quote:Op maandag 10 mei 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat het stuur aan de goede verkeerde kant zit
Dan spiegel je'm toch kut.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat het stuur aan de goede verkeerde kant zit
Definieer verschrikkelijk klef.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef Skylark. het volgende:
Mijn broertje en zusje zijn zo verschrikkelijk klef met hun partners in het openbaar. En als je er wat van zegt klink ik meteen jaloers terwijl ik absoluut niet jaloers ben
.
Mensen met een slaapritme.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
Mijn bioritme is echt fucked up van de hele vakantie om 5 uur naar bed gaanIk kijk nu om kwart over negen naar buiten en het ziet er echt nog zo licht uit alsof het 4 uur is. Maar toch ben ik al helemaal kapot
![]()
Voelt raaaar
Mijn pa en ik werden vanochtend allebei om half 5 wakker en moesten tegelijkertijd zeiken. Da's pas raar.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
Mijn bioritme is echt fucked up van de hele vakantie om 5 uur naar bed gaanIk kijk nu om kwart over negen naar buiten en het ziet er echt nog zo licht uit alsof het 4 uur is. Maar toch ben ik al helemaal kapot
![]()
Voelt raaaar
Op schoot zitten, handje op been, kusjes, handje in handje continu.quote:
Dat zit in de genen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn pa en ik werden vanochtend allebei om half 5 wakker en moesten tegelijkertijd zeiken. Da's pas raar.
Nummer 1 en 3 is niets fout aan.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op schoot zitten, handje op been, kusjes, handje in handje continu.
Iew continu. Dan krijg je ook vieze plakhanden.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Op schoot zitten, handje op been, kusjes, handje in handje continu.
quote:Op maandag 10 mei 2010 21:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn pa en ik werden vanochtend allebei om half 5 wakker en moesten tegelijkertijd zeiken. Da's pas raar.
Ik heb nu ijsklonthanden. Is dat wat?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew continu. Dan krijg je ook vieze plakhanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |