Zie die bilnaad!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #56
Die reacties daarop altijdquote:Op maandag 10 mei 2010 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #56
Idd en schattig zijn bij meisjes omdat je je haar niet hebt gedaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik haat het als je geen haar hebt om te fixen. Kan je toch niet guido kapsel doen man.
SCH JWZquote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik door moet gaan met m'n Baskenboys uit Bilbao of dat clubje uit jouw hometown moet gaan opbouwen.
Dat vind ik heel fijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb research gepleegd en wil mijn uitspraak nuanceren naar ''exotische prinses''.
Alsof jij twee hele provincies kan dekken. En daarnaast is ze toch te oud voor jequote:
Als ik zou posten daar zou je standaard fappen elke dag.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die reacties daarop altijd. Wat een kansloze mensen zijn dat zeg
.
Kankergrappig ouwe.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar jij vind mensen die vissen ook lomp. En je drinkt je cola met een rietje om je gebit te beschermen.
Ik dek het hele westelijk halfrond als het moet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof jij twee hele provincies kan dekken. En daarnaast is ze toch te oud voor je
Sowieso BJ.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ga je me geven als ik ze kampioen maak?
Waarom zou reetveter dat doen? Volgens mij heeft hij daar helemaal geen behoefte aan.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik zou posten daar zou je standaard fappen elke dag.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik dacht, ik geef een keer vijf euro.. blijkt dat dat maandelijks is.
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef Banzaiaap het volgende:
Ik dacht, ik geef een keer vijf euro.. blijkt dat dat maandelijks is.
cool storyquote:
maar toen stond ik op 1 been en zei ik het geheime wachtwoord dus nu heb ik weer dibs ok groetjesquote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat was voor automatische dibs, maar mijn handmatige dibs heeft jouw automatische dibs ontkracht doordat er langer dan 6 uur overheen is gegaan voordat jij jouw automatische dibs hebt laten gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |