hoe ging Flappie zijn schoolwerk?quote:
Ow dat is kut zeg. En als het iemand is met wie je goed omging, voel je je dubbel genaaid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:46 schreef Marvelous het volgende:
Wenxi heeft iemand laten onslaan op haar werk,
Tijdje terug was er geld uit haar tas gehaald op haar werk, dus ze had met haar werkgever nu al die tijd gemarkeerd geld in haar tas gedaan. Gister was dat er uit!
Blijkt dat het een collega was met wie ze bevriend was geraakt (oud collega van mij ook), en naast werk ook goed mee om ging...
bummer..
En ik op recept van MissMsX. De kip stukjes moeten helaas een uurtje in trekken maar wordt straks smullen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:29 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous zit ondertussen poffertjes te bakken!
Ik denk dat als er een trambestuurder is omgekomen, dat dat al nieuws is.quote:
Maar wat zegt zijn gevoel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Hoelang had je moeten wachten? En welke tram of werd je ook eruit gegooid dat je bus moest pakken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:07 schreef Civilian het volgende:
Eindelijk thuisOV is dus echt geen optie
In totaal ruim 2 uur onderweg geweest waar ik normaal gesproken een kleine 3 kwartier over doe. In Den Haag pak ik lijn 4 dus had nergens last vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoelang had je moeten wachten? En welke tram of werd je ook eruit gegooid dat je bus moest pakken?
Te weinig sex.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nog één dagje en dan is het weer weekend! RB is agressief....waar dat nou weer vandaan komt
nee dat is het nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Te weinig sex.
Dat moet er toch uit op een of andere manier he.
OVquote:
Hoe zit het nou met een eventuele nieuwe auto dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
OVruim 2 uur onderweg geweest en kotsberoerd geworden dan die schommelende bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |