Zal ik een geheimpje verklappen?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is dat het een beetje plat zit..
Met krullen kun je last krijgen van pluizend schapenhaar dat dood lijkt..
Maar mijn haar zit gewoon nooit goedquote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dankzij de zaken die ze doen zijn ze artiest.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is geen zakenvrouw maar een artiest.
Daar heb je zo'n topic voor hier. Laat me zoeken, dat is echt heel handig. Een vriendin van mij had daar een beetje last van met pluizen en zo maar nu niet meer.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Oh klote. Dunne jongens zijn een neee...dan lijk je zelf zo dik als je dr naast loopt, lol.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij vreet als de tiefus maar hij komt niks aan. Zelfde als wat ik heb
Kan best als ze dan maar breed gebouwd zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh klote. Dunne jongens zijn een neee...dan lijk je zelf zo dik als je dr naast loopt, lol.
HA HA DIKZAK.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh klote. Dunne jongens zijn een neee...dan lijk je zelf zo dik als je dr naast loopt, lol.
Haha, subtiele diss hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha. Zelf ga ik met een weight gainer beginnen wat hopelijk vast wel wat helpt. En verder gewoon normaal trainen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer eigenlijk haha..Mixed Chicksquote:Op maandag 10 mei 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n topic voor hier. Laat me zoeken, dat is echt heel handig. Een vriendin van mij had daar een beetje last van met pluizen en zo maar nu niet meer.
Wissel jij je kettingen uit met Potvis?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het punt waarop mijn haar perfect is. Echt dat punt waarop je binnen 3 minuten klaar bent met je haar en hoopt dat het niet snel verder groeit.
[ afbeelding ]
Nee, met Otis.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wissel jij je kettingen uit met Potvis?
Noh man het moet korter. Wanneer ga jij nou millimeteren?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:46 schreef Skylark. het volgende:
Dit is het punt waarop mijn haar perfect is. Echt dat punt waarop je binnen 3 minuten klaar bent met je haar en hoopt dat het niet snel verder groeit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |