hefhefquote:
Jongens met rozenkransen: fags.quote:
Aightt, Z-H is van mijquote:
OMG, da's Bt's buik.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #56
Ik haat het als je geen haar hebt om te fixen. Kan je toch niet guido kapsel doen man.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
I know maar hij zat zelf te fronten vorige keer dat ie kaal wilde. Plus eckten doen standje 3
Dat moeten we aan haar vader laten zien.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou, heb vrijdag een halve gerookt en zaterdag ook, volgens mij nog niet eens een halvequote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik blow echt nooit meer.
Per wanneer ga je stoppen?
watquote:
Tot 3 maanden. O je kent iemand die via die site heeft besteld? Dan zal het wel snor zitten.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoelang kun je nog terugclaimen?
Maar ik geloof hem toch wel, als je z'n eBay ziet en ik ken ook iemand die het gewoon heeft gekregen.
Ik vraag me af of ik door moet gaan met m'n Baskenboys uit Bilbao of dat clubje uit jouw hometown moet gaan opbouwenquote:
Maar jij vind mensen die vissen ook lomp. En je drinkt je cola met een rietje om je gebit te beschermen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jongens met rozenkransen: fags.
Ikzelf die een rozenkrans draag: geen fag.
Zo werkt het.
Je mag haar hebben.quote:
Maar nog wel pillenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, heb vrijdag een halve gerookt en zaterdag ook, volgens mij nog niet eens een halveEn dat was de laatste
![]()
Hoop wel dat ik het vol ga houden, makkelijk zal het niet wordenHet werd gewoon te veel, jwt.
Dat was voor automatische dibs, maar mijn handmatige dibs heeft jouw automatische dibs ontkracht doordat er langer dan 6 uur overheen is gegaan voordat jij jouw automatische dibs hebt laten gelden.quote:
Is juist chill, je hoeft niet eens in de spiegel te kijken (alleen om jezelf te bewonderen natuurlijk =$ ) want je weet dat je haar toch wel goed zitquote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haat het als je geen haar hebt om te fixen. Kan je toch niet guido kapsel doen man.
Zie die bilnaad!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Die reacties daarop altijdquote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd en schattig zijn bij meisjes omdat je je haar niet hebt gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haat het als je geen haar hebt om te fixen. Kan je toch niet guido kapsel doen man.
SCH JWZquote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik door moet gaan met m'n Baskenboys uit Bilbao of dat clubje uit jouw hometown moet gaan opbouwen.
Dat vind ik heel fijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb research gepleegd en wil mijn uitspraak nuanceren naar ''exotische prinses''.
Alsof jij twee hele provincies kan dekken. En daarnaast is ze toch te oud voor jequote:
Als ik zou posten daar zou je standaard fappen elke dag.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die reacties daarop altijd. Wat een kansloze mensen zijn dat zeg
.
Kankergrappig ouwe.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar jij vind mensen die vissen ook lomp. En je drinkt je cola met een rietje om je gebit te beschermen.
Ik dek het hele westelijk halfrond als het moet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof jij twee hele provincies kan dekken. En daarnaast is ze toch te oud voor je
Sowieso BJ.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ga je me geven als ik ze kampioen maak?
Waarom zou reetveter dat doen? Volgens mij heeft hij daar helemaal geen behoefte aan.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik zou posten daar zou je standaard fappen elke dag.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik dacht, ik geef een keer vijf euro.. blijkt dat dat maandelijks is.
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik dacht, ik geef een keer vijf euro.. blijkt dat dat maandelijks is.
cool storyquote:
maar toen stond ik op 1 been en zei ik het geheime wachtwoord dus nu heb ik weer dibs ok groetjesquote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was voor automatische dibs, maar mijn handmatige dibs heeft jouw automatische dibs ontkracht doordat er langer dan 6 uur overheen is gegaan voordat jij jouw automatische dibs hebt laten gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |