Ik ken Phoenix helemaal nietquote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Bij Phoenix wil ik wel vooraan staan. Die waren machtig briljant in Paradiso. Oh en na Arcade Fire ga ik ook naar Vitalic, ben benieuwd hoe het dan daar is.
Yep. En het is daar niet zo achterlijk druk (tenminste, vorig jaar niet) als de ruimte achter het hek, want daar staat iedereen op elkaar gedrukt en als je in dat voorvak staat kun je gewoon bij dat hek gaan staan (aan de achterkant van het vak dus) en heb je alle ruimte.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:56 schreef Gitaarmat het volgende:
In het voorvak bivakkeren? Is dat een vak voor de eerste zoveel duizend man ofzo?
Yep! Alleen neit zo tof als jij de eerste bent die er niet meer in mag.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je dus in dat vak komt dan wordt die afgesloten hoop ik als er een bepaald aantal mensen inzit? Dat is wel tof.
Deze is gemaakt op 23/06/2006 en is misschien iets duidelijker:quote:Op maandag 24 mei 2010 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Nooit opgevallen dat er bij de ingang ook bomen staan! Staan die tussen de entreehokjes dan?
Daarom post ik die foto's, dacht dat het voor jullie wel leuk zou zijn om voor/na foto's te zien. En om jullie wat warm te maken natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha die bomen heb ik ook helemaal niet doorgehad.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:14 schreef Bayswater het volgende:
Wolfmother en Florence and th Machine waarschijnlijk afzeggers op Pinkpop. Jacqueline Govaert schijnt een vrij weekend te hebben.
Moet ik de tijden weer aanpassenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Felixa het volgende:
Programma van vrijdag op de main stage is een half uur opgeschoven.
Eerste band begint een half uur later en op die manier staat Green Day dus ingepland voor 2,5 ipv 3 uur.
Daar is layer grouping en layer linking voor in Photoshopquote:
Gewoon als .psd opslaan, probeer je mij wat uit te leggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is layer grouping en layer linking voor in Photoshop
Staat er toch?quote:
Huh, ter ere waarvan dat dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Felixa het volgende:
Programma van vrijdag op de main stage is een half uur opgeschoven.
Eerste band begint een half uur later en op die manier staat Green Day dus ingepland voor 2,5 ipv 3 uur.
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef kreuk050 het volgende:
Govaert zingt ook een liedje mee met Snow Patrol maandagavond..
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef Frenkel het volgende:
Ah kan ik na Jack Johnson toch nog een stuk Editors zien !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |