Ah ja, de wonden die je pas achteraf ontdekt doen er meestal het langste over om te helenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee ik denk alleen een paar schaafwonden en een bloedende vinger... Maar je weet het meestal pas onder de douche als alles begint te branden![]()
Ach ja, waar gehakt wordt vallen spaanders
Zijn wel weinig uurtjes dan die geboekt worden....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:46 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken, mag er over 5 uur weer uit.
Vet hard boeken!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zijn wel weinig uurtjes dan die geboekt worden....
quote:
Wat?quote:
quote:
quote:
De olifant?quote:
Poekie! Poekie!quote:
Nee die ander!quote:
Ik dacht dat SB die unit van jouw wel kon handellenquote:
Roebelsquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:21 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen heren!
Zo maar eens wat nuttigs doen met met luie reet, zoals berekenen hoeveel russische roebels ik voor mijn spel wilen kankerpatienten simuleren...
SWT, een PSP mini versie van SW dat nu SWWR heet (zie de game website, waar ik nog mee bezig benquote:
Aha, duidelijk!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
SWT, een PSP mini versie van SW dat nu SWWR heet (zie de game website, waar ik nog mee bezig ben)
Duidelijk toch?quote:
Die film is echt episch!quote:
Jij onderschat de culinaire eigenschappen van asperges!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef Poit het volgende:
Kan me voorstellen dat dat een stuk interessanter is dan 200 bladzijden aan artikelen over asperges.
Tender Loving Care Bitchess toch?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Poit, waarom is onze clannaam in Quake Live ook alweer TLCB?
Total Love Control Bunnies?
De smaak is apart en je pis gaat er van stinken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij onderschat de culinaire eigenschappen van asperges!
Idd. Die Bill Lumbergh is echt zowaar het meest geniale karakter in een film ooit.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Duidelijk toch?
[..]
Die film is echt episch!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Tender Loving Care Bitchess toch?
Toevallig 3 dagen geleden QL weer eens opgestart.. Werd echt gruwelijkhard afgeknalt
Vooral die laatste zin!! Yeah.. That'd be great..quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Die Bill Lumbergh is echt zowaar het meest geniale karakter in een film ooit.
"Yes, uhm, Peter, uhm, I, uhm, wonder, uhm, if you could, ehhh, come in on Saturday."
"...."
"Alright, that'd be great!"
Dikke shit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ohja dat was m
Ik heb zaterdag een lanparty op mn werk, dus we zijn aan het kijken naar games die nog een beetje goed draaien op van die integrated graphics poep. Quake Live is bestwel perfect dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |