Nee ik krijg heel gauw zweethanden als ik iets vast heb, dus dat werkt niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nu ijsklonthanden. Is dat wat?
Wtfquote:Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn pa en ik werden vanochtend allebei om half 5 wakker en moesten tegelijkertijd zeiken. Da's pas raar.
Zondag familiedag was helemaal een ramp. Die klitten echt alleen maar aan elkaar vast, ik verveelde me kapotquote:Op maandag 10 mei 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew continu. Dan krijg je ook vieze plakhanden.
Dat is soms wel handig.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik krijg heel gauw zweethanden als ik iets vast heb, dus dat werkt niet.
Maar wel een Leyland busquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar wel een Leyland busHé, nieuwe broodtrommel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Oh dat vind ik niet netjes dan. Daar zou ik wel iets van zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zondag familiedag was helemaal een ramp. Die klitten echt alleen maar aan elkaar vast, ik verveelde me kapot. Ben maar gaan voetballen in m'n 1je
![]()
.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
We zijn niet gaan swordfighten hoor,
Geen neefjes/nichtjes?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zondag familiedag was helemaal een ramp. Die klitten echt alleen maar aan elkaar vast, ik verveelde me kapot. Ben maar gaan voetballen in m'n 1je
![]()
.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
We zijn niet gaan swordfighten hoor, ik ging wel even naar beneden.
Familiedagquote:Op maandag 10 mei 2010 21:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
.
Heb ik gedaan, maar zoveel maakt het me niet uitquote:Op maandag 10 mei 2010 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet netjes dan. Daar zou ik wel iets van zeggen.
Luister Heartbreak Warfare.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kutnummer dat Hey Soul Sister. Genoeg gehoord nu.
Gast, woensdag vertrek ik vanuit school naar Wallonië waar ik t/m zondag zit opgescheept met mijn hele familie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |