hoe ging Flappie zijn schoolwerk?quote:
Ow dat is kut zeg. En als het iemand is met wie je goed omging, voel je je dubbel genaaid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef Marvelous het volgende:
Wenxi heeft iemand laten onslaan op haar werk,
Tijdje terug was er geld uit haar tas gehaald op haar werk, dus ze had met haar werkgever nu al die tijd gemarkeerd geld in haar tas gedaan. Gister was dat er uit!
Blijkt dat het een collega was met wie ze bevriend was geraakt (oud collega van mij ook), en naast werk ook goed mee om ging...
bummer..
En ik op recept van MissMsX. De kip stukjes moeten helaas een uurtje in trekken maar wordt straks smullen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:29 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous zit ondertussen poffertjes te bakken!
Ik denk dat als er een trambestuurder is omgekomen, dat dat al nieuws is.quote:
Maar wat zegt zijn gevoel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Hoelang had je moeten wachten? En welke tram of werd je ook eruit gegooid dat je bus moest pakken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:07 schreef Civilian het volgende:
Eindelijk thuisOV is dus echt geen optie
In totaal ruim 2 uur onderweg geweest waar ik normaal gesproken een kleine 3 kwartier over doe. In Den Haag pak ik lijn 4 dus had nergens last vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoelang had je moeten wachten? En welke tram of werd je ook eruit gegooid dat je bus moest pakken?
Te weinig sex.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nog één dagje en dan is het weer weekend! RB is agressief....waar dat nou weer vandaan komt
nee dat is het nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Te weinig sex.
Dat moet er toch uit op een of andere manier he.
OVquote:
Hoe zit het nou met een eventuele nieuwe auto dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
OVruim 2 uur onderweg geweest en kotsberoerd geworden dan die schommelende bus
True that! Maar moet er voorlopig maar even aan wennen ben ik bangquote:
Ben nog bezig met financien. Maar als ik een nieuwe auto kan bestellen, duurt de levering sowieso 12 weken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met een eventuele nieuwe auto dan?
Gaat het wel lukken denk je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben nog bezig met financien. Maar als ik een nieuwe auto kan bestellen, duurt de levering sowieso 12 weken.
Weet je zeker dat je wel voor een nieuwe auto zal gaan? Liever een jonge 2dehands waar de kinderziektes al uit zijn imo..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben nog bezig met financien. Maar als ik een nieuwe auto kan bestellen, duurt de levering sowieso 12 weken.
Ik ga uit van 'nee', dan kan 't altijd meevallenquote:
Ik ben 2ehands even kotsbeu eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel voor een nieuwe auto zal gaan? Liever een jonge 2dehands waar de kinderziektes al uit zijn imo..
En ik vond het OV altijd heerlijk..lekker wegdommelen met een muziekje/boek
Omdat ik 2000km per maand rijd. En dan is diesel zelfs duurquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:58 schreef tuintegel het volgende:
Maar waarom wil je LPG perse? Gewoon uit interesse hoor . Ik ken namelijk niemand die LPG op zijn auto heeft :$ .
Ik ben overigens ook niet zo van het lenen , maar dat is ieder zijn eigen keuze en wat je kunt missen natuurlijk.
Doe je dat via de Ford zelf zo een lening? Ik las pas geleden iets over elke drie jaar een nieuwe Ford met zo een lening.
Oh ok my bad , ik had ergens uit een post begrepen dat je de auto middels een financiering wilde betalen . En toen ging ik ervanuit dat je een lening ervoor ging afsluitenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Omdat ik 2000km per maand rijd. En dan is diesel zelfs duurEn dat je niemand kent die op LPG rijdt verbaast me opzich niets, aangezien de meeste mensen denken "Op gas moet je koken, niet rijden"
Ik ga ook niet lenenHeb ik ook nooit gezegd
Ford heeft inderdaad zo'n regeling dat je elke 2 jaar een nieuwe Ford kan rijden. Maar daarvoor mag je niet meer als 20,000km per jaar rijden.
Thnx! Plezier hebben we gehad!quote:
Ben stiekem wel een beetje trots op mn werkgeverquote:
Je bent trots op die muis?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben stiekem wel een beetje trots op mn werkgever.
moguh! Vanaf een fucking koud busstation in Dordrechtquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:30 schreef Flappekz het volgende:
Mogge
Heb je eindelijk de Donald Duck gekocht?quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
moguh! Vanaf een fucking koud busstation in Dordrecht
het OV is wel goed voor 1 ding.. Ik heb voor t eerst in mn leven een boek gekocht welke ik nog met plezier lees ook
Jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je eindelijk de Donald Duck gekocht?
Wow...die stap durf ik nog niet te nemen hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jadurfde eerst niet, bang dat iemand me zou zien
nee, een echt boek met meer dan 30 pagina's en zonder plaatjes
Was ook eng in het begin.. Maar wat een ervaring!quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wow...die stap durf ik nog niet te nemen hoor![]()
RESTECP!
Ik weet nog niet of ik het wel al durf... maar ik zal het op mn to do-list schrijvenquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Was ook eng in het begin.. Maar wat een ervaring!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Is thuiswerken geen optie?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:29 schreef Civilian het volgende:
Zo, eindelijk op mn werkfucking 2,5 uur onderweg geweest
Nee, en dat wil ik ook nietquote:
Ik zou wel thuis willen werkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, en dat wil ik ook nietHeb een hekel aan thuiswerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |