Ik ken Phoenix helemaal nietquote:Op maandag 24 mei 2010 13:44 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Bij Phoenix wil ik wel vooraan staan. Die waren machtig briljant in Paradiso. Oh en na Arcade Fire ga ik ook naar Vitalic, ben benieuwd hoe het dan daar is.
Yep. En het is daar niet zo achterlijk druk (tenminste, vorig jaar niet) als de ruimte achter het hek, want daar staat iedereen op elkaar gedrukt en als je in dat voorvak staat kun je gewoon bij dat hek gaan staan (aan de achterkant van het vak dus) en heb je alle ruimte.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:56 schreef Gitaarmat het volgende:
In het voorvak bivakkeren? Is dat een vak voor de eerste zoveel duizend man ofzo?
Yep! Alleen neit zo tof als jij de eerste bent die er niet meer in mag.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je dus in dat vak komt dan wordt die afgesloten hoop ik als er een bepaald aantal mensen inzit? Dat is wel tof.
Deze is gemaakt op 23/06/2006 en is misschien iets duidelijker:quote:Op maandag 24 mei 2010 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Nooit opgevallen dat er bij de ingang ook bomen staan! Staan die tussen de entreehokjes dan?
Daarom post ik die foto's, dacht dat het voor jullie wel leuk zou zijn om voor/na foto's te zien. En om jullie wat warm te maken natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha die bomen heb ik ook helemaal niet doorgehad.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:14 schreef Bayswater het volgende:
Wolfmother en Florence and th Machine waarschijnlijk afzeggers op Pinkpop. Jacqueline Govaert schijnt een vrij weekend te hebben.
Moet ik de tijden weer aanpassenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Felixa het volgende:
Programma van vrijdag op de main stage is een half uur opgeschoven.
Eerste band begint een half uur later en op die manier staat Green Day dus ingepland voor 2,5 ipv 3 uur.
Daar is layer grouping en layer linking voor in Photoshopquote:
Gewoon als .psd opslaan, probeer je mij wat uit te leggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is layer grouping en layer linking voor in Photoshop
Staat er toch?quote:
Huh, ter ere waarvan dat dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Felixa het volgende:
Programma van vrijdag op de main stage is een half uur opgeschoven.
Eerste band begint een half uur later en op die manier staat Green Day dus ingepland voor 2,5 ipv 3 uur.
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef kreuk050 het volgende:
Govaert zingt ook een liedje mee met Snow Patrol maandagavond..
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef Frenkel het volgende:
Ah kan ik na Jack Johnson toch nog een stuk Editors zien !
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:15 schreef Felixa het volgende:
Huh, dan is die zanger wel heul erg ziek zeker...![]()
Of zal de band weer uit elkaar zijn?
Op de site van Arras, nog niks op die van Werchter.quote:We are sorry to announce that Wolfmother have been forced to cancel its full european tour for June and July. Due to medical reasons, Andrew Stockdale, Wolfmother’s lead singer is unable to fly. So the band won't be able to play in Arras on July 3rd.
We are quite disappointed but we wish him a speedy recovery. And of course whe hope that we could welcome the band another year.
Balen, had ze graag nog een keer willen zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
[..]
Op de site van Arras, nog niks op die van Werchter.
Of Mumford & Sons!quote:
Die staan al vóór Wolfmother geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef Gitaarmat het volgende:
O wee als er een kleine kutnaam als The Van Jets komt...
Jaaaa! Arcade Fire gewoon langer!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Bayswater het volgende:
Probleem is dat zondag vol staat met grote namen en Wolfmother aan het begin stond en een grote naam als vervanger dan kleiner wordt. Wellicht schuiven met Vampire Weekend/ Arcade Fire als dat mogelijk is.
't Was ook een vergelijking he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die staan al vóór Wolfmother geprogrammeerd.
Misschien een Lente toer van de NS? (als die dan nog verkocht worden.) Ik dacht dat die wel door de week geldig waren. En dan kan je ook eerste klas reizen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kan nu serieus niet meer wachten, het is alleen nog even wachten op vakantiegeld dat ik mooi ga gebruiken voor de treinreis want da kost heul veul vanuut Groningen.
Die zijn dan niet meer geldig, vorig jaar waren er ook geen speciale kortingskaartjes. Toen werden dezelfde suggesties aangedragen namelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:30 schreef Klare het volgende:
[..]
Misschien een Lente toer van de NS? (als die dan nog verkocht worden.) Ik dacht dat die wel door de week geldig waren. En dan kan je ook eerste klas reizen.
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:40 schreef CoJackso het volgende:
Mumford & Sons zou heel mooi zijn. Arcade Fire langer laten optreden is ook geen slechte keuze![]()
Ik ben bang dat het geen van beide wordt.
Is dat zo?quote:De toiletten bijvoorbeeld. Zeer beperkt aanbod aan drinken. De Marquee die al jaren verkeerd staat waardoor het geluid van het hoofdpodium regelmatig het geluid overstemd bij de Marquee.
Toiletten absoluut niets mis mee, de laatste keren dat ik er was (beter dan bij een Lowlands bijvoorbeeld). Verder is er bier, wijn/rose en cola dus dat lijkt me ook genoeg. En de keren dat ik bij de Marquee stond hoorde je alleen het hoofdpodium soms wanneer de band even stopte met spelen.quote:
Placebo en QOFSTA gaan niet in de middag staan spelen, daar ze zijn te groot voor. Doe mij Mumford & Sons maar, ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Na de beelden van PP steeds meer zin.
Vervanger van Wolfmother?
Ik zeg keuze uit:Mumford & Sons Babyshambles (werden in 2007 vervangen, nu moeten ze iemand vervangen ZOU MEER DAN GEWELDIG ZIJN)
The National QOTSA Placebo (te groot?)
Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik lees steeds dat RW (veel) leuker is dan PP, dus ik raak nu wel benieuwd hoe het daar is
Dat hoeft van mij nou ook weer niet, dan val ik in slaap op de zondagmiddag.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Saybia treedt weer op, mag van mij ook Wolfmother vervangen vroeg in de middag.
Dat vind ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Bayswater het volgende:
Saybia treedt weer op, mag van mij ook Wolfmother vervangen vroeg in de middag.
placebo stond vorig jaar op Werchter dus die zijn zeker niet te groot, wel onwaarschijnlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Na de beelden van PP steeds meer zin.
Vervanger van Wolfmother?
Ik zeg keuze uit:Mumford & Sons Babyshambles (werden in 2007 vervangen, nu moeten ze iemand vervangen ZOU MEER DAN GEWELDIG ZIJN)
The National QOTSA Placebo (te groot?)
Die staan van 1 t/m 4 juli in resp. Duitsland, Frankrijk, Zwitserland en Polen.quote:
Ik snap sowieso niet waarom K's Choice er niet staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef Frenkel het volgende:
mmm ik zou zeggen: Mumford & Sons of K's Choice of Band of Skulls of anders het programma omgooien en Snow Patrol ergens bovenaan erbij zetten
Kijk now ur talking!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:44 schreef Frenkel het volgende:
mmm ik zou zeggen: Mumford & Sons of K's Choice of Band of Skulls of anders het programma omgooien en Snow Patrol ergens bovenaan erbij zetten
Ik zal wel in en ander universum leven, maar ik vind de wc´s bij lowlands die je gewoon kan doorspoelen toch beduidend beter als die chemische dixies waar op den duur een berg stront in ligt waar je niet vrolijk meer van wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Toiletten absoluut niets mis mee, de laatste keren dat ik er was (beter dan bij een Lowlands bijvoorbeeld). Verder is er bier, wijn/rose en cola dus dat lijkt me ook genoeg. En de keren dat ik bij de Marquee stond hoorde je alleen het hoofdpodium soms wanneer de band even stopte met spelen.
Het is anders, die belgen zijn veel enthousiaster als nederlanders die eerst eens willen zien dat een band kan spelen en dan pas applaus gaan geven. Ook met meeklappen werken die belgen veel meer mee met de bands.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ookDat is de reden dat ik nu na 5 jaar Pinkpop wel eens RW wil beleven
Klinkt goed, precies wat ik soms mis in NLquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is anders, die belgen zijn veel enthousiaster als nederlanders die eerst eens willen zien dat een band kan spelen en dan pas applaus gaan geven. Ook met meeklappen werken die belgen veel meer mee met de bands.
Doe maar weer luxe, ik ga op een van de campings staan, en als sochtends de weide open gaat ga ik daar vaak als eerste naar de dixie dat ik de rest van de hopen hopelijk niet meer hoef te bezoeken de rest van de dag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:57 schreef Bayswater het volgende:
Overigens poep ik altijd lekker op mijn hotelkamer en pissen doe ik in de gootjes.
Nee, gewoon Dixie's.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:30 schreef Klare het volgende:
Maar ik begrijp dus goed dat er op Werchter alleen dixies staan???
(Ik slaap 's nachts dan wel in hotel maar overdag zal ik toch wel eens naar het toilet moeten.) Ik dacht dat ze tegenwoordig overal van die doorspoeltoiletten hadden...
Wel grappig, in dit topic (of iig deze reeks) vertelde iemand dat de Belgen juist stilstonden en heel rustig waren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is anders, die belgen zijn veel enthousiaster als nederlanders die eerst eens willen zien dat een band kan spelen en dan pas applaus gaan geven. Ook met meeklappen werken die belgen veel meer mee met de bands.
Ook dat als je naar voren wilt en een flink pit wilt maken kom je er makkelijker door heen als lompe hollander. Maar die 2 eigenlijk tegengestelde eigenschappen zijn mijns inziens niet tegengesteld aan elkaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wel grappig, in dit topic (of iig deze reeks) vertelde iemand dat de Belgen juist stilstonden en heel rustig waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |