Dat vind ik ook altijd leuk. Ik wil niet arrogant zijn maar damnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Weet niet waar die emoticon op slaat, maar had ff met m'n broer samen gegrind ja. De pvp actie was nog wel humor ook, van die lowbies die je proberen te ganken en af en toe een slecht gegearde main die denkt kans te maken.
questhelper installeren, en dan /qh incomplete typen. Krijg je allemaal blauwe puntjes op je map als je die bekijkt. Die blauwe puntjes zijn incomplete quests. Kan je ze opzoeken op bijv. thottbot en naar de questgiver gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:07 schreef synchrowise het volgende:
Ik vind het best irritant die laatste 50 quests voor Kalimdor vinden voor Loremaster
De reacties bij thottbot =quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:38 schreef GI het volgende:
Thotbott niet gebruiken echterwowhead.com ftw.
Als je shadowpriest bovenaan staat in de DPS meters, doet de rest van je DPS het niet zo heel goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:05 schreef Blistering het volgende:
Shadow Priests doen trouwens ook lekkere dps zeg, onze priest staat echt vaak bovenaan. Heeft dan ook wel vrijwel BiS gear, maar dan nog. Deed net ook 10k op Toravon, ik deed 30 dps minder. Echt bidden dat vanavond zwaard of trinket dropped van Saurfang HC, dan gaat m'n dps zoooo hard worden
Bij ons staan ook de 2 spriest dps vast bovenaan als clothies. De mages en locks doen het bedroevend slecht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:03 schreef joyvke het volgende:
[..]
Als je shadowpriest bovenaan staat in de DPS meters, doet de rest van je DPS het niet zo heel goed. Tenzij het gear verschil is, maar dan nog. Het ligt dan ook wel aan welke fights je hebt, op de ene eindig je hoger dan op de ander.
<--- is zelf een shadowpriest. Leukste class die ik heb gespeeld tot nu toe, nog steeds niet bored.
Ik begin Ele nu ook echt ergerlijk saai te vindenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:11 schreef Metonae het volgende:
Ben zelf weer met mijn shaman begonnen. Was altijd Elemental, maar ben overgestapt naar EnhancementHad dat veel eerder moeten doen
![]()
Ik heb veel te veel alts. Vorige week was ik nog een DK aan het levelen. Die week daarvoor is mijn Mage 80 gedinged, en nu speel ik mn shaman weer. I cant make up my mind. Word hoog tijd voor Cataclysm. Dan kan ik me weer op mn paladin focussen
Yes im russian that talk english yes !quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:49 schreef lifeblind het volgende:
Whehe, kwam deze tegen op mmo-champ bij een paladin topic over rotations:
Misschien toch maar eens een DK rollen?
Wij hebben putri 1 keer down gekregen. Dus je bent niet alleenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:58 schreef internal het volgende:
Pff, als ik dit topic lees voel ik mij ineens behoorlijk slecht![]()
Mensen die al bezig zijn in HM terwijl ik met guild vast zit op Putricide.
Unholy DK'squote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:01 schreef CraniuM het volgende:
Fuck man ik pak mijn dk weer op door dat filmpje
Geen idee wat ie zegt, kan op mn werk momenteel even geen geluid aanzettenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Yes im russian that talk english yes !
Doet dat trouwens een beetje dps? Ik heb er nooit zin in om het te gaan proberen, maar ik zie er steeds meer lopen.quote:
Volgens mij is Forst dw nu de hoogste dps voor een dk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:06 schreef internal het volgende:
[..]
Doet dat trouwens een beetje dps? Ik heb er nooit zin in om het te gaan proberen, maar ik zie er steeds meer lopen.
Nee hoor, dat ligt ook heel erg aan het gevecht en hoeveel er bewogen moet worden enzo.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:27 schreef GI het volgende:
In principe zou in een situatie waar gear en skill gelijk zijn de SP 5% onder de pure classes moeten zitten.
Is ook wel zo, maar het feit is gewoon dat over het algemeen, shadowpriests niet hoger horen te staan dan sommige andere casters. Als dit wel het geval is, is het een feit dat de andere casters gewoon crap zijn. In mijn oude guild dacht ik ook :"Whoa ik ben best goed dat ik constant in de top 3 kom", totdat ik met een ander guild ging spelen en ik gelijk stond met de andere SP, maar wel ergens halverwege ;p. Dan merk je pas hoe slecht andere spelers zijn. Voornamelijk in multidot gevechten en gevechten waar we niet constant naar adds hoeven te switchen doen we het goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ligt ook heel erg aan het gevecht en hoeveel er bewogen moet worden enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |