Ja ook. Mss komen we elkaar nog tegenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Al voor ik wist dat ik vrij kreeg had ik 'm gekocht. Ik had me niet tegen laten houden.Jij?
Nou ik vind het wel asociaal op fucking familiedag.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar zoveel maakt het me niet uit. Maar het is gewoon irritant om te zien. Heb ze ook de hele tijd belachelijk liggen maken tijdens het avondeten, daar niet van.
Hoeveel kost je?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nothing, I am just an attention whore.
18-jarige nichtje.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, woensdag vertrek ik vanuit school naar Wallonië waar ik t/m zondag zit opgescheept met mijn hele familie.
Behalve dan mijn 21-jarige neef en 18-jarige nichtje.
Ik betaalde niet meer dan 5 cent. Gewoon afdingen. Als je ziet wat ie in huis heeft ben je ook snel klaar.quote:
Ik heb nu drie achternichtjes van 2/5/7 die constant willen spelen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel asociaal op fucking familiedag.Gelukkig ben ik ongeveer de oudste in de familie en heeft dus niemand nog aanhang die meekomt.
Ik heb totaal geen toffe neefjes of nichtjes. Allemaal van diequote:Op maandag 10 mei 2010 21:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, woensdag vertrek ik vanuit school naar Wallonië waar ik t/m zondag zit opgescheept met mijn hele familie.
Behalve dan mijn 21-jarige neef en 18-jarige nichtje.
Aw.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nu drie achternichtjes van 2/5/7 die constant willen spelen.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie wel eens na een one-night stand voor de grap 5 euro ofzo achtergelaten?
Als een chick dat doet is het toch veel minder grappig.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie wel eens na een one-night stand voor de grap 5 euro ofzo achtergelaten?
Een vriend van mij had laatst een of andere turkse geregeldquote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Mijn zusje is 16 en mijn broertje 17.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel asociaal op fucking familiedag.Gelukkig ben ik ongeveer de oudste in de familie en heeft dus niemand nog aanhang die meekomt.
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:24 schreef Allure_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Want? Omdat jullie dan kankerhard gedissed zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als een chick dat doet is het toch veel minder grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |