ohquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gugo = HuisGenoot
ipets = grote iPod Touch
Je gaat mijn ouders opzoeken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb een te pittige spaghetti op. Nu even 100 liter limonade drinken... en dan op naar Nieuw Vennep
Als je ouders ook op judo zitten, dan welquote:
Onze ouders hequote:
Nope...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je ouders ook op judo zitten, dan wel
Yepquote:
Ja, ken je hem ook?quote:
Wie riep mij?!quote:
quote:
Niet zo hatenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Doe dat!
Meld je ze gelijk even want volgens mij is jouw gedachtegang een stuk perverser dan mijn bedoelingen!
18 jaar geleden judo training van hem gehadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja, ken je hem ook?
Heb heel wat uren met hem gesproken na de lessen, een erg leuke kerel!
Hoezo doe je dat nu dan? Als je hem morgen moet inleverenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Oeh. Ik kan Windows opnieuw installeren, draaien en de Asus BIOS updaten
Ben nu Windows 7 op mijn netbookje kwakken. (moet hem morgen toch inleveren omdat backspace e.d. helemaal niet meer werken)
Doe jij datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Vanaf nu ga ik onder elke post een kuiken doen!
Waarom zou Kiefer Sutherland met Frans Bauer willen neuken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damnnn! 24 is deze keer echt zwaar tof! Jack Fucking Bauer
He hallo NG, als je klaar bent met slowchatten, kan je dan weer in het koop/ruil topic reageren van de xbox360games?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damnnn! 24 is deze keer echt zwaar tof! Jack Fucking Bauer
En nu al faal je Tequilaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Vanaf nu ga ik onder elke post een kuiken doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |