ohquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gugo = HuisGenoot
ipets = grote iPod Touch
Je gaat mijn ouders opzoeken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb een te pittige spaghetti op. Nu even 100 liter limonade drinken... en dan op naar Nieuw Vennep
Als je ouders ook op judo zitten, dan welquote:
Onze ouders hequote:
Nope...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je ouders ook op judo zitten, dan wel
Yepquote:
Ja, ken je hem ook?quote:
Wie riep mij?!quote:
quote:
Niet zo hatenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe dat!
Meld je ze gelijk even want volgens mij is jouw gedachtegang een stuk perverser dan mijn bedoelingen!
18 jaar geleden judo training van hem gehadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja, ken je hem ook?
Heb heel wat uren met hem gesproken na de lessen, een erg leuke kerel!
Hoezo doe je dat nu dan? Als je hem morgen moet inleverenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Oeh. Ik kan Windows opnieuw installeren, draaien en de Asus BIOS updaten
Ben nu Windows 7 op mijn netbookje kwakken. (moet hem morgen toch inleveren omdat backspace e.d. helemaal niet meer werken)
Doe jij datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Vanaf nu ga ik onder elke post een kuiken doen!
Waarom zou Kiefer Sutherland met Frans Bauer willen neuken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damnnn! 24 is deze keer echt zwaar tof! Jack Fucking Bauer
He hallo NG, als je klaar bent met slowchatten, kan je dan weer in het koop/ruil topic reageren van de xbox360games?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damnnn! 24 is deze keer echt zwaar tof! Jack Fucking Bauer
En nu al faal je Tequilaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Vanaf nu ga ik onder elke post een kuiken doen!
Continuïteit is altijd lastig.quote:
Collega van mij heeft er afgelopen week één af laten halen. Is inmiddels een week uit de runningquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
Hallooo![]()
Morgenochtend weer naar de huisarts voor mijn ingegroeide teennagel. Ben benieuwd wat hij gaat doen, vorige week ook langs geweest.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Collega van mij heeft er afgelopen week één af laten halen. Is inmiddels een week uit de running
We zijn tenminste eerlijk. We kunnen ook zeggen dat er een lekkere assistente komt die je grote teen een zoen en een Sesamstraat-pleister komt geven, en bij het buitengaan je haar 06-nummer toeschuift. Maar dan maken we het mooier dan het isquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He hallo NG, als je klaar bent met slowchatten, kan je dan weer in het koop/ruil topic reageren van de xbox360games?
Ik ben uit de startpost gekickt, en aquila360 en edwinusss reageren in 1 topic. Fucking god, wat is hier aan de hand?![]()
![]()
Wat zou de wereld toch heerlijk wezen als dat zo was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef Sigmund666 het volgende:
We zijn tenminste eerlijk. We kunnen ook zeggen dat er een lekkere assistente komt die je grote teen een zoen en een Sesamstraat-pleister komt geven, en bij het buitengaan je haar 06-nummer toeschuift. Maar dan maken we het mooier dan het is
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
We zijn tenminste eerlijk. We kunnen ook zeggen dat er een lekkere assistente komt die je grote teen een zoen en een Sesamstraat-pleister komt geven, en bij het buitengaan je haar 06-nummer toeschuift. Maar dan maken we het mooier dan het is
Ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat zou de wereld toch heerlijk wezen als dat zo was.
Ja zonder nagel op je grote teen wordt het geheel nogal gevoelig en is elke stap een pijnlijk gevoel op een plek waar je normaal gesproken geen pijn zou kunnen hebben... heel raarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Nebo het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1560220/
Zombieland 2 in de maak
Als ik elke film moet gaan neerzetten waarop ik wacht ben ik wel even bezig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:49 schreef Nebo het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1560220/
Zombieland 2 in de maak
quote:
Iewww...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Rossdale het volgende:
Ze zetten gewoon een spuit of 6/7 in je teen waarvan eentje onder je nagel (zeer pijnlijk, sorry ed) en dan snijden/schrapen ze een gedeelte weg. Na je voet twee dagen hoog houden is alles wel weer prima hoor. Alleen zitten je schoenen wat strakker met zo'n verband om je teen
Ik heb het al 3 keer gehad helaas.
Dan klaagt ie je aan voor poging tot doodslag!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Iewww...
Over tenen gesproken, ik heb net iemands kleine teen gebroken
Zelf geen blauwe plekken vandaag? Netjes gedaan trouwensquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Iewww...
Over tenen gesproken, ik heb net iemands kleine teen gebroken
Dat voel je altijd even als er iets aan een nagel gebeurd. Zelf een keer uitgeschoten met een broodmes. Had ik het halve mes in mijn nagel zitten, hele nagel er vanaf moeten trekken. Dat was echt zo vet pijnlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Rossdale het volgende:
Ze zetten gewoon een spuit of 6/7 in je teen waarvan eentje onder je nagel (zeer pijnlijk, sorry ed) en dan snijden/schrapen ze een gedeelte weg. Na je voet twee dagen hoog houden is alles wel weer prima hoor. Alleen zitten je schoenen wat strakker met zo'n verband om je teen
Ik heb het al 3 keer gehad helaas.
Nee ik denk alleen een paar schaafwonden en een bloedende vinger... Maar je weet het meestal pas onder de douche als alles begint te brandenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zelf geen blauwe plekken vandaag? Netjes gedaan trouwens
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee ik denk alleen een paar schaafwonden en een bloedende vinger... Maar je weet het meestal pas onder de douche als alles begint te branden![]()
Ach ja, waar gehakt wordt vallen spaanders
Ah ja, de wonden die je pas achteraf ontdekt doen er meestal het langste over om te helenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee ik denk alleen een paar schaafwonden en een bloedende vinger... Maar je weet het meestal pas onder de douche als alles begint te branden![]()
Ach ja, waar gehakt wordt vallen spaanders
Zijn wel weinig uurtjes dan die geboekt worden....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:46 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, mag er over 5 uur weer uit.
Vet hard boeken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zijn wel weinig uurtjes dan die geboekt worden....
quote:
Wat?quote:
quote:
quote:
De olifant?quote:
Poekie! Poekie!quote:
Nee die ander!quote:
Ik dacht dat SB die unit van jouw wel kon handellenquote:
Roebelsquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:21 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen heren!
Zo maar eens wat nuttigs doen met met luie reet, zoals berekenen hoeveel russische roebels ik voor mijn spel wilen kankerpatienten simuleren...
SWT, een PSP mini versie van SW dat nu SWWR heet (zie de game website, waar ik nog mee bezig benquote:
Aha, duidelijk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
SWT, een PSP mini versie van SW dat nu SWWR heet (zie de game website, waar ik nog mee bezig ben)
Duidelijk toch?quote:
Die film is echt episch!quote:
Jij onderschat de culinaire eigenschappen van asperges!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef Poit het volgende:
Kan me voorstellen dat dat een stuk interessanter is dan 200 bladzijden aan artikelen over asperges.
Tender Loving Care Bitchess toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Poit, waarom is onze clannaam in Quake Live ook alweer TLCB?
Total Love Control Bunnies?
De smaak is apart en je pis gaat er van stinken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij onderschat de culinaire eigenschappen van asperges!
Idd. Die Bill Lumbergh is echt zowaar het meest geniale karakter in een film ooit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk toch?
[..]
Die film is echt episch!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Tender Loving Care Bitchess toch?
Toevallig 3 dagen geleden QL weer eens opgestart.. Werd echt gruwelijkhard afgeknalt
Vooral die laatste zin!! Yeah.. That'd be great..quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Die Bill Lumbergh is echt zowaar het meest geniale karakter in een film ooit.
"Yes, uhm, Peter, uhm, I, uhm, wonder, uhm, if you could, ehhh, come in on Saturday."
"...."
"Alright, that'd be great!"
Dikke shit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ohja dat was m
Ik heb zaterdag een lanparty op mn werk, dus we zijn aan het kijken naar games die nog een beetje goed draaien op van die integrated graphics poep. Quake Live is bestwel perfect dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |