abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81265176
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef Windigo het volgende:
Leuk, al die stoere mensen die beweren dat ze het niet geloven.

Ik wens je veel sterkte meis
Ik geloof de TS wel hoor, maar het heeft meer met een definitiekwestie te maken.
Tegen de zin in vrijen is niet hetzelfde als een verkrachting.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_81265207
Lijkt me niet echt het juiste subforum.
pi_81265225
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:36 schreef Windigo het volgende:
Leuk, al die stoere mensen die beweren dat ze het niet geloven.

Ik wens je veel sterkte meis
Ja, tot het hun vriendin overkomt.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81265284
Aangifte doen meid, snap trouwens niet dat je vriend zich zo goed in kan houden, ik had die gap allang opgezocht. Ongelofelijk laag om zoiets te doen.
pi_81265300
Aangifte doen. 100% zeker. Al is het alleen maar voor je eigen gevoel. En verder ontzettend veel sterkte
  maandag 10 mei 2010 @ 19:41:10 #31
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_81265317
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:39 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja, tot het hun vriendin overkomt.....
Precies, of hun zusje, of iemand anders die dichtbij staat. Dan is het natuurlijk wel echt gebeurd.

Ts, trek je niets aan van mensen die hier roepen dat ze je niet geloven, je staat gewoon in je recht en zeker als je dat msngesprek bewaard kan je gewoon aantonen dat hij je tenmínste lastig valt.
pi_81265474
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:

[..]

Precies, of hun zusje, of iemand anders die dichtbij staat. Dan is het natuurlijk wel echt gebeurd.

Ts, trek je niets aan van mensen die hier roepen dat ze je niet geloven, je staat gewoon in je recht en zeker als je dat msngesprek bewaard kan je gewoon aantonen dat hij je tenmínste lastig valt.
Wat Puala zegt.
Ik zou zeker dat msn-gesprek bewaren. Best raar dat hij er weer over begint.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 10 mei 2010 @ 19:44:40 #33
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81265501
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef Windigo het volgende:

[..]

Doe eens niet zo naïef.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 10 mei 2010 @ 19:45:33 #34
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_81265554
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Doe eens niet zo naïef.
Jij kent TS haar situatie persoonlijk?
  maandag 10 mei 2010 @ 19:49:58 #35
301020 Dee.
Jeweetz.
pi_81265750
Ik zal wel de advocaat van de duivel zijn maarreuh....
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:35 schreef Chances het volgende:
Ik ging gewoon naar hem toe omdat ik van hem hield... En daar maakte hij misbruik van ik werd verkracht op een brute wijze. Ik wou het niet maar ik durfde hem absoluut niet te stoppen
Als je sex hebt met je vriend en niets doet om hem te stoppen, dan heet dat geen verkrachting maar gewoon sex.
En dan moet je niet achteraf gaan jammeren dat het verkrachting was omdat het pijn deed de eerste keer en omdat hij nu lullige opmerkingen maakt.
pi_81265887
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:49 schreef Dee. het volgende:
Ik zal wel de advocaat van de duivel zijn maarreuh....
[..]

Als je sex hebt met je vriend en niets doet om hem te stoppen, dan heet dat geen verkrachting maar gewoon sex.
En dan moet je niet achteraf gaan jammeren dat het verkrachting was omdat het pijn deed de eerste keer en omdat hij nu lullige opmerkingen maakt.
Als je vriend sex met je heeft en je bent bang om hem te stoppen omdat je anders klappen krijgt, heet dat geen sex maar verkrachting.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81266067
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef Chances het volgende:

[..]

Ik heb hem nadrukelijk gezegd dat ik het niet wou, en maar zeggen ach tuurlijk wel kom we gaan naar boven. Eenmaal boven zat ie aan mij en weer gezegd nee ik wil niet! Toen werd hij dus boos. En durfde ik niks meer te doen.
Heel vervelend enzo voor je, maar sorry hoor, jij zegt ik wil niet, hij word boos en vervolgens laat je je dan maar naaien (braaf meedoen maar in je achterhoofd niet willen) en noem je het vervolgens verkrachting? Volgens mij kun je dit niet in vergelijking trekken met vrouwen die bruut van hun fiets worden getrokken en onder dwang verkracht worden.
  maandag 10 mei 2010 @ 19:58:44 #38
301020 Dee.
Jeweetz.
pi_81266144
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:52 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Als je vriend sex met je heeft en je bent bang om hem te stoppen omdat je anders klappen krijgt, heet dat geen sex maar verkrachting.
Ja die kant kan het ook op, maar zoals ze nu de situatie schetst komt het op mij alles behalve serieus over. Helemaal met dat stukje over wraak nemen om wat lullige opmerkingen op MSN erbij.

Als het echt aanranding betreft, zeker aangifte doen. Maar ga wel even bij jezelf te raden, want van zoiets valse aangifte doen is bijna net zo erg als echte verkrachting.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:00:51 #39
244544 Chances
Pleasure!
pi_81266242
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef twoarmedman het volgende:

[..]

Heel vervelend enzo voor je, maar sorry hoor, jij zegt ik wil niet, hij word boos en vervolgens laat je je dan maar naaien (braaf meedoen maar in je achterhoofd niet willen) en noem je het vervolgens verkrachting? Volgens mij kun je dit niet in vergelijking trekken met vrouwen die bruut van hun fiets worden getrokken en onder dwang verkracht worden.
Dus als ik tegen hem zeg ik wil het niet en ik krijg een paar goede klappen, en hij drukt zijn leuter er in een keer in, is het dan zo gek dat ik niks meer durfde te doen?
Pleasure!
pi_81266281
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef twoarmedman het volgende:

[..]

Ja dat kan je wel vergelijken.
Waarom zou De Echte Verkrachting alleen in een donkere steeg gebeuren? Net zoals zoveel vormen van misbruik gebeurt het ook door bekenden.
En volgens TS was er sprake van dwang.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 10 mei 2010 @ 20:04:19 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81266393
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef Dee. het volgende:

[..]

Ja die kant kan het ook op, maar zoals ze nu de situatie schetst komt het op mij alles behalve serieus over. Helemaal met dat stukje over wraak nemen om wat lullige opmerkingen op MSN erbij.

Als het echt aanranding betreft, zeker aangifte doen. Maar ga wel even bij jezelf te raden, want van zoiets valse aangifte doen is bijna net zo erg als echte verkrachting.
Dat dus. dit klinkt als verhaal 1000zoveel waar een geschift pubermeisje alles bij elkaar liegt.
Helemaal dat stukje in de OP waar in ons zo nodig vertelt moet worden dat ze de jongen in kwestie eerst had geblokt. Bovendien als zo iets als dit je echt overkomt ga je voor advies echt niet het internet op en in geuren en kleuren vertellen wat er gebeurd is. En de naïevelingen die dit geloven
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_81266408
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef Dee. het volgende:

[..]

Het kwam op mij niet over als wraak nemen. TS zei in de openingspost dat ze ervoor onder behandeling is. Als zo iemand dan na 1,5 jaar lullig doet op msn, kan ik me indenken dat de maat vol is en dat je aangifte doet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 10 mei 2010 @ 20:07:33 #43
244544 Chances
Pleasure!
pi_81266515
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het kwam op mij niet over als wraak nemen. TS zei in de openingspost dat ze ervoor onder behandeling is. Als zo iemand dan na 1,5 jaar lullig doet op msn, kan ik me indenken dat de maat vol is en dat je aangifte doet.
Ik heb het eigenlijk nooit gedurft. Tot dat hij met het verhaal op kwam zetten waar hij eigenlijk min of meer toegeeft dat hij mij heeft gebruikt en verkracht, en dat ik maar een vieze slet ben. Daar werd ik boos om en realiseerde mij direct dat ik met dat stukje tekst van hem makkelijk aangifte kan doen. Ik gun andere meiden niet het zelfde als ik, vandaar dat ik woensdag toch aangifte ga doen.
Pleasure!
  maandag 10 mei 2010 @ 20:08:17 #44
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_81266548
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef Chances het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk nooit gedurft. Tot dat hij met het verhaal op kwam zetten waar hij eigenlijk min of meer toegeeft dat hij mij heeft gebruikt en verkracht, en dat ik maar een vieze slet ben. Daar werd ik boos om en realiseerde mij direct dat ik met dat stukje tekst van hem makkelijk aangifte kan doen. Ik gun andere meiden niet het zelfde als ik, vandaar dat ik woensdag toch aangifte ga doen.
Hoe oud was hij?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_81266591
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat dus. dit klinkt als verhaal 1000zoveel waar een geschift pubermeisje alles bij elkaar liegt.
Helemaal dat stukje in de OP waar in ons zo nodig vertelt moet worden dat ze de jongen in kwestie eerst had geblokt. Bovendien als zo iets als dit je echt overkomt ga je voor advies echt niet het internet op en in geuren en kleuren vertellen wat er gebeurd is. En de naïevelingen die dit geloven
Dr Mikey, heb je weleens te maken gehad met iemand die verkracht is?
Het lijkt wel makkelijk om aangifte te doen, maar dat is het zeker niet. En dan kan ik me indenken dat je niet weet wat je moet doen en hoe je het moet aanpakken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 10 mei 2010 @ 20:09:43 #46
244544 Chances
Pleasure!
pi_81266607
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Hoe oud was hij?
Op het moment dat het gebeurde 18.
Pleasure!
pi_81266646
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef Chances het volgende:

[..]

Hardstikke goed van je!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_81266650
Ik begrjip het niet helemaal... hij is je ex-vriend, maar hij heeft je verkracht toen je nog maagd was?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 10 mei 2010 @ 20:12:14 #49
301020 Dee.
Jeweetz.
pi_81266715
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:

[..]
Het lijkt wel makkelijk om aangifte te doen, maar dat is het zeker niet. En dan kan ik me indenken dat je niet weet wat je moet doen en hoe je het moet aanpakken.
Als er echt iets gebeurd is, ja dan is dat heel zwaar. Maar aangezien TS er nogal makkelijk over denkt...
  maandag 10 mei 2010 @ 20:12:57 #50
244544 Chances
Pleasure!
pi_81266750
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrjip het niet helemaal... hij is je ex-vriend, maar hij heeft je verkracht toen je nog maagd was?
We hadden voor dat ik door hem verkracht werd 2 maanden wat met elkaar. Toen ging het uit, naar een week wilde hij mij zien. Ik was nog helemaal weg van hem en kwam dus bij hem langs. Hij was op het moment dat het gebeurde dus mijn ex en niet mijn vriend.
Pleasure!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')