Onee, dat deed hij al elke dag.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom zou reetveter dat doen? Volgens mij heeft hij daar helemaal geen behoefte aan.
Nee, die jongen heeft toch een mooie vriendin?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom zou reetveter dat doen? Volgens mij heeft hij daar helemaal geen behoefte aan.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof jij twee hele provincies kan dekken. En daarnaast is ze toch te oud voor je niet geinteresseerd
Ik fap standaard al elke dag. Beat that.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik zou posten daar zou je standaard fappen elke dag.
Pillen is inmiddels 2 weken geleden ongeveer, andere shit met Qday. Hoop daar ook mee te stoppen, iig tot aan de zomervakantie. Op lowlands ga ik wel cheaten, maarja, da's lowlands hequote:
Nee idd hij heeft iemand waardoor hij zich laat bevredigen. Dat hoeft hij niet zelf te doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oja???????????????? ik ehb het geheimen wachtwoord andes niet gehoort!!!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
maar toen stond ik op 1 been en zei ik het geheime wachtwoord dus nu heb ik weer dibs ok groetjes
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik zou posten daar zou je standaard fappen elke dag.
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Komt hij weer met zijn 'opmerkelijke filmdingetjes'.
Ja.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, die jongen heeft toch een mooie vriendin?
k zei t andres hardop hor vrag mar aan de kids ok joeequote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oja???????????????? ik ehb het geheimen wachtwoord andes niet gehoort!!!
Oja sorry. Ga je gang.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja hallo, ik spreek toch met KLB?
..hallo?
Komt hij ook weer, de wandelende internet database.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn neefje van 5, die lijdt aan deze vreselijke ziekte.
Boeit me geen fuck. Ze hebben tegen mij lopen liegen!quote:Op maandag 10 mei 2010 21:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn neefje van 5, die lijdt aan deze vreselijke ziekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |