Nooit, staat mij denk ik niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man het moet korter. Wanneer ga jij nou millimeteren?
Mooie Haren topic #11, pronken met droog stroquote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh klote. Dunne jongens zijn een neee...dan lijk je zelf zo dik als je dr naast loopt, lol.
Neehoor ben gewoon slankquote:
Ik heb ook zo'n Indianenketting hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wissel jij je kettingen uit met Potvis?
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat altijd maar 3 dagen duurtquote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het punt waarop mijn haar perfect is. Echt dat punt waarop je binnen 3 minuten klaar bent met je haar en hoopt dat het niet snel verder groeit.
[ afbeelding ]
Mijne komt uit Antalyaquote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
no way mijne zijn 100% hawaiian wood only
Ik wist het.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Indianenketting hoor.
Echt hequote:
Hoop het voor je ! Haha..quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha. Zelf ga ik met een weight gainer beginnen wat hopelijk vast wel wat helpt. En verder gewoon normaal trainen.
Oh bedaaaaaankt!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mooie Haren topic #11, pronken met droog stro
Daar in dat spoilertje in de OP staat een hele handige tip.
http://www.beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=70&t=1062&hilit=krullen&start=45
en hier stonden heel veel foto's van meisjes die het ook deden.
Serieus, maar dan zo'n touwtje met embleem.quote:
Hoe weet je dat nou als je het nog nooit gehad hebt? Plus het is toch binnen 2 weken gefixed mocht het een fail zijn.quote:
Je draagt dat geval toch niet meer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Serieus, maar dan zo'n touwtje met embleem.
Niet zo'n houten stokjes met een elastiekje erdoor.
US.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
Marokkaanse18 is toch wel een lekker teefje, meen ik me te herinneren?
Als hij woensdag geen tracking code heeft, dan ga ik mijn geld terugclaimen via paypal.quote:Hello,sir. Thanks for yr msg.
I didnt ship them yet, sir.
I'm really sorry for the delaying, sir.
let me prepare ASAP and ship them fast.
I apologize sincerely.
I appreciate your time. Kind regards.
Millimeteren is gay.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je het nog nooit gehad hebt? Plus het is toch binnen 2 weken gefixed mocht het een fail zijn.
[ afbeelding ]
Zo praat je toch niet over een dame? Ik heb me vergist in je, denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
watquote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Plus het is toch binnen 2 weken gefixed mocht het een fail zijn.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
Bij bepaalde outfits.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je draagt dat geval toch niet meer.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Jongens met kettingen.
Zuid-Holland.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Lakitu het volgende:
Waar woonde je ook al weer, Marokkaanse18? Weten we gelijk wie er dibs heeft
I know maar hij zat zelf te fronten vorige keer dat ie kaal wilde. Plus eckten doen standje 3quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over een dame? Ik heb me vergist in je, denk ik.
Gvd, dat meen je niet. Dat was hip in 2002 en toen Costa op TV was.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij bepaalde outfits.![]()
Vraag maar voor een voorbeeld als je dat wilt.
Hoelang kun je nog terugclaimen?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Japsnars het volgende:
Hé Sky:
[..]
Als hij woensdag geen tracking code heeft, dan ga ik mijn geld terugclaimen via paypal.
Nee, je vergist je.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:50 schreef Chriz2k het volgende:
quote:
Als het aan mij lag noemde ik elke vrouw ''teefje'', wát een geniaal woordquote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over een dame? Ik heb me vergist in je, denk ik.
Boh, het moet je sieren.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, dat meen je niet. Dat was hip in 2002 en toen Costa op TV was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |