]()
*zet op lijstje: stokbrood bestellen*
Mijn meneer zei net heel voorzichtig euhmm die tapenade hé.. euhm daar neem je toch echt wel extra veel van me héquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ah, Greys en LL, zondag kunnen we eten van de left-overs van zaterdag
Nee, show me tha Ride!quote:
Uiteraard, had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ah, Greys en LL, zondag kunnen we eten van de left-overs van zaterdag
Neem jij stokbrood mee?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met veel ui!![]()
[..]
![]()
Hond, pot enzovoort. Komt goed,. Eiersalade zorg ik zelf immers al voor. Wat hebbu wel gekocht?![]()
*zet op lijstje: stokbrood bestellen*
het is nu al leukquote:
Wat een monster!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:04 schreef JJH het volgende:
Speciaal nog een keertje voor Cat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag gebabysit en het is weer eens bewezen: het rammelt hier nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Catjuuuh![]()
Heb je al gezien dat JJH een echte familycarrr heeft gekocht? Kunnen alle babyCatJJHtjes in
Ik neem stokbrood mee, anders kom ik wel erg kaal aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neem jij stokbrood mee?
Heb tonijn en sellerie, er stond bar weinig![]()
Maar ga nog wel langs het tapenade meneertje
Zei 'r zoon nou echt net ongeveer dat ie homo wasquote:
Dat is er allemaal al johquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik neem stokbrood mee, anders kom ik wel erg kaal aan.Tonino doet het ook goed.
![]()
Of chips. Of andere snaai.
Jup het was nep maar wel leukquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei 'r zoon nou echt net ongeveer dat ie homo was?
Ja, om Paperguy te pestenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei 'r zoon nou echt net ongeveer dat ie homo was?
Ja hoe parkeer je dat in hé...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een monster!![]()
(doe mij dan toch maar een klein blauw meidenautoootje
)
[..]
Ik heb vandaag gebabysit en het is weer eens bewezen: het rammelt hier nog steeds niet.![]()
![]()
(hoest met de rug?)
Ik noemde ook op wat ik wist dat volgens mijn lijstje wordt gehaald.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is er allemaal al joh
Maar das mooi dan hoef ik niet langs de bakker
quote:
Crap ik dacht dat het echt wasquote:
Mijn haarkleur wordt aaneens populairquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik noemde ook op wat ik wist dat volgens mijn lijstje wordt gehaald.![]()
[..]
![]()
![]()
Hebben ze geen vacatures daar?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap ik dacht dat het echt was. De serie heeft een homo nodig. Het liefst met een klein beetje drama.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap ik dacht dat het echt was. De serie heeft een homo nodig. Het liefst met een klein beetje drama.
Jij wilt gewoon dat Paperbuddy ineens gay blijkt, zodat je hem zelf kunt hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik was inpandig. Dus blij weer huiswaarts te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hoe parkeer je dat in hé...
Hihi blij ze geretourneerd te hebben??
quote:
Dat zou too good to be true zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat Paperbuddy ineens gay blijkt, zodat je hem zelf kunt hebben
Mja ik ben een ramp met inparkeren en dol op de sensoren in de Mr's auto.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef JJH het volgende:
Inparkeren is geen probleem hoor, hij is heel overzichtelijk en een stuk kleiner als het busje (dat er naast staat) en waar ik ook vaak op rijd.
Maar mijn kleine blauwe autootje (niet dinky toy en niet 45 km wagentjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef JJH het volgende:
Inparkeren is geen probleem hoor, hij is heel overzichtelijk en een stuk kleiner als het busje (dat er naast staat) en waar ik ook vaak op rijd.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat Paperbuddy ineens gay blijkt, zodat je hem zelf kunt hebben
Dat klinkt helegaar niet slecht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, ik was inpandig. Dus blij weer huiswaarts te gaan.
Don't get me wrong, het zijn schatjes, vandaag hebben we tot mijn grote verbazing alleen maar rustige spelletjes gedaan, ze hielden rekening met elkaar en ze luisterden supergoed (de explosie kwam toen moeder met de andere 2 thuiskwam) maar nee, 24/7 kinderen is nog steeds niet mijn ding. Je moet toch met alles met ze rekening houden.
Zeg...oh nee ik val niet op blondquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit I'll take straight-Trent.
[ afbeelding ]
Nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ik ben een ramp met inparkeren en dol op de sensoren in de Mr's auto.
Een vrouw die kan inparkeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar mijn kleine blauwe autootje (niet dinky toy en niet 45 km wagentje) is nog veel overzichtelijker. Busjes kan ik ook op krappe plekjes (achteruit!) inparkeren, alleen moet ik er dan bij het uitrijden ook aan denken dat de bocht ruimer is. Het achterlicht van degene die naast me geparkeerd stond vond het iig niet leuk.
Mijn blauwtje parkeer ik (bijjijijijijna) overal. Kan er zelfs mee fileparkeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
[..]
Een vrouw die kan inparkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |