My 2 cents:quote:Op maandag 10 mei 2010 19:18 schreef Burnie88 het volgende:
Wat verwachten julie op middellange termijn? Toch weer een daling (pump up the bubble) of zal het nu crescendo blijven gaan? Ik weet het niet hoor... 700 Miljard aan steunfonds terwijl heel de wereld (behalve Azië dan) keihard moet bezuinigen. Ik vind het maar flut.
quote:May 10 (Bloomberg) -- Moody’s Corp. fell as much as 12
percent to its lowest price since October after saying it may be
sued by the U.S. Securities and Exchange Commission for filing
false and misleading descriptions of its credit-rating policies.
Moody’s is among companies that face scrutiny by Congress
and state insurance regulators after assigning top grades to
U.S. subprime-mortgage bonds just before that market collapsed
in 2007.
Wel beter voor de europese export...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:05 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ja al 3 cent, veel stabieler is de euro er voorlopig nog niet op geworden
Ik zie het probleem ook niet zo. De koers euro / dollar is toch okay zo? Waarom moet die Euro zo hoog noteren?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Wel beter voor de europese export...
Omdat wij er beter voor staan dan Amerika?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet zo. De koers euro / dollar is toch okay zo? Waarom moet die Euro zo hoog noteren?
Zodat we moeilijker kunnen exporteren? Want dat is wel het gevolg.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef quePutada het volgende:
[..]
Omdat wij er beter voor staan dan Amerika?
Vooral met ons fantastische verbondenheid onderlingquote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef quePutada het volgende:
[..]
Omdat wij er beter voor staan dan Amerika?
ING heeft dacht ik voor 3 miljard aan griekse bonds op de balans. Vandaag zijn die bonds weer liquide geworden.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef Pakspul het volgende:
Kan iemand verklaren waarom ING groep juist met zoveel procent omhoog is gegaan? Gisteren had ik al zoiets van banken gaan hier morgen van profiteren of op de beurs het goed doen. Maar waarom nou precies ING op de Nederlandse beursmarkt?
Ik denk dat de markt de EU een snelle keuze wil afdwingen tussen een zwakke of sterke munt. Men wil snel duidelijkheid. En ik iig ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:19 schreef luckyb1rd het volgende:
Rally op WS zwakt af de Euro daalt gewoon weer naar niveau van voor het weekend en goud blijft boven 1200 dollar hangen.. Hmm morgen weer down?
Die verbondenheid is niet veel beter in de States hoor wat je gewoon ook als een EU kunt zien met een tig tal landen, waarin California bijv. te vergelijken is met Spanje wat er net zo goed belabberd voor staat.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:05 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Vooral met ons fantastische verbondenheid onderling
Het zou lachen zijn als de ECB op hun volgende meeting de rente moeten verhogen omdat de inflatieverwachting (niet de inflatie zelf) is toegenomen in de perceptie van de mensen. Een hogere goudprijs zou daarbij ook helpen.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:26 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de markt de EU een snelle keuze wil afdwingen tussen een zwakke of sterke munt. Men wil snel duidelijkheid. En ik iig ook.
De heel drastische actie van ECB en EU heeft aan deze onzekerheid beslist geen einde gemaakt.
Hebben de States eigenlijk zoiets dat ze elkaar helpen bij dreigend faillisement zoals wij nu met de Grieken?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef quePutada het volgende:
[..]
Die verbondenheid is niet veel beter in de States hoor wat je gewoon ook als een EU kunt zien met een tig tal landen, waarin California bijv. te vergelijken is met Spanje wat er net zo goed belabberd voor staat.
De printer aanzetten?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Hebben de States eigenlijk zoiets dat ze elkaar helpen bij dreigend faillisement zoals wij nu met de Grieken?
Nee, dat doen de individuele staten niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:59 schreef quePutada het volgende:
Nog even een ferme eindsprint op de Dow Jones de laatste minuten!![]()
[..]
De printer aanzetten?
Ik had jusit gehoord dat california door goede tech resultaten meer belasting int en daardoor een overschot heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 21:47 schreef quePutada het volgende:
[..]
Die verbondenheid is niet veel beter in de States hoor wat je gewoon ook als een EU kunt zien met een tig tal landen, waarin California bijv. te vergelijken is met Spanje wat er net zo goed belabberd voor staat.
Toch geeft mij dat juist hoop. Laat em maar ff flink verder dalen zodat we eindelijk weten wat voor kindje het word. Sterk of zwakquote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef SeLang het volgende:
Overweldigend succes die euro bailout.
Duurste suckerrally ooit?
[ afbeelding ]
Dinosaur_sr had ons een tripje naar de Maldiven beloofd als hij miljardair zou worden. Dat lijkt me een veel toffere AEX meet!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:34 schreef capricia het volgende:
Even spammen:
Komende zaterdag AEX meet te Utrecht. Beloofd gezellig te worden.
Wie gaat er nog meer mee?
Kijk HIER.
We kunnen wel vast oefenen met een 'gewone' beurs..toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:23 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dinosaur_sr had ons een tripje naar de Maldiven beloofd als hij miljardair zou worden. Dat lijkt me een veel toffere AEX meet!Ohja, beursvloer gasten only!
Voor zo'n AEX meet meld ik mezelf aan. Ik hoor wel via PM welke gegevens hij nodig heeft voor het boeken van mijn ticketquote:Op maandag 10 mei 2010 23:23 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dinosaur_sr had ons een tripje naar de Maldiven beloofd als hij miljardair zou worden. Dat lijkt me een veel toffere AEX meet!Ohja, beursvloer gasten only!
In de VS is dat een stuk lastiger omdat wettelijk is vastgelegd dat men niet een staat mag bevoordelen tov anderen. Dus als bijv California extra geld krijgt hebben andere staten daar ook recht op. Dat zou er al snel toe leiden dat het federale tekort nog verder zou exploderen. Vandaar ook dat Schwarzenegger telkens 0 op het rekest krijgt. Het enige wat men kan doen is algemene maatregelen treffen zoals het subsidieren van de huizenmarkt door GSE's. Gelden beschikbaar stellen voor onderwijs. Maar die gelden dus voor ALLE staten.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:54 schreef capricia het volgende:
Hebben de States eigenlijk zoiets dat ze elkaar helpen bij dreigend faillisement zoals wij nu met de Grieken?
quote:
Nadat ze 25% waren gestegen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Gisteren ING gekocht ben benieuwt of ze morgen met goede cijfers komen![]()
Ik mag toch hopen dat je short op ze zit?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:04 schreef Soldier2000 het volgende:
om 17:15?`quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:04 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat had je dan verwacht? Vandaag weer +20%?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:52 schreef Soldier2000 het volgende:
Nee gisteren morgen gekocht, maar het gaat niet echt de goede kant uit
Dat dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je short op ze zit?
Ja, en wat nou als die cijfers kut zijn?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:00 schreef Soldier2000 het volgende:
Lager dan vrijdag terwijl er morgen cijfers komen??
Als de beurs shit is gaat ING ook gewoon mee. Holladiee. Door de plee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, en wat nou als die cijfers kut zijn?
Dus na de mega winst van 25% gisteren, vond je het nog niet genoeg?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Mja stond nog een beetje in de plus, maar verkocht.
Waarschijnlijk heel verstandig van jequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Mja stond nog een beetje in de plus, maar verkocht.
Hopelijk dwingt dit de ECB om snel de rente te verhogenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:25 schreef capricia het volgende:
De euro blijf maar wegzakken.
Zou de beurs dan omhoog of omlaag gaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hopelijk dwingt dit de ECB om snel de rente te verhogen
Geld kwijt dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef stefan_s het volgende:
pos geopent op euro / usd in verwachting dat de ECB de rente verhoogt voor 1,25 anders ben ik goor
Deed de BOE dit niet in 1992 toen de paniek rondom de pond uitbrak? Volgens mij hielp dat toen niet veel. Ik denk dat de inflation expectations enorm toenemen de komende tijd en als je dit forum als graadmeter moet nemen komt dat redelijk overeen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:27 schreef SeLang het volgende:
Hopelijk dwingt dit de ECB om snel de rente te verhogen
Omlaag natuurlijk. Dat zou een definitief einde zijn van het pimpenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Zou de beurs dan omhoog of omlaag gaan?
Heb je een sprinter genomen? Zo ja, welke?quote:
Rente werd toen verhoogd naar 15%quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Deed de BOE dit niet in 1992 toen de paniek rondom de pond uitbrak? Volgens mij hielp dat toen niet veel. Ik denk dat de inflation expectations enorm toenemen de komende tijd en als je dit forum als graadmeter moet nemen komt dat redelijk overeen.
336 iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een sprinter genomen? Zo ja, welke?
Ik heb die van 336
Ik heb met je meegedaan net. Verwacht een forse daling aankomende week.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een sprinter genomen? Zo ja, welke?
Ik heb die van 336
Idd. Ik ben vrij sceptische met short gaan. Ik heb daar namelijk niet mijn beste resultaten op gemaakt, maar ik zie momenteel echt geen aanknopingspunten waarom we omhoog zouden gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb met je meegedaan net. Verwacht een forse daling aankomende week.
Ik ben normaliter helemaal niet van het short gaan, maar zoals ik het nu zie is er geen enkele reden om omhoog te gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd. Ik ben vrij sceptische met short gaan. Ik heb daar namelijk niet mijn beste resultaten op gemaakt, maar ik zie momenteel echt geen aanknopingspunten waarom we omhoog zouden gaan.
Zeker weten. Elke economische n00b (en ook een hoop niet-n00bs) beginnen opeens over hyperinflatie, vluchten in goud, etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:29 schreef piepeloi55 het volgende:
Ik denk dat de inflation expectations enorm toenemen de komende tijd en als je dit forum als graadmeter moet nemen komt dat redelijk overeen.
op welke koers ingestapt?quote:
4.3?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef tony_clifton- het volgende:
4.3. Hoop er op 2 weken iets meer dan 30% uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |