Gefeliciteerd, zelf betaal je het niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
((16 000 * 12) - 55.00000) * 0.52 = 99 811.4
Nog steeds best veel
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die 52% alleen geld boven die 55.000; Nogmaals, ik heb nog nooit wit gewerkt!
Japsnars met zijn onmetelijke intelligentie weet niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef Allure_ het volgende:
Die schijven en boxen shit kreeg ik op de LTS zwakstroom. Wat is het probleem nou dang?
Dit, dat werkt dan ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef L0t.. het volgende:
Overigens, als mensen die zelf donor zijn voorrang hebben op het krijgen van organen komen mensen die geen donor zijn toch nooit aan de beurt
Ja, maarja, je kunt zelf toch ook wel nagaan dat je geen 52% belasting hoeft te betalen over 55kquote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die 52% alleen geld boven die 55.000; Nogmaals, ik heb nog nooit wit gewerkt!
Bragi wordt woestquote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef Bragi het volgende:
Serieus.
Mensen die praten over dingen, maar niet weten.
Hou dan gewoon je bek.
Jawel, mijn vader betaald het wel. Mongol.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, zelf betaal je het niet.
Dus stop met deze onzin en ga verder met je leven.
Dat jij nou geen goed zwart-werk kan vinden betekend niet dat hetquote:
7% watquote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel je verdient. http://www.artifex-verzek(...)ip=belastingschijven
Dus als je 32k verdient maar 7% ofzo. Of heb je het nog over die 10M?
Want zwart werken is hetzelfde als VMBO-economie niet begrijpen?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, mijn vader betaald het wel. Mongol.
[..]
Dat jij nou geen goed zwart-werk kan vinden betekend niet dat hetis!
what's up met stam+d.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf niet je vader.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, nog geen Loonbelasting******quote:
betaaldquote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Moeten ze maar donor worden.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:38 schreef L0t.. het volgende:
Overigens, als mensen die zelf donor zijn voorrang hebben op het krijgen van organen komen mensen die geen donor zijn toch nooit aan de beurt
Ik kan te veel falen gewoon niet aan.quote:
Praat geen onzin, ik heb het er over dat wij als gezin gewoon uiteindelijk nog steeds niet normaal veel geld kwijt zijn aan belastinggeld wat uiteindelijk door de overheid wordt verkwist aan een té duur koningshuis, falend openbaar vervoer, té veel ontwikkelingswerk en weet ik veel wat allemaal nog meer.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent zelf niet je vader.
Kankeropschepper.
Alsof mensen die zelf een orgaan nodig hebben gehad nog bang hoeven te zijn dat hun organen nog in aanmerking komen voor donatiequote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit, dat werkt dan ook niet.
En dan heb je ook praktijken waar mensen dan gewoon donor worden, en na hun operatie weer niet meer donor worden
Dronken mensen dan ook maar in een kooi?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mits binnen een kooi vind ik het prima.
Beunhaas hequote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Jappie die beweert dat ie geen belasting betaald
Hij is zo slim dat hij zich niet bezig houdt met van die nutteloze dingen als belastingquote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Heeft iemand nog die quotes van Japsnars over IQ-testen enzo?
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dus. Wedden dat ik slimmer ben dan jou? Daar durf ik wel 5k op te zetten.
Kan je gewoon googlen. Maar het feit dat ik geen loonbelasting betaal en daarom ook niet de precieze regeling weet, staat los van mijn IQ.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef Otis2.0 het volgende:
******quote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, nog geen Loonbelasting******
Zo beter?
Praat er dan ook niet over mee, faalhaas.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan je gewoon googlen. Maar het feit dat ik geen loonbelasting betaal en daarom ook niet de precieze regeling weet, staat los van mijn IQ.
Dat is al compleet ingeburgerd, drugs niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dronken mensen dan ook maar in een kooi?
Allemaal meningen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Praat geen onzin, ik heb het er over dat wij als gezin gewoon uiteindelijk nog steeds niet normaal veel geld kwijt zijn aan belastinggeld wat uiteindelijk door de overheid wordt verkwist aan een té duur koningshuis, falend openbaar vervoer, té veel ontwikkelingswerk en weet ik veel wat allemaal nog meer.
Noem een land dat in zijn totaliteit beter openbaar vervoer heeft dan Nederland.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Praat geen onzin, ik heb het er over dat wij als gezin gewoon uiteindelijk nog steeds niet normaal veel geld kwijt zijn aan belastinggeld wat uiteindelijk door de overheid wordt verkwist aan een té duur koningshuis, falend openbaar vervoer, té veel ontwikkelingswerk en weet ik veel wat allemaal nog meer.
Ik bedoel natuurlijk totale shit hequote:
Loonbelasting, beunhaas.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Jappie die beweert dat ie geen belasting betaald
Waarom zou ik mij met loonbelasting willen bezig houden. Op het moment dat ik ermee in aanraking kom, ga ik mij er echt wel in verdiepen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij is zo slim dat hij zich niet bezig houdt met van die nutteloze dingen als belasting
Wut?quote:
Andere organen toch wel?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Alsof mensen die zelf een orgaan nodig hebben gehad nog bang hoeven te zijn dat hun organen nog in aanmerking komen voor donatie
Ik snap je punt.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat dit gewoon standaard info is die iedereen op de kleuterschool al wist.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij met loonbelasting willen bezig houden. Op het moment dat ik ermee in aanraking kom, ga ik mij er echt wel in verdiepen.
Omdat de overheid daar goed geld mee binnen harkt jaquote:Op maandag 10 mei 2010 23:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is al compleet ingeburgerd, drugs niet.
Goeie.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Noem een land dat in zijn totaliteit beter openbaar vervoer heeft dan Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |