Dat denk ik niet. Ik denk dat Ts er nog steeds niet makkelijk over denkt. Zoiets vergeet je niet, zeker niet als je er hulp voor nodig (gehad) hebt.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef Dee. het volgende:
[..]
Als er echt iets gebeurd is, ja dan is dat heel zwaar. Maar aangezien TS er nogal makkelijk over denkt...
Als het er in die woorden staat, heb je denk ik best een zaak, ook omdat, zoals gezegd, je een illegale leeftijd had.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef Chances het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit gedurft. Tot dat hij met het verhaal op kwam zetten waar hij eigenlijk min of meer toegeeft dat hij mij heeft gebruikt en verkracht, en dat ik maar een vieze slet ben. Daar werd ik boos om en realiseerde mij direct dat ik met dat stukje tekst van hem makkelijk aangifte kan doen. Ik gun andere meiden niet het zelfde als ik, vandaar dat ik woensdag toch aangifte ga doen.
Voor zover ik weet is hij ooit eens opgepakt wegens drugshandel. En staat hij wel bekend bij de politie.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Als het er in die woorden staat, heb je denk ik best een zaak, ook omdat, zoals gezegd, je een illegale leeftijd had.
Staat hij bekend als een gewelddadig persoon? Zouden mensen kunnen getuigen dat hij anderen manipuleert?
dat dus.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, tot het hun vriendin overkomt.....
Goedzo!!, Succes ermeequote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef Chances het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit gedurft. Tot dat hij met het verhaal op kwam zetten waar hij eigenlijk min of meer toegeeft dat hij mij heeft gebruikt en verkracht, en dat ik maar een vieze slet ben. Daar werd ik boos om en realiseerde mij direct dat ik met dat stukje tekst van hem makkelijk aangifte kan doen. Ik gun andere meiden niet het zelfde als ik, vandaar dat ik woensdag toch aangifte ga doen.
Je zegt zelf in de TS dat je klappen zou krijgen ALS je iets zou zeggen. Oftewel je geeft aan dat er niet geslagen is. Vertel het verhaal goed of vertel het verhaal niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Chances het volgende:
[..]
Dus als ik tegen hem zeg ik wil het niet en ik krijg een paar goede klappen, en hij drukt zijn leuter er in een keer in, is het dan zo gek dat ik niks meer durfde te doen?
dam, wat een klootzakkenquote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef Dipkip het volgende:
Of het slim is om aangifte te doen, tja dat ligt er aan of het jou rust geeft. Bewijs heb je niet, op een regeltje in een msn gesprek alleen gaat hij niet veroordeelt worden. Waar je wel rekening mee moet houden is dat als je aangifte besluit te doen, hij je adres krijgt. Dat is hoe het bij mij ging nadat er op me in was gepraat vooral aangifte te doen vanwege 'gemoedsrust'. Ik wist dat niet van te voren en ineens stond hij voor de deur.
Misschien heb jij meer geluk met de politie, maar de politie waar ik aangifte deed was een stel klootzakken eerste klas. Eerst de hele tijd op je inpraten dat indirect bewijs ook bewijs is en dat je er meisjes mee beschermd die in de toekomst slachtoffer kunnen worden enzovoort. Ik kwam voor alleen een melding (dat is wel anoniem). Ze hebben me 7 uur achter elkaar verhoord en uiteindelijk zitten doordrammen dat ik er een aangifte van moest maken, anders was het allemaal voor niets geweest en ze zouden me beschermen blabla. Ik was 16, emotioneel, en dacht nog dat de politie te vertrouwen is.
Vervolgens een week later lieten ze weten dat omdat er geen fysiek bewijs was en het een jaar geleden was ze niets konden met enkel getuigenverklaringen en een stel dreigbrieven van hem. En een dag later stond hij dus voor de deur, ze hadden hem uitgenodigd op het bureau om de aangifte te lezen, inclusief dus mijn nieuwe adres, nieuwe telefoonnummer, enzovoort. Had ie recht op.
Nee dat is de wet.quote:
Jeetje dat dat zomaar mag zeg...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef Dipkip het volgende:
Of het slim is om aangifte te doen, tja dat ligt er aan of het jou rust geeft. Bewijs heb je niet, op een regeltje in een msn gesprek alleen gaat hij niet veroordeelt worden. Waar je wel rekening mee moet houden is dat als je aangifte besluit te doen, hij je adres krijgt. Dat is hoe het bij mij ging nadat er op me in was gepraat vooral aangifte te doen vanwege 'gemoedsrust'. Ik wist dat niet van te voren en ineens stond hij voor de deur.
Misschien heb jij meer geluk met de politie, maar de politie waar ik aangifte deed was een stel klootzakken eerste klas. Eerst de hele tijd op je inpraten dat indirect bewijs ook bewijs is en dat je er meisjes mee beschermd die in de toekomst slachtoffer kunnen worden enzovoort. Ik kwam voor alleen een melding (dat is wel anoniem). Ze hebben me 7 uur achter elkaar verhoord en uiteindelijk zitten doordrammen dat ik er een aangifte van moest maken, anders was het allemaal voor niets geweest en ze zouden me beschermen blabla. Ik was 16, emotioneel, en dacht nog dat de politie te vertrouwen is.
Vervolgens een week later lieten ze weten dat omdat er geen fysiek bewijs was en het een jaar geleden was ze niets konden met enkel getuigenverklaringen en een stel dreigbrieven van hem. En een dag later stond hij dus voor de deur, ze hadden hem uitgenodigd op het bureau om de aangifte te lezen, inclusief dus mijn nieuwe adres, nieuwe telefoonnummer, enzovoort. Had ie recht op.
Ik weet niet of het de wet is om zo veel mogelijk druk uit te oefenen op iemand om aangifte te doen terwijl je al weet dat er nooit iemand voor opgepakt gaat worden. Ik weet niet of het de wet is dat politie moet liegen tegen een slachtoffer met als doel dat het slachtoffer in een gevaarlijke situatie beland. Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Ik vind dat ze me in ieder geval hadden moeten vertellen dat als ik hun dwingende advies opvolgde hij achter mn adres zou komen. Ze hebben gezegd dat dat niet zou gebeuren. Dat lijkt mij niet in de haak.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Nee dat is de wet.
En als je de leeftijd hebt kan je invloed uitoefenen door te stemmen.
Nee, dat lijkt me niet kloppen. Wat een rot situatie voor je!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de wet is om zo veel mogelijk druk uit te oefenen op iemand om aangifte te doen terwijl je al weet dat er nooit iemand voor opgepakt gaat worden. Ik weet niet of het de wet is dat politie moet liegen tegen een slachtoffer met als doel dat het slachtoffer in een gevaarlijke situatie beland. Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Ik vind dat ze me in ieder geval hadden moeten vertellen dat als ik hun dwingende advies opvolgde hij achter mn adres zou komen. Ze hebben gezegd dat dat niet zou gebeuren. Dat lijkt mij niet in de haak.
Zeker niet, nee!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de wet is om zo veel mogelijk druk uit te oefenen op iemand om aangifte te doen terwijl je al weet dat er nooit iemand voor opgepakt gaat worden. Ik weet niet of het de wet is dat politie moet liegen tegen een slachtoffer met als doel dat het slachtoffer in een gevaarlijke situatie beland. Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Ik vind dat ze me in ieder geval hadden moeten vertellen dat als ik hun dwingende advies opvolgde hij achter mn adres zou komen. Ze hebben gezegd dat dat niet zou gebeuren. Dat lijkt mij niet in de haak.
Dat staat op de uitdraai van de aangifte. Ook je geboortedatum, je doopnamen enzovoort. En schijnbaar heeft hij dus recht op alle info die in die aangifte staat... Dus alle persoonsgegevens. Bij mij bevatte dat trouwens ook de namen en andere gegevens van de getuigen. Dus niet alleen heb ik mezelf in gevaar gebracht maar hun ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:40 schreef heiden6 het volgende:
Zeker niet, nee!
Maar het lijkt me sowieso niet in de haak dat jouw adres wordt doorgegeven. Je naam is logisch, maar je adres?
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef Chances het volgende:
[..]
Ik was nog helemaal weg van hem en kwam dus bij hem langs. Hij was op het moment dat het gebeurde dus mijn ex en niet mijn vriend.
sorry hoor... jij hebt hem langs laten komen en je bent met hem naar bed gegaan....dat je het achteraf liever niet had gedaan maakt het nog geen verkrachting imo....quote:Hij was absoluut niet lief voor mij, en ik heb vreselijk veel pijn gehad geestelijk maar ook lichamelijk ik was namelijk nog maagd. Ik durfde nooit wat tegen hem te doen, ik was echt heel erg bang voor hem.
Gap als een vriendin van me bij mij langs komt om bijvoorbeeld een filmpje te kijken en ik dwing haar tot sex gaat ze gewoon met mij naar bed? Tuurlijk niet. Het probleem is alleen dat het heel moeilijk te bewijzen is, zeker na zo een lange periode..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:29 schreef l3laster het volgende:
[..]
[..]
sorry hoor... jij hebt hem langs laten komen en je bent met hem naar bed gegaan....dat je het achteraf liever niet had gedaan maakt het nog geen verkrachting imo....
Bij mij ging het precies zo... En dan kwam de politie ook nog eens wekelijks onverwachts voor mijn deur staan, zodat de hele straat van mijn contacten met de politie afwist (waar ze natuurlijk allemaal hun eigen verhaaltjes omheen verzonnen) ...quote:Op maandag 10 mei 2010 21:13 schreef Dipkip het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |