Nachtdienst he Civquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat er rond deze tijd nog reacties zouden komen
Maar het is de afgelopen dagen behoorlijk rustig idd
[..]
What's up?
mooi! we bellen/smsen daar dan nog wel ff overquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:53 schreef Marvelous het volgende:
vuile stront in mijn persoonlijke leven, iets wat ik vind dat ik niet verdien!
[KLB]Poster is bang voor zijn vriendinquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Best klote eigenlijk, thuis zijn als GotC nachtdienst heeft gehad. Durf geen geluid te maken
Bijnaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[KLB]Poster is bang voor zijn vriendin[/KLB]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, de 5km in 32 minuutjes zit er weer op!
Goed bezig man!quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:41 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous vond nog wat gereedschap in de berging
nee, lang verhaal....quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ben je weer een beetje bij de mensen?
Mama's, ja... daar moet je altijd goed naat luisteren!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis vervelend als moeders gelijk hebben.....vooral als het je twee weken irritatie had kunnen schelen.
Oftewel Jill moet beter naar d'r mama luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Zolang het maar geen gereedschap is om een strop te knutselenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:41 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous vond nog wat gereedschap in de berging
Daar heb je geen gereedschap voor nodigquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gereedschap is om een strop te knutselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |