Ow bah nee, dan kom ik de deur al helemaal niet mee uitquote:
4 a 5 uur in het OV, dan kom je ook wel onder de mensen inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow bah nee, dan kom ik de deur al helemaal niet mee uitVind het wel net zo prettig om bij collega's te zitten.
Aangezien er ook veel overlegd moet worden is het voor mij ook niet echt praktisch
En, hoe heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:52 schreef summer29 het volgende:
[..]
En ik op recept van MissMsX. De kip stukjes moeten helaas een uurtje in trekken maar wordt straks smullen...
MissMsX..... We zochten naar sambal, we wisten niet dat we moeten vragen.. Maar goed in ieder geval hebben we er eentje.. Nu maar afwachten.
Nog niemand gehoord van A-A?
Voor je het weet krijg je van die positief georienteerde NS-informatie:quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
hoi
En nee ik ben niet verongelukt en er is niemand verongelukt, die bestuurder heeft het waarschijnlijk niet goed begrepen want bij halte Van Speijkstraat stond er richting Loosduinen een RR-voertuig die totaal niks meer deed. Heeft daar een 1,5 uur vast gestaan voor ze eindelijk zo slim waren om een ander voertuig eraan te koppelen om hem weg te slepen (zo snel he
)
Ik reed gelukkig lijn 4 dus geen last van gehad maar wel kut dat er door onze centrale zo weinig info is verstrekt om de passagiers in te lichten en dat worden de bestuurders een beetje zat. Want de bestuurders krijgen alle shit over zich heen terwijl die sukkels die niet adequaat reageren geen klachten ontvangen maar een dikke pluim omdat ze het zo goed opgelost hebben
Je leeft nog!quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
hoi
En nee ik ben niet verongelukt en er is niemand verongelukt, die bestuurder heeft het waarschijnlijk niet goed begrepen want bij halte Van Speijkstraat stond er richting Loosduinen een RR-voertuig die totaal niks meer deed. Heeft daar een 1,5 uur vast gestaan voor ze eindelijk zo slim waren om een ander voertuig eraan te koppelen om hem weg te slepen (zo snel he
)
Ik reed gelukkig lijn 4 dus geen last van gehad maar wel kut dat er door onze centrale zo weinig info is verstrekt om de passagiers in te lichten en dat worden de bestuurders een beetje zat. Want de bestuurders krijgen alle shit over zich heen terwijl die sukkels die niet adequaat reageren geen klachten ontvangen maar een dikke pluim omdat ze het zo goed opgelost hebben
En dan lekker weeeeeeeeeeeeeeeeeeekend. Veel plezier meisquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:12 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben er ook weer (even)! Gister takkedrukke dag op het werk, door naar A'dam metAirwin
voor echt een superfijn optreden!! Bonobo
En nu nog even snel hier terwijl ik mijn tas nog moet pakken, boodschappen moet doen en mijn huis mamaproof maken en dit alles in anderhalf uur ongeveer
Heerlijk meid, doe je best nog even het komende anderhalf uurquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:12 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben er ook weer (even)! Gister takkedrukke dag op het werk, door naar A'dam metAirwin
voor echt een superfijn optreden!! Bonobo
En nu nog even snel hier terwijl ik mijn tas nog moet pakken, boodschappen moet doen en mijn huis mamaproof maken en dit alles in anderhalf uur ongeveer
Oh ja, doen wij ook regelmatig. Zou bij ons wel heel drastisch worden en ik weet niet of mijn Handy4all dat zelf zou kunnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:21 schreef Flappekz het volgende:
Wat is fantaseren over grote verbouwingen in huis eigenlijk toch leuk
Dat is geen leuk nieuws meid..quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ja, doen wij ook regelmatig. Zou bij ons wel heel drastisch worden en ik weet niet of mijn Handy4all dat zelf zou kunnen.
Gisteravond begoner overigens over of wij als dat aan de orde zou zijn, eventueel voor zijn werk zouden migreren naar Eindhoven of Dachten
De kindjes neem je toch mee? Een huis is maar een stapel stenen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef Lovechild het volgende:
Oh Drachten natuurlijk.
Dat zou aan de orde zijn wanneer het bedrijf waar hij werkt op die plaatsen een dependance gaat beginnen. Het is denk ik nog alleen maar een idee dat door werknemers onderling geopperd is, dus ik hoop dat het nog heel lang duurt. Ik zou het wel doen natuurlijk, hij zou het willen en hij moet nog zo lang werken, ik vind het heel belangrijk dat hij zijn werk met plezier doet.
Maar het idee om het huis te verlaten waar 3 van m'n kindjes geboren zijn![]()
Jij bent duidelijk geen vrouwquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
De kindjes neem je toch mee? Een huis is maar een stapel stenen..
Alles weggooien wat je nooit meer gebruiktquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef GotC het volgende:
Hopen dat het nog lang gaat duren dan LC
Zo, rommelkamer is praktisch leeg, gestofzuigd, gepoetst en kasten staan aan de andere kant vd kamer. Mja, tussenkamer staat nu volll
Ja brrrr... doet me denken aan die crash vorig jaar waar de enige overlevende dat meisje was. Maar ik vrees dat in dit geval beide ouders wel eens zouden zijn kunnen omgekomenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef GotC het volgende:
Bleh, die vliegtuigcrash.. Zoveel Nederlanders overleden, en 1 Nederlands kind dat het heeft overleefd
Haha, wat MissMSX zegtquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
De kindjes neem je toch mee? Een huis is maar een stapel stenen..
Dikke kans he. Brrr afshuwelijk toch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Ja brrrr... doet me denken aan die crash vorig jaar waar de enige overlevende dat meisje was. Maar ik vrees dat in dit geval beide ouders wel eens zouden zijn kunnen omgekomen
Welke supermarkt bedoel je? We hebben er 2 bezocht maar niet kunnen vinden, uiteindelijk zei summer: heej, die naam van die eetwinkel is ook ming kee, zoals op het potje stond. Daar gevraagd aan iemand en die haalde zo een potje uit de vitrine tussen alle snacks en etenswaren vandaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En, hoe heeft het gesmaakt?
En moeten vragen? In het supermarktje staan ze gewoon voor het grijpen
Achterin die eetwinkel zit een supermarktjequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke supermarkt bedoel je? We hebben er 2 bezocht maar niet kunnen vinden, uiteindelijk zei summer: heej, die naam van die eetwinkel is ook ming kee, zoals op het potje stond. Daar gevraagd aan iemand en die haalde zo een potje uit de vitrine tussen alle snacks en etenswaren vandaan.
Het heeft gesmaakt
Die zagen we ook ja, ik ben er niet binnengeweest want ik had eten in mijn hand van mij en summer, zij is alleen naar binnen gegaan en heeft het niet gevonden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Achterin die eetwinkel zit een supermarktje
Hmmm, maar gelukkig ben je uiteindelijk wel geslaagd dus. Daar gaat het omquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die zagen we ook ja, ik ben er niet binnengeweest want ik had eten in mijn hand van mij en summer, zij is alleen naar binnen gegaan en heeft het niet gevonden.
Heb je nog meer van zulke recepten of tips?
ze hebben ook een grote codering...AH 5 heeft natuurlijk meer spullen dan AH 4 of 3 dus ligt beetje aan hoe groot je appie is. De XL zal het waarschijnlijk wel hebbenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:50 schreef GotC het volgende:
Volgens mij ook bij de ahmaar per ah verschilt het assortiment. Ah waar ik heb gewerkt had het bv wel
lee towers in scheveningenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:10 schreef bosnymfje het volgende:
Na enkele "eeuwen" afwezig te zijn geweest, meld ik me hier maar weer eens aan.
Hallo iedereen! "ben druk op zoek naar bekenden...."
last van "verveel me zelf dood op het werk" virusquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:13 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Zeker geen peper-en-zout stelletje bij je?
Haha hier hetzelfde...voelt nogal als vrijdagmiddag aan....quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
last van "verveel me zelf dood op het werk" virus
Probeer anders een van de supermarktjes/toko's in de Chinese wijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Lovechild het volgende:
Oh nu het toch over speciale ingrediënten gaat: weet iemand waar je cajunpoeder kunt kopen? Volgens een collega van m'n echtgenoot gewoon bij de AH, echter wij hebben het daar tot op heden niet gevonden.
ik heb "ben toe aan vakantie gevoel" maar ben net 9 dagen vrij ben geweestquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:15 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Haha hier hetzelfde...voelt nogal als vrijdagmiddag aan....
Ja, dat is ook nog wel een idee. Kijken wat er eerder voorkomt; in een ander AH kijken, of de Chinese wijk in.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Probeer anders een van de supermarktjes/toko's in de Chinese wijk
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Lovechild het volgende:
Oké, dan gaan we eens bij andere AH's kijken. Bedankt voor de info.
Welkom terug bosnymfje
Gisteren nog een potje cayennepoeder gekocht bij AH in de stad, is hetzelfde als cajunpoeder. Gewoon een nederlandse vertaling of zo denk ik. Overigens verkoopt Jumbo het ook van het merk Verstegen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:45 schreef Lovechild het volgende:
Oh nu het toch over speciale ingrediënten gaat: weet iemand waar je cajunpoeder kunt kopen? Volgens een collega van m'n echtgenoot gewoon bij de AH, echter wij hebben het daar tot op heden niet gevonden.
Dat meen je niet???!!! Hahaha, dat ik dat niet eerder doorhad. Nou, dan moet het wel lukken denk ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gisteren nog een potje cayennepoeder gekocht bij AH in de stad, is hetzelfde als cajunpoeder. Gewoon een nederlandse vertaling of zo denk ik. Overigens verkoopt Jumbo het ook van het merk Verstegen.
Volgens mij is het wel iets anders dan cayennepeper. Zie bijvoorbeeld: http://www.dekooktips.com/warenkennis/kruidenmeng.htmquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gisteren nog een potje cayennepoeder gekocht bij AH in de stad, is hetzelfde als cajunpoeder. Gewoon een nederlandse vertaling of zo denk ik. Overigens verkoopt Jumbo het ook van het merk Verstegen.
Cayennepoeder is niet hetzelfde als cajunpoederquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |