Gewoon aangifte doen , maar het enige nadeel zou kunnen zijn dat het iets te lang is geweest en je het ook nog eens moet kunnen bewijzen.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:37 schreef hc-sjonny het volgende:
je moet gelijk aangifte doen.
hij heeft je lichamelijk pijn gedaan, en vooral geestelijk.
en hij heeft je dus ook nog gekleineert via msn.
je zal eigenlijk op msn eens over jouw verkrachting beginnen, en als hij dan toegeeft, kun je je pc laten doorzoeken door de politie. alle bewijsquote:Op maandag 10 mei 2010 18:44 schreef Chances het volgende:
Ik heb gezegd dat ik het niet wilde, en zeker niet op de manier zoals hij deed. Maar dan kreeg ik een pak rammel. Dus uiteindelijk doe je dan maar braaf wat hij wil.
Volgens jou geeft hij tenslotte toe in dat msn gesprek dat hij het gedaan heeft. Daar kun je best nog een sterke zaak om heen maken.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:47 schreef Windigo het volgende:
Bewaar je msn gesprek waarin hij dat tegen je zei, dat kan belangrijk bewijs zijn. En aangifte is nooit weg in dit soort gevallen.
Sterkte
Ik heb hem nadrukelijk gezegd dat ik het niet wou, en maar zeggen ach tuurlijk wel kom we gaan naar boven. Eenmaal boven zat ie aan mij en weer gezegd nee ik wil niet! Toen werd hij dus boos. En durfde ik niks meer te doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:09 schreef twoarmedman het volgende:
Aangezien je volgens eigen zeggen "braaf meedeed", had hij wel door dat hij je verkrachtte? Anders is het geen verkrachting natuurlijk.
Gewoon aangifte doen!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:16 schreef Chances het volgende:
[..]
Ik ben 17, toen het gebeurde was ik dus 15.
Neuh, dat niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:17 schreef Chinless het volgende:
altijd makkelijk om daar achteraf mee te komen
Nja het is klote voor TS, maar er valt niets meer te bewijzen. MIsschien wilde ze het juist wel, maar heeft ze nu ruzie oid en probeert je hem terug te pakken.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.
Zonder ervaring oordelen, dat is makkelijk.....
Precies, het tegenstribbelen kan ook gewoon een spelletje lijken vooral als je daarna braaf meedoet.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:09 schreef twoarmedman het volgende:
Aangezien je volgens eigen zeggen "braaf meedeed", had hij wel door dat hij je verkrachtte? Anders is het geen verkrachting natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |