Nee omdat een gigolo nog wel props krijgt, maar een hoer gewoon een hoer is.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want? Omdat jullie dan kankerhard gedissed zijn.
Hey!quote:
Ik vind dat wel grappig van die stellen die ultieme seksloosheid uitstralen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef L0t.. het volgende:
Stellen die de hele tijd klef zijn moet ik ook niet, maar stelletjes die echt nooit klef zijn kan ik ook niet hebben
Ik moest lachenquote:
Bij mijn eerste vriendin was dat gebeurdquote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie wel eens na een one-night stand voor de grap 5 euro ofzo achtergelaten?
Props omdat je het op een oud dik wijf moet kunnen?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee omdat een gigolo nog wel props krijgt, maar een hoer gewoon een hoer is.
Jonge. Doritos met dunne aardbeien yoghurt. Hoe vies dan.quote:
Als die chick naderhand nog geld achterlaat hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want? Omdat jullie dan kankerhard gedissed zijn.
Heb je het geprobeerd? Nja JIJ vindt het een kutcombi..ik niet..dus je moet zoiets niet brengen alsof het een feit isquote:
Een gigolo? Een schmutzige manhoer, jaquote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg is een feit. Zoals dit.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd? Nja JIJ vindt het een kutcombi..ik niet..dus je moet zoiets niet brengen alsof het een feit is
Ik vraag me dan altijd af waarom ze überhaupt bij elkaar zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig van die stellen die ultieme seksloosheid uitstralen.
Maar aangezien buiten FoK! vrouwen een veel lager libido hebben dan mannen vraag ik me af of er veel vraag is naar gigolo's. Je krijgt volgens mij dan alleen extreem lelijke omdat een middelmatige altijd wel seks kan krijgen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oja? Als jij het zegt zal het wel waar zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Boh, jij hebt altijd toffe kleding aan, zie ik altijd in wdjv
Een ODOL heet dat.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb weleens een one morning stand gehad, hihihihihih
But i did get paided.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik betaalde niet meer dan 5 cent. Gewoon afdingen. Als je ziet wat ie in huis heeft ben je ook snel klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |