quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lees je eigen topics eens door
En nee dat is niet mijn droomauto maar de praktische auto (iets met garage en carport en dan droomauto).
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Ik lees niet alles to the letter.. en als uitermate verwende FOK!kert, kijk je natuurlijk alleen het hele heftige spul![]()
Leuk karretje, beetje te nieuw naar mijn smaak, maar niks om je voor te schamen toch ??
Jouw lampje ging bij mij nog niet aanquote:
eindleijk weerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:44 schreef PeuRac het volgende:
Tering, wat gaan die SC's weer hard de laatste tijd, oke, het is nog niet de snelheid van 5 topics per dag, maar toch.
ze was sarcatisch, koeienkutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:02 schreef PeuRac het volgende:
Nieuwe SC? Je weet toch dat ik die nooit zelden, maak?
Oh ja dat is zaterdag! Heb de folder nog op mn bureau hierquote:
Thanksquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja dat is zaterdag! Heb de folder nog op mn bureau hierveel plezier!
Het word een mooie zomerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ThanksKomt vast goed
Misschien naar de Zwarte Cross dit jaar, kunnen we bij Trev logeren
En misschien dat ik toch naar Lowlands ga, blijkt dat een vriendin van me wel een kaartje heeft kunnen bemachtigen
En ik sta al op de vrijwilligerslijst
Festivalseizoen met eigen auto, here I come!
Tof!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het word een mooie zomer![]()
Ik heb et een PM op buzzybeekan donderdag in Joure een stapel tijdschriften halen, een niva vol, veleuit de jaren 80
in ruil voor een oranjekoek
![]()
Donderdag bakkie doen 2cv?
Jahoor, kom maar langs. Als ik weet hoe laat je er bent zorg ik dat ik wakker ben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het word een mooie zomer![]()
Ik heb et een PM op buzzybeekan donderdag in Joure een stapel tijdschriften halen, een niva vol, veleuit de jaren 80
in ruil voor een oranjekoek
![]()
Donderdag bakkie doen 2cv?
een bekende naam hebben is soms best ok jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Da's wel leuk dat iemand dan aan je denkt
naar jou gaan kost me nu drietanken benzine, heb geen auto meer die 1 op 20 rijdquote:
ik ben om 15:00 bij die andere mensen is het plan zoals het nu staatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jahoor, kom maar langs. Als ik weet hoe laat je er bent zorg ik dat ik wakker ben.
Kom je er voor of er na ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben om 15:00 bij die andere mensen is het plan zoals het nu staat
Dan ben ik wel wakker denk ik.quote:
Oud papier?quote:
hoe laat is dat gebeuren ??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:24 schreef PeuRac het volgende:
Wie haalt me zaterdag op in Utrecht of van t station Baarn (als je over de A27 komt, is bij mij thuis sneller, k woon dichter bij de snelweg als t station van Baarn).
Mooi, ik kom!quote:
alsof jij het er 6,5 uur uithoudquote:
ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
zouden er ook mensen komen die ik NIET ken?
ook met 10 m² auto ??quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, ik kom!
Overigens ik ken Baarn een klein beetje en parkeren is absoluut geen probleem, ernaast zit een industrie terrein met héél veel parkeerruimte.
Ik vind t wel lekker om in te rijdenquote:
Tot ik weer moet fietsen vind ik t niet ergquote:
Industrieterreinquote:
Meneer de wereldreizigerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben er niet bij, zaterdag ben ik in Portugal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |