Ik denk helemaal niks want de beurs is niet te voorspellen. Dit is slechts een voorbeeldje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:50 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Denk je dat 't maar een jaar zal duren voor de S&P nog eens zo zwaar crasht? Dat zou goed nieuws zijn thou...
Ik heb gezocht naar bevoegdheden van de politiek, maar kom weinig anders tegen dan dat de minister aan banken 'aanwijzingen' kan geven. Het zal dus wel mogelijk zijn. Anderzijds lijkt het me onhandig om die tegoeden langdurig te bevriezen. Er zal dan toch minstens een uitzondering gemaakt moeten worden voor de aankoop van huizen, aandelen e.d. omdat anders een belangrijke pilaar onder de aandelenmarkt en huizenmarkt verdwijnt, wat het consumentenvertrouwen helemaal door het putje zou kunnen jagen. Maar ja, het blijft onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:38 schreef SeLang het volgende:
Dat vraag ik me af. Ik heb het natuurlijk niet over een 100% bankholiday maar één waarbij er restricties zijn voor bedragen boven een paar 1000. Het bevriezen van particuliere banktegoeden boven een bepaald bedrag zijn natuurlijk een goede manier om banken gekapitaliseerd te houden met beperkte impact op de economie omdat dat geld meestal toch maar onaangeraakt rente staat te trekken.
Is je koersdoel gebaseerd op een percentage van de koersen op het moment dat de boel inkakt, of op een inflatiegecorrigeerd historisch minimum? In dat laatste geval kun je te laag zitten als er in de huidige koersen al een grotere inflatie (of inflatieverwachting) ingebakken zit dan historisch het geval was..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef SeLang het volgende:
Ik denk helemaal niks want de beurs is niet te voorspellen. Dit is slechts een voorbeeldje.
Overigens is dit wel echt het beoogde koopniveau, uitgaande van de huidige Shiller winsten.
jammer...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef tony_clifton- het volgende:
Uhu
500 lijkt mij ook wel een logisch niveau als je het plaatje in je sig bekijkt...
AEX aan een remonte bezig btw
Yup, DJ is al groen.quote:
Ik ga uit van een nationalisatie van het bankwezen, nog voordat er eventueel een bankholiday aan de orde komt. Dus de overheid kan doen wat ze wil.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik heb gezocht naar bevoegdheden van de politiek, maar kom weinig anders tegen dan dat de minister aan banken 'aanwijzingen' kan geven. Het zal dus wel mogelijk zijn. Anderzijds lijkt het me onhandig om die tegoeden langdurig te bevriezen. Er zal dan toch minstens een uitzondering gemaakt moeten worden voor de aankoop van huizen, aandelen e.d. omdat anders een belangrijke pilaar onder de aandelenmarkt en huizenmarkt verdwijnt, wat het consumentenvertrouwen helemaal door het putje zou kunnen jagen. Maar ja, het blijft onvoorspelbaar.
Gebaseerd op inflatiegecorrigeerde winst.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef dvr het volgende:
[..]
Is je koersdoel gebaseerd op een percentage van de koersen op het moment dat de boel inkakt, of op een inflatiegecorrigeerd historisch minimum? In dat laatste geval kun je te laag zitten als er in de huidige koersen al een grotere inflatie (of inflatieverwachting) ingebakken zit dan historisch het geval was..
Dat kon nog wel eens een noodzaak worden inderdaad. Je kunt je, gezien de exorbitante verrijking van sommigen ook afvragen of dat niet beter zou zijn voor de samenleving.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ga uit van een nationalisatie van het bankwezen.
gaan terug naar 61,8 fiboquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Benieuwd wat we morgen gaan doen. Ik hoop niet dat ik bij de opening morgen al uitgerookt ben.
Turbo's/sprinters gekocht? Toch wel risicovol spul.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Benieuwd wat we morgen gaan doen. Ik hoop niet dat ik bij de opening morgen al uitgerookt ben.
Nee, Elliott Wave werkt wel met Fibonacci voor het bepalen van steun/weerstandpunten maar het word ook gebruikt door ander soort TA'ers.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:16 schreef tony_clifton- het volgende:
Fibonacci is een soort extention op Elliot Wave denk ik.
hier nog eentje..quote:
Inmiddels weer rood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |