Nooit, staat mij denk ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man het moet korter. Wanneer ga jij nou millimeteren?
Mooie Haren topic #11, pronken met droog stroquote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh klote. Dunne jongens zijn een neee...dan lijk je zelf zo dik als je dr naast loopt, lol.
Neehoor ben gewoon slankquote:
Ik heb ook zo'n Indianenketting hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wissel jij je kettingen uit met Potvis?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat altijd maar 3 dagen duurtquote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het punt waarop mijn haar perfect is. Echt dat punt waarop je binnen 3 minuten klaar bent met je haar en hoopt dat het niet snel verder groeit.
[ afbeelding ]
Mijne komt uit Antalyaquote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
no way mijne zijn 100% hawaiian wood only
Ik wist het.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Indianenketting hoor.
Echt hequote:
Hoop het voor je ! Haha..quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha. Zelf ga ik met een weight gainer beginnen wat hopelijk vast wel wat helpt. En verder gewoon normaal trainen.
Oh bedaaaaaankt!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooie Haren topic #11, pronken met droog stro
Daar in dat spoilertje in de OP staat een hele handige tip.
http://www.beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=70&t=1062&hilit=krullen&start=45
en hier stonden heel veel foto's van meisjes die het ook deden.
Serieus, maar dan zo'n touwtje met embleem.quote:
Hoe weet je dat nou als je het nog nooit gehad hebt? Plus het is toch binnen 2 weken gefixed mocht het een fail zijn.quote:
Je draagt dat geval toch niet meer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Serieus, maar dan zo'n touwtje met embleem.
Niet zo'n houten stokjes met een elastiekje erdoor.
US.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
Marokkaanse18 is toch wel een lekker teefje, meen ik me te herinneren?
Als hij woensdag geen tracking code heeft, dan ga ik mijn geld terugclaimen via paypal.quote:Hello,sir. Thanks for yr msg.
I didnt ship them yet, sir.
I'm really sorry for the delaying, sir.
let me prepare ASAP and ship them fast.
I apologize sincerely.
I appreciate your time. Kind regards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |