Geen idee en http://www.leconnaisseur.nl/quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:42 schreef no1uknow het volgende:
Mede Hagenezen, (geboren maar niet getogen hagenees hier) Ik heb een tweetal vragen;
Is de stad morgen open?
Waar in het centrum kan je een lekker hapje eten voor niet te duur met z'n 2en?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Cayennepoeder is niet hetzelfde als cajunpoeder.
Een van de winkels uit de binnenstad opbellen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:14 schreef no1uknow het volgende:
Iemand die het met enige zekerheid kan zeggen? Die link had ik ook al gevonden maar zoek eigenlijk meer een bevestiging.![]()
Cajunpoeder staat er wel maar cayenepoeder niet? Bron dat dit echt 2 totaal verschillende kruiden zijn?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel iets anders dan cayennepeper. Zie bijvoorbeeld: http://www.dekooktips.com/warenkennis/kruidenmeng.htm
Dat is écht héél lui!quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb ook nog even bij mijn bronnen gevraagd, en de Passage is dicht, op Designual na. De rest van de stad is open. (Stiekem werk ik in een winkel in de Passage, maar ik ben lui)
heb je zondag eind van de middag tijd? voor boekenquote:
Kijk daar zal mn broertje blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:39 schreef no1uknow het volgende:
De rest van de stad is open.
Moet kunnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je zondag eind van de middag tijd? voor boeken
Had niet verwacht dat er rond deze tijd nog reacties zouden komenquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:14 schreef GotC het volgende:
Nog lekker wakkerWat is het hier rustig de laatste tijd..
What's up?quote:
wij hebben vandaag geen tram gepaktquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo en weer klaar met werkenwas weer een dag vol chaos en shit
Solid, waar staat de champagne, dacht dat ik je vandaag in de tram zag zitten, was een stelletje gebarentaal aan het doen in de tram.... maar bij nader inzien was jij het toch niet
Drank moet je dan ook met iemand anders drinken, in je 1tje voel je je alleen maar kutter.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:53 schreef Marvelous het volgende:
vuile stront in mijn persoonlijke leven, iets wat ik vind dat ik niet verdien!
Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:53 schreef Marvelous het volgende:
Nachtdienst he Civquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat er rond deze tijd nog reacties zouden komen
Maar het is de afgelopen dagen behoorlijk rustig idd
[..]
What's up?
mooi! we bellen/smsen daar dan nog wel ff overquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:53 schreef Marvelous het volgende:
[KLB]Poster is bang voor zijn vriendinquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Best klote eigenlijk, thuis zijn als GotC nachtdienst heeft gehad. Durf geen geluid te maken
Bijnaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[KLB]Poster is bang voor zijn vriendin[/KLB]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, de 5km in 32 minuutjes zit er weer op!
Goed bezig man!quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:41 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous vond nog wat gereedschap in de berging
nee, lang verhaal....quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ben je weer een beetje bij de mensen?
Mama's, ja... daar moet je altijd goed naat luisteren!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis vervelend als moeders gelijk hebben.....vooral als het je twee weken irritatie had kunnen schelen.
Oftewel Jill moet beter naar d'r mama luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Zolang het maar geen gereedschap is om een strop te knutselenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:41 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous vond nog wat gereedschap in de berging
Daar heb je geen gereedschap voor nodigquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gereedschap is om een strop te knutselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |